Skip to main content

Ik zou het zeer op prijs stellen als er iets gedaan wordt met de extra kosten die ik heb moeten maken doordat de levering van T-mobile thuis ernstig vertraagd is. In plaats van 6 weken, is het nu al 4 maanden!! Iemand die daar ervaring mee heeft??

Hoi @Torrc 

Als het hier de levering van een nieuwe glasvezel aansluiting betreft, dan is de afgegeven datum altijd een wensdatum. De netbeheerder, die de eigenaar van het glasvzel netwerk bij jou is, zal op basis van jouw bestelling de aansluiting in orde moeten maken en daar kan een verandering van de levertijd uit naar voren komen. Daarom is er ook geen overstap service mogelijk.

Je betaald nu nog niets aan T-Mobile, dat je nu nog geen besparing hebt kun je helaas niet in rekening brengen bij T-Mobile. Zodra de glasvezel FTU bij jou is geplaatst kan de volgende stap paatsvinden door de monteurservice en wordt je NTU en router geinstalleerd. Pas dan zal de facturatie van T-Mobile starten en kun je de oude provider opzeggen.

 


Reageer