Beste mensen, mijn pakket is al ruim een week onderweg naar het pakketpunt, maar er komt geen verandering in de status. Vandaag heb ik twee keer gebeld met de klantenservice en er was mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden met een oplossing, maar ik heb niets meer gehoord. De installatiedatum is al ingegaan.
Tommie van Odido9 maanden geleden
Hey @AB42, welkom op onze Community!
Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze Back Office gaat hier een blik op werpen! Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen. Je abonnement zal pas van start gaan als het modem online gekomen is, tot die tijd ben je officiëel nog niet begonnen aan je abonnement!
Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze Back Office gaat hier een blik op werpen! Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen. Je abonnement zal pas van start gaan als het modem online gekomen is, tot die tijd ben je officiëel nog niet begonnen aan je abonnement!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.