Hey @thofkamp, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben ook direct voor je gaan kijken of ik het een en ander door kan zetten. Nu zie ik dat KPN NetwerkNL al een afspraak met je ingepland heeft! Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik wil namelijk dat alles nu soepel voor je gaat verlopen en daar wil ik alles voor doen. Hopelijk gaat het nu ook soepel en wordt de oplevering goed afgehandeld.
Dag Tommie,
Ik weet niet of je het journaal heb gelezen als ze alle telefoongesprekken en afspraken vastleggen ?
Maar het is nu heeelveeel geworden meer dan 12 uren gebeld en wachten in de wachtrij
Ja vanmorgen contact gehad met KPN HI Infra die zouden morgen dus komen Hoop ik !
Het is heel slecht geregeld bij T-Mobile en ik heb heel veel geduld getoond
Hoe gaan we dit oplossen met de kosten en vergoedingen van mijn kant erg veel tijd in ?
Er moet zeker wat tegenover staan van vergoeding De afspraken zijn niet nagekomen door T- Mobile
En dan moet ik nog 2 mobile telefoon overstappen krijgen 17 augustus ?
1-2 gratis maanden zou eigenlijk op zijn plaats zijn.
Ik ben eigen ondernemer en heb nu al dagen geen internet meer dus alles staat een beetje stil
Mvg, Ton Hofkamp
Hey @thofkamp, bedankt voor je snelle reactie.
Het is inderdaad niet soepel gelopen. Mijn excuses hiervoor. Ik moet inderdaad eerst KPN NetwerkNL afwachten en hopelijk ben je dan eindelijk online. Over mobiele abonnementen kan ik niks zeggen omdat ik voor T-Mobile Thuis werk. Mag ik je vragen om een nieuw topic te starten voor je vragen over de mobiele abonnementen? Dan pakt één van mijn collega's dat voor je op. Uiteraard gaan we, als dit opgelost is, kijken naar een passende vergoeding!
Dag Tommie,
Ik laat het je morgen weten of het goed is gelukt
Wel pijn en mijn buik met dit alles +++++
Dag Tommie,
Mijn internet/tv werkt nu Gideon was een kastje vergeten om voor de router te plaatsen deze zat dus bij het pakket ??
Ik weet nog dat hij 27 juli vertelde ohh dat is niet nodig
KPN is vandaag met 2 man geweest en er was dus wel signaal vanuit de wijkcentrale ze waren verbaast dat Gideon niet heeft gedaan wat ze moesten doen
Ook de televisie /telefoon/computer/wifi / 1 emailadres heeft Gideon niet aangesloten
Nu het volgende Thuis veilig online werkt niet weer gebeld moet weer 2 dagen wachten !!!
Vanaf 4 juli ben ik bezig en nog steeds moet ik wachten wachten etc. Ik wil niet wachten
Zoals T-Mobile heeft belooft zou ik 27 juli zijn aangesloten op het internet
Dan ga ik er vanuit dat ik veilig kan werken op internet ik heb een bedrijf !
Vanaf donderdag 27 juli ben ik eraf van het internet
Wat word de passende vergoeding nu ? ik heb meer dan 12 uur aan het bellen geweest en het is fout op fout wat er gebeurd
Ik denk 1 -2 maanden gratis is wel op zijn plaats !
Mvg, Ton Hofkamp
Hey @thofkamp, ik ben erg blij om te horen dat je verbinding nu werkt!
Op dit moment moet Guidion langs komen om de verbinding actief te melden. Als het goed is heb je een nieuwe link gekregen om een afspraak in te plannen. Zodra de verbinding actief gemeld is, loopt je bestelling door. Daarna zul je ook Thuis Veilig Online moeten kunnen activeren.
Omdat er nog geen kosten zijn gemaakt kan ik op dit moment ook niks vergoeden. Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, dan passen wij de ‘wettelijke compensatieregeling’ toe. Je hebt recht op een vergoeding als je woont in het storingsgebied én minimaal 12 uur last hebt gehad van een netwerkstoring. Lees meer op onze storingspagina. Omdat het internet op 27 juli werkend zou moeten zijn, kan ik 27 tot en met 1 augustus voor je vergoeden. Hiervoor dient alles eerst opgelost te zijn en een rekening betaald te zijn. Daarnaast heb ik nog een kleinigheidje jouw kant opgestuurd, dit zal aan de deur worden bezorgd!
Dag Tommie,
Nu snap ik het niet helemaal wat moet Guidion nog bij mij doen ?
Ik heb zelf gezorgd dat het werkt en de instellingen gedaan
KPN is met 2 man geweest om de fout die Guidion heeft gemaakt te herstellen dus het vergeten kastje wat in de doos zat te plaatsen en de rest heb ikzelf gedaan! Wifi instellingen TV instellingen Kabels aansluiten etc.
En hoezo zijn er geen kosten gemaakt ik heb nadat Guidion is geweest geen internet meer en ik heb een bedrijf en kon geen werkzaamheden uitvoeren. ik sta dagen stil
Dus ik heb heel veel onkosten » lees ik kan mijn werkzaamheden niet meer uitvoeren
Ook heb ik meer dan 12 uren moeten praten met T-Mobile omdat alles fout gaat daar dit alles zou je in het Journaal moeten lezen
Dit hieronder had je mij geschreven ( neem aan dat dit niet is vergeten)
Het is inderdaad niet soepel gelopen. Mijn excuses hiervoor. Ik moet inderdaad eerst KPN NetwerkNL afwachten en hopelijk ben je dan eindelijk online. Over mobiele abonnementen kan ik niks zeggen omdat ik voor T-Mobile Thuis werk. Mag ik je vragen om een nieuw topic te starten voor je vragen over de mobiele abonnementen? Dan pakt één van mijn collega's dat voor je op. Uiteraard gaan we, als dit opgelost is, kijken naar een passende vergoeding!
Hallo @thofkamp
Doordat Guidion de werkende verbinding nog niet heeft aangemeld, staat de bestelling nog op niet afgerond waardoor oa je contract nog niet is ingegaan.
@thofkamp Guidion moet als nog langskomen om de verbinding actief te melden. Je bestelling loopt anders niet door in het systeem en daarom kun je nog geen gebruik maken van Thuis Veilig Online. Normaliter dient Guidion de installatie te doen, daarna geeft hij een seintje door aan ons dat alles werkt zoals het moet. Dan loopt de bestelling automatisch door en ben je volledig opgeleverd. Als Guidion niet komt om de verbinding actief te melden, blijft je order stil staan. Je zult dan geen aanpassingen kunnen doen aan het abonnement en diensten/producten zullen dan ook niet actief worden.
En hoezo zijn er geen kosten gemaakt
Ik heb het over kosten die bij ons zijn gemaakt. Je hebt nog geen abonnementskosten betaald. Ik kan alleen kosten vergoeden die bij ons gemaakt zijn. Daarnaast ben ik niet vergeten wat ik gezegd heb en daarom heb ik ook wat extra's opgestuurd. Daarnaast wil ik de dagen dat je geen internet hebt gehad voor je vergoeden.
Dag Tommie,
Ik heb een klacht ingediend over Guidion dat is mij gevraagd of ik dat wilde via T-Mobile!
Dat ze langs moeten komen ? Ik heb internet dus dat is niet nodig zonde van mijn tijd ze kunnen het actief melden Ze weten dat KPN langs is geweest want ze hebben daar zelf omgevraagd
Ik wil alleen veilig online en ik zie geen button dus ik heb een auto maar geen stuur niet echt veilig
Als je het journaal lees van mij dit zal wel heel lang zijn er worden steeds dingen beloofd maar als het niet word opgeschreven en ook naar mij word gestuurd zwart op wit is het niet meer terug te vinden
Als het niet gaat zoals is beloofd en T-Mobile komt niet zijn afspraken na is er een probleem
@thofkamp Guidion moet langs komen. Doe je dit niet, loopt de bestelling niet door en Thuis Veilig Online dus ook niet.
Dag Tommie,
Vandaag bericht gekregen dat ik ben aangesloten maar ze nemen nu weer 2 augustus als aangesloten
Dit klopt nu niet want ik kan nu vandaag internet veilig instellen
Op mijn T-Mobile stond steeds in behandeling/pakket onderweg en ik had geen button voor veilig internet
Nu zie ik ook weer op de nota € 37,50 staan maar het zou € 32,50 zijn
Ik heb eigenlijk vanaf 4 juli ook 2 mobile nummers aangevraagd maar door zoveel fouten gaan die pas 17 augustus in.
Zoveel uren bellen en ik heb niet 1 keer de zelfde persoon gesproken dus ik heb zeker 25 verschillende mensen aan de telefoon gehad.
Wat een verloren tijd en stress.
Je wordt nog wel bedankt voor de bloemen die zijn voor mijn vrouw (: !
Mvg, Ton Hofkamp
Hey @thofkamp, ik zie inderdaad dat de order nu goed is doorgelopen. Werkt Thuis Veilig Online al?
Ik zie zelf nog geen nota staan, als ik inlog op je My T-Mobile zie ik dit wel terug: Totaal per maand: € 32,50. Als het goed is zal dit goed verlopen! Voor mobiel kan ik je niet helpen, je zou daar eventueel een nieuw topic over kunnen maken en in de categorie mobiel kunnen plaatsen. Dan zal een collega van mobiel dit verder voor je uitzoeken!
Dag Tommie,
Net gebeld met T-Mobile om veilig thuis te plaatsen op een pc dit moeten ze toch weten de
klantenservice ?
Nee dus en ik krijg steeds te horen ik moet even kijken ja dat doe ik ook en ik vraag u weet niet hoe het werkt en wat ik moet doen?
want ik activeer veilig thuis online en krijg de keus androit of Iphone ? nee ik moet windows10
Eehhh ik moet even kijken krijg ik te horen en word in de wacht gezet dat na 10 minuten heb ik maar opgehangen
Is er geen nummer dat ik iemand kan bellen die er verstand van heeft dit is niet de eerste keer dat ik iemand aan de lijn krijg die niets kunnen/weten pppfffffffff
@thofkamp als het goed is heb je een e-mail gehad met alle info over Thuis Veilig Online. In de e-mail staat ook een download link voor de software. Dit heb je alleen nodig om TVO te activeren, daarna zullen alle verbonden apparaten beveiligd zijn. Je kunt ook gerust de app downloaden, na het activeren is je lapot/desktop ook beveiligd. Over de werking van TVO hebben we een topic geschreven:
Dag Tommie,
Ik tel al meer dan 70 mails dus misschien zit er 1 tussen die de uitleg geeft ?
Of niet
Ik zie in een mail vandaag over veilig thuis maar het kan 24 uur duren lees ik
En ik ga weer kijken of mijn telefoon nu werkt dit werkte al die tijd niet dus geen alarm !
Nu lees ik ook dat ik vanaf 2 augustus ga betalen ? Dit klopt dus niet
Vandaag is het in gegaan als nu de dingen wel gaan werken ? hoop ik
@thofkamp ik zie nu dat Thuis Veilig Online alleen via de app werkt. Overal Veilig Online heeft wel een desktop versie!
Dag Tommie,
Mijn telefoon werkt alleen ze hebben een ander nummer gegeven!
Dus ik ga niet betalen voor deze fouten.
Echt alles gaat mis wat mis kan gaan.
Balen dat het zo moet
Hey @thofkamp, gaat dit om eem mobiel abonnement of vaste telefoon?
Dag Tommie,
Dit is vaste telefoon en ik heb nummerbehoud gevraagd
Ik heb een bedrijf en gebruik dat nummer ook mijn alarm doet het niet
Mijn kaartjes van mijn bedrijf hebben dit nummer
Waarom gaat dit ook fout ?
Mijn 2 mobiele nummers gaan 17 augustus naar T-Mobile ook met nummerbehoud
Ik hoop dat dit wel goed gaat !
Hey @thofkamp, bedankt voor je snelle reactie.
Ik zie inderdaad dat nummerbehoud nog niet goed is doorgelopen. Ook zie ik dat hier al een ticket voor open staat. Ze gaan hier zo snel mogelijk voor je achteraan!
Dag Tommie,
Veilig online werkt nog steeds niet en ik heb nog steeds niet het goede vaste nummer
Ook hebben ze de nummers omgedraaid bij controle van het juiste nummer ( nummerbehoud)
Klantenservice snapt zelf niet hoe het werkt en wat te doen
Volgens mij missen ze de juiste opleiding
Dus weer 1 dag voorbij en nogmaals ik heb een bedrijf en ik wil veilig op het internet en dat de mensen mij kunnen bellen op mijn vaste nummer
Dit lukt nog steeds niet vanaf 27 juli 2023
Ben ik nu de enigste waar alles fout gaat ? want fout gaat het steeds !!
Hoi @thofkamp ,
Is Guidion nu al langs geweest om de aansluiting goed op te leveren? Anders blijven de administratieve processen hangen!
Hey @thofkamp, ik ben nogmaals gaan kijken en zie dat nummerbehoud nu zou moeten werken. Kan je alles een reboot geven en dit testen?
Wat werkt er precies niet aan Thuis Veilig Online? Heb je de app gedownload en geactiveerd?