Skip to main content

Beste T-Mobile,

Het is zeer teleurstellend dat jullie constant tegen in gaan en elke keer zeggen dat ik vanaf het begin een actie heb aangenomen met alle producten in een, maar echter alleen internet. kan je ook vanuit bestelling ook zien.

Hier kan je zien dat ik alleen internet abo had afgesloten en volgende screenshot dat ik vervolgens pakket ging aanvullen maar echter kon ik sinds januari niet eens dingen opzeggen sinds dien alleen maar e-mails sturen brieven enz telefonisch en geen enkele begrip of verandering. Nu forceren dat ik facturen gaan betalen! Echter vind ik te zotten! Ik verzoek u volledig te crediteren vanaf januari 2023. Echter is dit uw fout en niet mijne.

En hieronder zie je dat ik gewoon niet kan uitzetten inclusief de klantenservice sinds januari 2023!

Ook telefonie niet! Nu moet ik publiek op een forum zitten, omdat jullie klantenservice inclusief mail en brieven en telefonisch niks kunnen beteken voor mij!

Het probleem is niet helemaal duidelijk.  Je had alleen internet besteld, maar daarna toch extra zaken besteld? TV op 4 oktober 2022, wifi punten geprobeerd en ook vast bellen toegevoegd. Is allemaal geleverd. Nu wil je weer wat opzeggen en zit er inderdaad aan sommige producten een looptijd. B.v. de TV.

Dus zodra die looptijd voorbij is kun je de tv beëindigen. 

Het probleem is niet helemaal duidelijk.  Je had alleen internet besteld, maar daarna toch extra zaken besteld? TV op 4 oktober 2022, wifi punten geprobeerd en ook vast bellen toegevoegd. Is allemaal geleverd. Nu wil je weer wat opzeggen en zit er inderdaad aan sommige producten een looptijd. B.v. de TV.

Dus zodra die looptijd voorbij is kun je de tv beëindigen. 

In huidige contract was alleen actie over internet. Verder heb ik TV en Telefonie aanvullend besteld later. Echter kon ik deze niet meer opzeggen sinds Jan 2023.

Je had alleen een actie tarief voor internet zoals je zelf aangeeft. De aanvullende diensten volgen de looptijd van het abonnement. 

Hij is opgezegd, werd eerst geweigerd ook dat de e-mailservice verdwijnt, en t-mobile wou hem niet opzeggen. Maar nu is het wel gelukt

Ben benieuwd naar de e-mail "

Dan zal ik je binnen 24 uur bevestiging sturen van opzegging en dat de producten zoals het modem retour gestuurd moeten worden.

"

Hallo @SomeOne291821 

Je hebt dan de hele bestelling geannuleerd? Mocht je opnieuw bestellen let er dan op dat naast internet ook tv en vast bellen een looptijd hebben van minimaal 1 jaar.

Door een wijziging te doen aan je abonnement binnen de eerste 6 maanden verdwijnt de welkomstkorting.

Reageer