Hey @Lorenzomgroen, welkom op onze Community!
Ik zie inderdaad terug dat je contact gehad hebt met onze klantenservice, zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten. Zij gaan hard voor je aan de slag. Ik lees dat je alles al geprobeerd hebt om dit te verhelpen. Waarschijnlijk is er iets meer aan de hand en kun je het niet zelf oplossen. Geen zorgen, we doen er alles aan om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!
Hi @Tommie
Bedankt voor de snelle reactie. Nogmaals stroom er vanaf gehaald maar mocht niet baten.
Ik baal er extra van, want de monteurs kunnen pas de 21ste terecht. Dat betekent bijna 3 weken zonder internet. Mijn vrouw en ik werken beide thuis dus data vliegt er ook doorheen. Knap balen dit.
Hallo @Lorenzomgroen
Je kunt ook bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 met de vraag of een monteur eerder kan komen.
Hi @Lorenzomgroen, zoals Waqqas aangeeft kan je inderdaad telefonisch contact opnemen met Guidion om te kijken of zij kunnen regelen dat er een monteur eerder bij je langs kan komen. Wil je het laten weten als dit gelukt is?
Om je in de tussentijd niet zonder internet te laten zitten, heb ik daarom gelijk een vouchercode voor je geregeld voor zeven dagen Unlimited internet. Zo kan je via de hotspot van je mobiele telefoon andere apparaten verbinden met het internet en zorgeloos je mobiele data gebruiken totdat dit opgelost is! Ik heb de vouchercode naar je toe gestuurd in een privébericht!
@WaqqasWaqqas thanks voor de tip.
Maandag ga ik gelijk bellen!
Goed weekend!
@Nora onwijs bedankt voor de voucher. Dan kunnen wij even vooruit! Zoals @Waqqas zei ga ik maandag contact proberen te krijgen met Guidion of ze eerder kunnen.
Nogmaals bedankt!
@Nora nogmaals bedankt voor de vouchers. Vraagje zou ik tmobile facturatie kunnen benaderen om een gereduceerde maandfactuur. Uiteindelijk van de 4 weken, bijna 3 weken geen internet gehad. En er van uitgaande dat Guidion het de 18e gelijk kan oplossen.
@Waqqas contact gehad met Guidion, die heeft de afspraak van 21ste gecanceld en nu naar de 18e verplaatst. Uiteindelijk 3 dagen gewonnen. Beter iets dan niets toch..
Hey @Lorenzomgroen, wij kunnen de vergoeding voor je regelen.
Dit kan ik echter wel pas in orde maken als het opgelost is, dan hebben wij een exacte periode dat je geen internet gehad hebt. Dan zal ik die gehele periode voor je vergoeden!
Goedemorgen,
Zojuist monteur langs geweest van Guidion. Hij heeft geprobeerd de storing op te lossen met het vervangen van een kastje van de glasvezel. Echter zat het euvel daar niet in. Volgens de monteur zal er in de centrale kast waar alle glasvezel kabels bij elkaar komen, iets mis zijn. Helaas kon hij daar niets mee en heeft geprobeerd te bellen naar de centrale hulp dienst maar die waren pas om 09:00 uur open.
Er zou contact met ons opgenomen worden vanuit T-Mobile. Dus daar is het nu even op wachten. Volgens de monteur kon dit ook nog wel een aantal werkdagen kosten, dus daar balen we na bijna 3 weken van. Ik hoop dat het spoedig opgelost kan worden. Want je zou zeggen dat een storing in 48 uur opgelost zou kunnen worden, en snap dat het met de drukte op kan lopen. Terwijl we nu midden in een vakantie periode zitten, mochten misschien veel monteurs ook met vakantie zijn maar vind dit wel een dikke min.
Ik stel alle oplossingen als vergoedingen, compensatie, snelle antwoorden en vouchers zeer op prijs alleen wil je het liefst dat het zo snel mogelijk weer up and running is. En niet drie weken prutsen met allerlei Hotspots etc. @Waqqas @Nora @Tommie
Met vriendelijke groet,
Lorenzo
Hey @Lorenzomgroen, bedankt voor je terugkoppeling. Dit zie ik ook terug in mijn systeem. De monteur heeft een ticket geopend om de onderaannemer aan te sturen. Zij zullen dit verder oppakken!