Skip to main content

Glasvezel besteld, wanneer komt de aansluiting?

  • 22 August 2023
  • 1 reactie
  • 420 Bekeken

Beste medewerker.

5 Juni 2023 heb ik glasvezel van T-Mobile besteld. Ik zit momenteel bij Ziggo, en ik zou dan dus ook gebruik maken van een overstap service. Er was bij mij thuis nog niemand geweest om een glasvezelverbinding aan te leggen, dus dat zou ook nog moeten gebeuren.

7 Juni 2023 krijg ik een mailtje met twee puntjes belangrijke info: 

  • Onze netwerkpartner verwacht het gebouw na juni 2022 aan te kunnen sluiten op het glasvezelnetwerk.
  • Onze netwerkpartner verwacht rond 23-01-2023 te beginnen met de werkzaamheden in de straat.

Mooi! Mijn internet komt er dan al vlug aan! (zou je denken)

20 Juni 2023: We verwachten rond juni - juli de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.

20 Juli 2023: We verwachten rond juli - augustus de Glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.

22 Augustus 2023: Nog niks gehoord.

Ik heb al wat horrorverhalen op het forum gezien dus ik vraag mij af: Is er ergens een indicatie van de verwachtte wachttijd bij dit soort bestellingen? Of zijn er mogelijk problemen met het aanleggen in de straat/woning waar ik vanaf zou moeten weten?

 

Met vriendelijke groet,

Daniël

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Als je een een appartementen complex woont is het inderdaad vaak heel lastig om een planning te maken. Naast de vergunningen en mogelijkheden buiten is het vooral de mogelijkheden binnen en toestemming hierover van de VVE wat het lastig maakt.  Je kan bij de VVE secretaris checken of die toestemming door hen al is gegeven?

Reageer