Vrijdagmiddag is er een monteur langs geweest voor het installeren van mijn nieuwe internet+tv pakket van T-mobile, maar kreeg het niet aan de praat.
Hij is naar de wijkcentrale geweest en na ong. 20 min teruggekomen. Zijn terugkoppeling was dat hij een externe monteur moest aansturen en dat deze op dezelfde dag binnen 3-4 uur bij mij zou zijn. Dit is niet gebeurt waardoor ik zonder internet+tv+bellen zit.
Dezelfde dag heb ik gebeld met de T-mobile klantenservice. Mij werd vertelt dat de monteur dit niet mag zeggen, omdat hij geen zicht heeft op de planning van de monteurs. Slecht dus!!
Ik belde vandaag (zaterdag) mijn oude provider, KPN, op. Ik kreeg te horen dat die verbinding nog gewoon intact blijft totdat T-mobile actief is. Ik blij en ging aan de slag om de oude apparatuur weer te installeren.
Nu blijkt dat de oude verbinding het ook niet meer doet. Na een test blijkt dat er een verbindingsprobleem is tussen de wijkcentrale en mijn modem! Hoe kan dat als alles de dag ervoor het nog perfect deed?
Wat heeft de T-mobile monteur in hemelsnaam gedaan in de centrale? Nu zit ik zonder internet, tv en bellen. En is het de vraag wanneer dit wordt opgelost.
Dan zou je denken ik schakel een KPN monteur in om mijn oude verbinding weer te herstellen. Krijg ik het bericht dat ik daarvoor moet betalen als de oorzaak bij mij ligt. Dus moet ik ook nog dat risico nemen.
Zorgelijke manier van werken van de monteur, onhandig en vreemd allemaal. Ik wil weten:
- Wat de monteur heeft gedaan in de wijkcentrale waardoor nu ook mijn oude verbinding ermee op is gehouden
- Waarom de monteur een valse belofte maakt als het gaat om de monteur die langs zou komen. Zelfs Guidion zelf kon mij niet vertellen wanneer ik een monteur kan verwachten
- Hoe ik een compensatie kan regelen voor de dagen dat ik aan KPN blijf betalen zonder dat ik van hun diensten gebruik kan maken
- Hoe ik ervoor kan zorgen dat gecompenseerd wordt door T-mobile als ik kosten moet maken om mijn KPN verbinding in de tussentijd te herstellen