Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Morning community,Hope you can clarify something for me as I have seen conflicting messages on this forum. I recently moved into a new apartment and it seems the previous owners were using Ziggo, as the apartment only has a Coax output and no ISRA POINT (checked everywhere twice). Unfortunately so far I was not able to get a technician on-site to see if we can install a ISRA point and as my partner and I regularly need to work from home, getting the WiFi going is of high importance.The T-Mobile modem is obviously not directly compatible with Coax but what about using a MoCA in between to convert the coax to Ethernet. How about the compatibility then? Would that work with the T-Mobile modem as an interim solution until the ISRA point is installed.Thanks for your help and looking forward to your response.Marc
Ik heb mijn nieuwe router ontvangen en wil hem aansluiten, maar hij is niet hetzelfde als de router van mijn Ziggo, ik heb alles geprobeerd in de installatiehandleiding, maar ik kan het aansluitpunt echt niet vinden, ik heb alleen dit ene aansluitpunt in huis, ik kan geen andere aansluitpunten vinden in de elektriciteitskast of op andere plaatsen, die komen duidelijk niet overeen. Ik heb hulp nodig van een technicus.
Op 14 juni heb ik een nieuw abonnement afgesloten voor internet & tv thuis. De huidige bewoner heeft hetzelfde abonnement.Na bevestiging kreeg ik te horen dat de huidige aansluiting nog niet afgemeld was. Dit is zo snel mogelijk gebeurd. Nu is het een week voor levering en er vind geen beweging meer plaats in mijn bestelstatus.Net iemand gebeld, die zeker zijn best deed, maar me niet kon helpen. Ik kan een code krijgen voor internet, maar verder kon hij me niet helpen. Er is een notitie gemaakt voor terugbellen, maar gezien alle negatieve berichten hier heb ik daar weinig vertrouwen in…Nu mijn vraag: als ik bestel voor levering óp 31 juli, dan is het niet oke om 'ergens begin augustus' een afspraak te kunnen maken. Waarom start de levering niet op 31 juli?Buiten dat gaat nu mijn installatiepakket niet op het juiste adres geleverd worden.Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik krijg wat ik besteld heb? Op de dag dat ik het besteld heb?
Goedemiddag, Ik heb op 5 mei T-Mobile thuis aangevraagd, er is hier nog geen glasvezelaansluiting in huis, VWT had me een aantal keer telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas heb ik met mijn werk zeker niet altijd de gelegenheid om de telefoon op te nemen, daarnaast is terugbellen in de pauze onbegonnen werk aangezien ze extreem lange wachttijden hebben.Toen ik een middag vrij was, eindelijk een dame bij VWT aan de lijn gekregen, afspraak gemaakt voor donderdag 8 juni om 08:00 uur, er is de hele dag iemand thuisgeweest, maar niemand gezien van VWT. Toen via de chat contact gezocht met een medewerker van T-Mobile, die zag de afspraak niet eens in het systeem staan, hij heeft toen een case aangemaakt voor de backoffice om nogmaals bij KPN te informeren. een week later nog niks vernomen, nogmaals contact gezocht via de chat, werd mij verteld dat het net 2 dagen daarvoor was doorgezet naar KPN, en dat ik nog een aantal dagen moest wachten. Op 27 juni, nadat ik nog steeds niks had vernome
Hello ans thank you in advance For your help.I switched internet provider from Lombokxnet to T-Mobile.Therefore, I changed the modem this morning but it seems I’m facing issues.What I did:Plug the modem to electricity. Start the modem. i have indeed greens lights on I connected my iPhone and iPad to the network. Login and password are correct. Unfortunately, I got the message “no internet connection”I must have done something wrong or bad. My guess is that I did not setup the DSL cable? it seems that it is different from my previous internet provider where I just had to connect the cable. But T-Mobile is asking me something different right? I can see this cable coming from the ground, is that one in need to plug for DSL ? Grey with colored wires. last but not least, I don’t have DSL cable as mentioned in the documentation. Should it be included in the modem box or should I buy it myself? Thank you for your infinite and grateful help.
Ik ben inmiddels 4 maanden bezig om een glasvezelaansluiting te krijgen. Inmiddels heb ik alles al binnen. Alleen het werkt niet. Ik heb nu wel internet, een zwaar belabberde wifi en geen televisie (al 3 dagen) Diverse malen bij de klantenservice aan de lijn gehangen. Nu krijg ik waarschijnlijk een nieuw modem en komt Guidion volgende week vrijdag e.e.a. aansluiten. Ik denk dat ik alles maar ga annuleren en op zoek ga naar een andere provider. Dit staat onder de noemer WANPRESTATIE.
wat begrijpt T mobile niet? als nieuwe klant ben ik nu vanaf 16.06.2023 bezig een werkende TV internet en alles te krijgen.steeds moet je langs die irritante dyslectische dove niet Nederlands begrijpende Lotte pc, zien te komen en als je door bent wordt gewoon de verbinding verbroken. terug bellen ho maar het probleem opgeloste hebben HO maar nee wel vriendelijk de klanten binnenhalen bij Tmobiel maar klantenservice NOT ik wens nu teruggebeld te worden dat het probleem opgelost kan worden anders pak ik alles in en laat ik via gerechtelijke weg ivm: toezeggingen doen, niet nakomen van afspraken, fraude, disfunctioneren en ZEER klantonvriendelijk helpdesk pc, het contract geheel ontbinden. en dien ik een schadevergoeding in.blijkt: we hadden KPN totaalpakket nl internet gsm tv het zelfde pakket kon Tmobiel ons ook leveren alleen stukken goedkoper.helaas een hele grote UTOPIE internet ok werkt alles zou worden aangesloten door een monteurNEE alleen internet de rest van apparatuur moesten
Beste T-mobile,Vol verwachting mijn glasvezelabbonement afgesloten en oude abbonement al opgezegt.De glasvezelkabel komt bij ons uit in de meterkast welke zich in de garage van het huis bevind.Volgens de monteur van Guidion geeft het modem vanaf dit punt geen bereik, jammer.Nu moet er een internetkabel door mijn kruipruimte getrokken worden om ergens in de leefruimte (via het oude telefoonaansluitingspunt van KPN) weer naar boven te komen.Ik vind dit een ZEER onaangename verrassing en ben vrij ontsteld over het feit dat via communicatie vanuit T-mobile zelf je hier vooraf nauwelijks over wordt geinformeerd om je hiervoor te waarschuwen of op voor te bereiden,.. (jullie weten vooraf best dat genoeg woonsituaties in technisch opzicht waarschijnlijk wat meer een uitdaging zijn)Dat terzijde: ik ben zelf momenteel niet mobiel, hoe gaat dit bv. met oudere mensen?Is er een oplossing voor mij? Of is jullie antwoord simpelweg; jouw pakkie aan, niet ons probleem en zoek het maar uit?Dat kan, maa
Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile krijg ik de ene na de andere verrassing. Geen daarvan is tot dusver positief. Qua kosten ontlopen KPN en T-Mobile elkaar niet zoveel, maar de kwaliteit van het gebodene stelt zwaar teleur.Eerst moet ik erachter komen dat de Amino Aria 7X geen apps ondersteunt en dat ik dus geen Netflix, HBO of Videoland kan kijken via dat kastje. De eerste TV die ik kijk is Nieuwsuur op NPO2 en het beeld loopt bijna een halve seconde achter op het geluid. Blijkens de community is het niet synchroon lopen van video en audio iets dat vaker en bij meer klanten speelt. Ik druk op de TEXT-button van de afstandsbediening en er gebeurt niets. En ja, hoor op de community wordt bevestigd dat T-Mobile dit heeft uitgeschakeld. Op zich niet onoverkomelijk en misschien is teletekst wel ten dode opgeschreven maar waarom hierop vooruit lopen zolang het signaal nog wordt meegestuurd? Vandaag probeer ik voor de zoveelste keer mijn HP-printer te koppelen aan het Zyxel-modem
Verhuizing ver van te voren op tijd al aangegeven. Aansluit datum was 10 juli, reeds geen sms ontvangen dus contact opgenomen met t-mobile klantenservice. Blijkbaar is er iets mis tussen de verbinding van kpn naar onze woning. Er zou hiervoor een monteur komen dus heb ik netjes mijn beschikbaarheid voor doorgegeven. na 7 dagen nog steeds geen reactie gehad dus weer contact opgenomen. Er wordt weer beloofd dat er contact opgenomen zou worden. En je raad het al weer niets gehoord. Dus wederom weer contact opgenomen. Dit keer werd ik doorverbonden met het bedrijf die de monteurs zou sturen. En hier wordt verteld dat er geen monteur komende week beschikbaar is. ( terwijl ik dit eerder beschreven al mijn beschrikbaarheid had doorgeven) ik wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd en heb ik inmiddels 2 weken geen internet of televisie. Wat een slechte service.
10-7-2023 is mijn glasvezel huisaansluiting getest en technisch opgeleverd door e-fiber/Zener. Eerder dan in 1e instantie werd aangegeven. Oplevering zou doorgegeven zijn aan T-Mobile. Wanneer kan ik een werkend thuisaansluiting verwachten?
Ik ben al sinds 19 juni bezig om internet van jullie te krijgen. Er zijn al 2 monteurs geweest.. bij de laatste keer had ik de hoop dat het dan eindelijk zou werken, maar nee.. nu schijnt er een probleem bij netwerkbeheer (kpn?) te zijn. Er is wel internet maar komt geen data over de lijn. Binnen een paar dagen zou het verholpen zijn, maar nee nog steeds niks. Inmiddels ben ik benieuwd wat de volgende reden gaat zijn voor niet werkend internet. Ik mag toch hopen dat dit snel gefixt kan worden?
Vorige week is de monteur langs geweest. Hij kreeg het glasvezel internet niet aan de praat in onze nieuwbouwwoning. Hij dacht dat t kastje tussen glasvezel en modem wat in het installatiepakket zat niet werkte. Vandaag kreeg ik een nieuwe, maar die werkte nog steeds niet. Het speed lampje brandt niet, de rest wel. Op de modem brandt het lampje dat er geen internet is. Toen weer Guidion gebeld, die zeiden dat er geen signaal was, toen weer t-mobile zelf gesproken, die zouden t naar back office doorzetten. Is er iemand die kan zien wat er nu precies mis is bij ons adres? En nog beter, t oplossen? Werken is niet te doen via hotspot.
Hoi, na een half jaar gewacht te hebben op een afspraak voor installatie (glasvezelkabel lag al in de straat), kwam er dan eindelijk een afspraak om de kabel door te trekken naar de woning. Dit zou 3 juli zijn geweest, ik ben de hele dag thuis gebleven en er kwam niemand opdagen. We zijn inmiddels 2 weken verder en er is niemand gekomen en geen communicatie vanuit jullie geweest over een nieuwe afspraak. Kunnen jullie me hier mee helpen?
Op 15 juni heb ik een abonnement aangevraagd bij T-mobile. Er werd aangegeven dat als ik gebruik zou maken van de overstapservice, ik geen dag zonder internet zou zitten.Helaas is dit nu wel het geval. KPN heeft schijnbaar het internet gestopt met ingang van vandaag, terwijl de monteur morgen pas langskomt. Waar gaat dit mis? Ik baal hier wel behoorlijk van.
Dag,Over een tijdje verhuis ik naar een nieuw appartement. Daar is een glasvezelverbinding (zie foto), maar er hangt nogal wat KPN-reclame omheen en ik vraag mij af of dit ook een specifieke aansluiting is. Ik ben best tevreden met mijn T-mobile abonnement. Weet iemand hier of het met deze aansluiting mogelijk is om mijn internet via T-mobile te regelen en of daar nog wat anders voor nodig is? Dank! Bart
Beste,Heb een tv box ontvangen omdat de tv gids niet werkte op de tv. Maar deze doet het weer dus heb ik de box niet nodig en wil ik deze retour sturen. Maar omdat ik al meerdere keren gebeld heb (met wachttijden tot wel 50min) en proberen te chatten (ook geen gehoor of pas als ik weer wat anders aan het doen ben), doe ik het via deze weg. In de hoop dat het zo lukt. Anders gaat deze op MP oid.Kan iemand mij helpen?Bedankt.Mvg, Maarten
Onvoorstelbaar, maar waar. Zonet las ik het verhaal van iemand op deze community website die na 8 maanden (!) nog steeds geen glasvezel verbinding had, en ik heb het gevoel dat ik ook die kant op ga.Het verhaal: op 30 maart overgestapt van Ziggo naar T-Mobile, maar nog steeds geen millimeter opgeschoten. Ik heb ontelbare keren gebeld naar T-Mobile en KPN Netwerk maar het mag allemaal niets baten. Als ik T-Mobile bel dan beweren ze dat ze niets voor me kunnen doen en dat ik KPN moet bellen. Een medewerker van T-Mobile heeft het zelfs gepresteerd om mijn dossier te sluiten. Als ik KPN Netwerk bel dan wordt a) verbinding meestal zonder reden verbroken, b) hebben ze een storing en kunnen ze me niet helpen, c) hebben ze geen idee wat ze moeten doen.Laatst nog gebeld en de dame van KPN liet de naam van het bedrijf Volker Wessels Telecom vallen, want zij doen blijkbaar de aansluiting van glasvezel naar je woning. Maar je kan de monteurs niet direct bellen. Vervolgens Volker Wessels Telecom ge
BINNENKORT wordt ons adres aangesloten op Glasvezel.Ik mag aannemen dat de aansluiting tot in de meterkast plaatsvindt. Nu loopt mijn Laptop via WIFI, dus dat geeft straks geen problemen. Mijn SmartTV heb ik via een kabel aangesloten . Ik vraag mij dus af of de voordelen van glasvezel niet inboeten als ik TV aansluit met een kabel via de WIFImodem . Immers de glasvezel stopt bij de modem en gaat vandaar via en gewone kabel naar de TV.
Hoi, ik wil een abonnement afsluiten bij T-mobile thuis voor glasvezel internet. Nu begrijp ik dat je de zyxxel router kan omzeilen en direct kan aansluiten op mijn deco x50 hoofdunit. Betekent dit ook dat ik een abbo kan afsluiten zonder aansluitingskosten (Geen router)? Hoe moet ik dit doen?MvG Stephan Boer
Beste T-mobile community,Over twee weken (op donderdag 27 juli) komt de monteur langs om bij mij het internet te installeren. Ik stap dan over van KPN naar T-mobile. Via verschillende email over de installatie wordt aangegeven dat op de dag van de installatie een voucher wordt aangeboden zodat ik niet zonder internet kom te zitten.Mijn vraag is nu hoe ik deze voucher kan aanvragen? Ik heb een SIM-kaart van BEN en ook klantvoordeel aangevraagd. Ik hoor graag van jullie!
In september 2022 heb ik in een van de t-mobile winkels zowel een mobiel abonnement afgesloten als t-mobile thuis. Gekozen voor glasvezel voor internet en tv, omdat het in onze wijk beschikbaar was. De glasvezel ligt nog voor het pand (wij wonen in een hoogbouw woning op de 4de verdieping) en tot op heden is er nog niks gebeurd. Er wordt geen contact met ons gezocht om het aan te sluiten of door te trekken naar de woning. Ik heb jullie al 3x gebeld en krijg te horen dat jullie er niet over gaan. Jullie onder aannemer zegt er ook niet over te gaan en dat weer een ander bedrijf dat gaat doen, waardoor ik echt ten einde raad ben. Niemand laat iets weten of kan ons iets vertellen. Ik wacht al 4 maanden op een datum waarop wij de glasvezel krijgen, terwijl mij verteld werd dat het in 2 weken beschikbaar was! Ik vind dit echt ongelofelijk slecht. De kabel is letterlijk zo door te trekken, omdat er een oude boodschappen lift in het gebouw zit. Kost nog geen dag.
Binnenkort komt hier glasvezel in mijn appartement, van KPN / Glaspoort.Wat schetst mijn verbazing, T- Mobile staat niet in de lijst van providers, wel 23 anderen !Hoe kan dit , moet ik nu noodgedwongen naar een andere provider?postcode 2641VNwouter
Vorig jaar januari brief gekregen vanuit T-mobile dat glasvezel aangevraagd kon worden, want dat lag toen in de wijk. Ideaal, dus gelijk aangevraagd, maar daar stopte het ook gelijk.Meerdere keren contact gehad met T-mobile zelf, die eigenlijk telkens de schuld leggen bij de andere bedrijven die het aan moeten komen leggen. Tevens regelt T-mobile zelf niks, ze geven je wel even een telefoonnummer van het desbetreffende bedrijf. Je zou toch denken dat T-mobile iets voor je regelt.Eerst gaven ze aan dat het bij Guidion ligt, maar dat bleek later toch niet. Doorgekregen dat het toch bij Volkerwessel ligt, want glasvezel ligt nog niet binnen. Maar Volkerwessel wist van niks! Fijne communicatie van T-mobile, die tegen mij meerdere keren hebben gezegd dat een opdracht gemaakt was. En nu zegt Volkerwessel dat deze installatie vanwege hoogbouw ook niet bij hun ligt, maar bij een andere aannemer. Opdracht is opnieuw aangemaakt en ben weer op antwoord aan het wachten tot er iets gebeurt, waar wa
Hallo!Ik heb samen met mijn vriendin een huis gekocht, en zal daar binnenkort intrekken. Nu wil echter het geval, dat de huidige bewoners nooit de glasvezel kabel tot in hun woning hebben laten aansluiten. Deze ligt als het ware nog voor de deur.Op de website van T-Mobile staat wel dat glasvezel beschikbaar is. Als ik een abonnement bij jullie afsluit, wordt deze verbinding dan alsnog voor mij aangesloten en/of komen hier nog (hoge) kosten bij kijken?Alvast dank! Robin
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.