Skip to main content

sip wachtwoord om telefoon activeren op mijn fritzbox 7590ax

roncpjovertoom

Hoi allemaal,

Wie kan mij helpen ik wil graag een VOIP wachtwoord (VOIP gebruikersnaam heb inmiddels al wel) instellen maar dat gaat niet op de website van Odido omdat pagina waarop dat kan een foutmelding geeft.

https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen

Deze melding kreeg ik dan te zien: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Ik heb namelijk een router van het merk Fritzbox 7590ax daarop ook vaste telefonie op activeren.
Internet werkt perfect nu alleen vaste telefonie nog dus Odido fix die webpagina waarop dat kan even.

Alvast super bedankt voor jullie hulp.

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hi ​@roncpjovertoom, welkom op onze Community!

Daar ga ik je mee proberen te helpen. Ik kan het wachtwoord zelf niet ophalen, dit moet echt op Mijn Odido. Wat ik wel kan proberen is om het wachtwoord te resetten, hopelijk werkt de pagina dan wel. Ik heb hem zojuist gereset, kan je nogmaal kijken of het werkt of niet? Alvast bedankt! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 25 maart 2025

Hi ​@roncpjovertoom, welkom op onze Community!

Daar ga ik je mee proberen te helpen. Ik kan het wachtwoord zelf niet ophalen, dit moet echt op Mijn Odido. Wat ik wel kan proberen is om het wachtwoord te resetten, hopelijk werkt de pagina dan wel. Ik heb hem zojuist gereset, kan je nogmaal kijken of het werkt of niet? Alvast bedankt! 

roncpjovertoom
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 maart 2025

Dank voor je hulp.

Ik het het zojuist geprobeerd maar nog steeds krijg ik de zelfde foutmelding,
ik heb gisteren ook even bij iemand anders op de PC daar ook geprobeerd maar ook daar het zelfde probleem.

Ik heb echt de VOIP wachtwoord nodig ik vind het super vervelend dat de website waarop dat kan niet behoren werkt en komt op meerdere pagina’s voor op de website van Odido ook als ik de gebelde nummers wil bekijken dan krijg ik ook de zelfde foutmelding.

Is er echt niets aan te doen?

roncpjovertoom
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025
roncpjovertoom schreef:

Hi Tommie van Odido

Dank voor je hulp.
Ik heb dit zelfde bericht even opnieuw geplaatst met aanvullingen.

Ik het het zojuist geprobeerd maar nog steeds krijg ik de zelfde foutmelding,
ik heb gisteren ook even bij iemand anders op de PC daar ook geprobeerd maar ook daar het zelfde probleem.

Alle op deze pagina vermelde telefonie opties https://www.odido.nl/my/thuis/instellingen/bellen geven deze melding als ik er op klik  Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens

Ik heb echt de VOIP wachtwoord nodig ik vind het super vervelend dat de website waarop dat kan niet behoren werkt en komt op meerdere pagina’s voor op de website van Odido ook als ik de gebelde nummers wil bekijken dan krijg ik ook de zelfde foutmelding.

Is er echt niets aan te doen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen