Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Hi, I am an old customer of T-Mobile and a new customer of T-Mobile Thuis. I applied for internet connection to my house on April 13. They said it will take two weeks to active the connection. Then KPN called me and they said since the building is renovated, it does not have infrastructure and they were going to do that. Our next door neighbor applied for internet for from KPN. KPN combined the tickets and they said they will come on May 3. Then it was postponed for us and the the appointment they was May 3. When they came on April 36, they completed the connection for our neighbors and they had an internet connection at the same day. They put a box (in the entrance of the building) also for our house and closed the issue without connecting it. You can see the connection they did: https://imgur.com/a/N3Bq7bT I contacted to T-Mobile and again to explain the problem. They did not understand the problem before sending this picture to them because the closed issue says the connectio
Gisteren een monteur geweest van Guidion om de aansluiting te maken, maar er waren weer 2 problemen. geen signaal op de glasvezel Kpn zou niet de 16 maar de 17e het signaal erop zetten het is nu over 12:00 uur en nog geen signaal. Dan het vervelendste. de monteur vroeg naar de inter actieve tv BOX hierop moest ik hem vertellen dat ik de box met modem moest op sturen, Zie als bijlagen de email van 24-04. Beste heer Van der vegt, Je hebt van ons apparatuur in bruikleen en die willen we natuurlijk graag terug. Het gaat bijvoorbeeld om je modem, Interactieve TV Box(en) en accessoires. Zo stuur je je apparatuur terug Wanneer je je apparatuur terugstuurt, pak dan een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos of de doos van het Installatiepakket dat je hebt ontvangen van ons. Zo sparen we het milieu ook een beetje! Stuur 'm binnen 30 dagen na beëindigen van de dienst op, inclusief de apparatuur en accessoires (denk aan adapters, afstandsbediening, HDMI-kabel en eve
Hallo, ik zit er over te denken om voor internet & tv over te stappen naar t-mobile. Ik vraag me alleen af hoe dat gaat met de glasvezelaansluiting. De mijne komt binnen in de woonkamer, maar die is niet in orde. Was al toen ik hier kwam wonen, altijd internet via kabel gehad. Wie is verantwoordelijk voor deze aansluiting? KPN? Of wordt dat opgelost als de monteur van jullie komt voor aansluiting? Of moet ik dat zelf eerst oplossen? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Ik heb van de week tmobile aangevraagd omdat ik klaar was met ziggo. Nu is het zo dat ik alleen een coax aansluiting heb in de woonkamer. In mijn meterkas heb ik echter wel de juiste aansluiting. Wat zijn hierin de mogelijkheden om te verbinden? Moet ik een kabel van mijn meterkast naar de woonkamer gaan trekken om alles aan te sluiten? Of kan het ook anders? Alvast bedankt!
Aangezien ik geen antwoord krijg via email probeer ik het dan maar hier. Ik heb me even heel goed ingelezen op de t-mobile (en andere) site en heb nog wat vragen: Wifi Modem heeft 2 TV en 2 data aansluitingen Ik heb een router in huis, kan het modem in bridge-mode gezet worden? Ik heb 3 TV’s kan dat? Wat voor merk/model is het modem? (Indien alleen maar Huawei dan moet ik nog even denken) Kan ik een switch op een van de 2 computerpoorten van het modem zetten? Waarom moet ik €37,50 voor installatie betalen als ik dat uitstekend zelf kan? Welk model/merk is de TV box? Wat houdt de Wifi-service in, in detail? Ik heb problemen op zolder en in de tuin, krijg ik dan 2/3 extra versterkers? Op iedere plaats? 1e verdieping, zolder en tuin? (2.4 en 5?) Waarom zeg je bij de 750/750 glas aansluiting: TOT 750up/download? Krijg ik niet ALTIJD 750/750? Graag detail (niet met latency en shared gebruik aankomen, dat heb ik nu bij xs4all ook niet). Gratis b
Ik heb zaterdag 11 mei mijn aansluiting aan gevraagd bij T-mobile thuis, nu had ik telefoon vergeten, dus maandag weer opnieuw gebeld en werd alles geannuleerd en opnieuw aangesloten. Met een nieuwe wensdatum. Van 22 mei naar 24 mei en nu komt het tot aansluiten willen ze me 3 juni pas aansluiten, maar zaterdag 1 juni ga ik op vakantie. Nu is er geen verschuiving mogelijk om 1 dag eerder te verschuiven. En nu wordt er glas hardt gezegd dan Rot u maar weer op. Een optie om KPN te verlengen is er maar betaal ik 88 euro en her aansluit kosten omdat ik opgezegd heb om de prijs verhoging. Wat een rare week weer.
Gisteren kreeg ik per mail bericht dat de activatiedatum is vervroegd van 15/5 naar 8/5 (gisteren dus). Het installatiepakket heb ik echter nog niet ontvangen. Aangezien het een adres op een vakantiepark betreft (zonder) brievenbus, heb ik bij de aankoop enkele weken terug telefonisch contact met T.Mobile gehad. T.Mobile deelde me mede dat ik voor de aflevering een berichtje zou krijgen zodat ik tijdens de levering ter plekke aanwezig kon zijn. Hoe gaat het nu werkelijk in zijn werk ?
Zojuist heb ik de overstap gemaakt van Telfort naar T-Mobile. Voor zover ik kan zien is alles prima gegaan, maar één ding is me nog onduidelijk. Ik heb een overstapdatum aangegeven bij de overstapservice (5 juni) en nu is deze datum via mail bevestigd door Telfort en zal mijn huidige contract dan beëindigd worden. In de mail van T-Mobile echter staat dat deze datum niet de installatie datum is en dat ik daar binnenkort meer over hoor. Betekent dit dat ik dan zonder internet (en tv en telefoon) kan komen te zitten??
Hallo allemaal. Voor het eerst kom ik in aanraking met glasvezel. Ik heb nog 2 weken bedenktijd en hebben brief thuis gekregen. Hier word gezegd dat de monteur de modem ophangt “meestal” in de meterkast. Nu zit in mijn situatie het aansluitpunt in de woonkamer. Ik kan er zo een verlengkabel naar toe leggen voor stroom. Is dit voldoende voor de monteur? Bedankt voor jullie antwoorden alvast. mvg Peter
Ik ben klant geweest bij NLE, toen overgestapt naar youfone. Hier heb ik heel veel spijt van gehad. Het TV kastje is gewoon een android box met de tv app. TV kwaliteit is slecht, afstandbediening heeft geen cijfers en ga zo maar door... Mijn contract is bijna afgelopen dus ik kan weer weg.....mijn 1e gedachte was terug naar NLE maar T-Mobile zou ook een optie kunnen zijn. Nu heb ik een aantal vragen: Via NLE en Youfone krijg ik 100mbit binnen met de experiabox. Krijg ik dit dan ook via T-Mobile? Edit: postcode check zegt ook 100mbit maar lees ook over max 50mbit. Fourstack zegt koper 111mbit en bounded 218mbit. Is het de tv decoder van T-Mobile een "echte" fatsoenlijke decoder of ook een android boxje? Is de TV kwaliteit vergelijkbaar met NLE (dit is een KPN tv decoder)? Hoe is de werking van het modem t.o.v. de experiabox van KPN? Wifi bereik, 2,4&5ghz tegelijk Avast bedankt voor de reacties!
Ik wil waarschijnlijk de overstap maken naar T-mobile thuis, maar wil graag weten welke netwerk apparatuur er geleverd gaat worden, of heb je keuze uit verschillende types glasvezel modems
Alles perfect aangesloten maar nog steeds geen KPN verbinding denk. Graag een oplossing aub
Ik wil het pakket voor 1 juni in huis hebben zodat ik het zelf kan installeren. Want mijn huidige abonnement verloopt op 1 juni.
Hi, Ik zojuist een overeenkomst afgesloten om over te stappen van Ziggo naar T-mobile. Om de gebruik te kunnen maken van de overstap service moet ik inloggen bij T-Mobile Thuis. Als ik daar echter een wachtwoord probeer aan te vragen krijg ik een bericht dat er al een link naar het bij jullie bekende email adres is gestuurd om een ww aan te maken. Echter die mail kan ik nergens vinden niet in mijn inbox en niet in mijn spam folder. Zo lang ik niet kan inloggen kan ik echter ook niet de gegevens van mijn oude provider doorgeven, waar ik klaarblijkelijk maar drie dagen de tijd voor heb. Kan iemand mij aub alsnog een lin sturen voor het aanmaken van een ww voor t-Mobile thuis? Bij voorbaat dank.
Hi, Binnenkort mag ik gaan aansluiten. In de huidige situatie gebruik ik geen kabels, dat zou ik bij voorkeur zo houden. De kabels die er nu lopen zijn coax en ik weet niet of dit dmv een converter oid ondersteund wordt. Momenteel is alles aangesloten met een draadloze netwerkstekker. Wat zijn de opties?
Hallo, Ik ben van plan om internet thuis af te sluiten alleen is de eerst beschikbare aansluitdatum op 29 mei. Is er een manier om dit sneller te regelen? Ik wil graag zsm aangesloten zijn. mvg Erik
Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan. Nu wil ik inloggen met zowel Zefanias1@gmail.com word niet geaccepteerd. En met dit email adres fam.ss@tmobilethuis.nl krijg ik bericht dat er een email is verstuurd. Maar krijg niks binnen. En zowel telefonische zijn jullie niet eens bereikbaar.... Begint al goed 🙄. Wat moet ik nu doen? Ik wil ook telefonsiche contact leggen maar dat werkt niet! Wilde dat jullie ook de overstap doen van oude provider naar jullie. Welk nr kan ik daarvoor beste contacten?
Hoe snel gaat het tegenwoordig dat je wordt aangesloten bij T-mobile thuis dit in verband ik het einde van de maand op vakantie ga.
Ik zou sinds 9 mei internet thuis moeten hebben maar er zijn inmiddels 4 man langs geweest, 3 van de fiber maatschappij en een van t-mobile. De laatste was vanochtend opnieuw van de fiber maatschappij die na testen zei dat de converter van t-mobile kapot is. Hij zei dat ik beter zelf een afspraak kon maken omdat het anders nog lager gaat duren. Hoe kan ik een nieuwe afspraak maken hierover? Ik ben nu al 20 min in de wacht bij Gideon...
Goedemorgen! Na mijn verhuizing heb ik de eerste factuur van jullie ontvangen. Zoals jullie op de website adverteren is het verhuizen bij T-Mobile Thuis altijd gratis. Daarom ben ik verrast dat er installatiekosten worden gerekend. Op mijn factuur is terug te zien dat de activatiekosten volledig vervallen, de installatiekosten komen voor de helft op mijn rekening. In dit geval is het verhuizen dus niet gratis, hoe zit dit? Kan dit worden verrekend met mijn volgende factuur? Groet Frans
Ik woon sinds kort in een nieuw huis en deel het huis met 4 buren, het zijn apparte woningen maar staan op 1 huisnummer. Als mijn buren ziggo hebben kan ik dan daar los van een abbonnement afsluiten bij t-mobile thuis? Ik heb verhalen gehoord dat het eerst wel kon met ziggo en kpn maar weet niet of dit echt waar is.
Begin april heb ik het installatiepakket ontvangen voor T-Mobile internet. Ik kreeg het niet voor elkaar om het te installeren dus heb een monteur van T-Mobile ingeschakeld (via Guidion). De monteur is twee weken geleden langskomen en zei dat hij niet kon helpen omdat de KPN aansluiting kapot is/mist. De kabel komt het huis wel binnen maar er zitten geen kastjes op aangesloten. Ziggo aansluitingen zitten er wel. De monteur zei dat hij contact op zou nemen met KPN en dat die via T-Mobile het aansluitpunt zouden maken. Het is nu twee weken later en ik heb nog niets van KPN, T-Mobile of Guidion gehoord. Na ruim een maand heb ik dus nog geen internet en ik begin mij af te vragen wat ik moet doen. Linkje naar album met foto's: https://imgur.com/a/YZh0ajb
Ook ik heb de overstap gemaakt van Telfort naar TMobile. Nu vraag ik me af, de guidionmonteur komt 31 mei het glasvezel modem ( Huawei of Zyxel ??) aansluiten, en Telfort beeindigd de levering op 31 mei om 24.00 uur. Is dit een probleem? Ik heb deze data gekozen ivm. het weekend.Er van uitgaande dat de Guidionmonteur niet op zaterdag 1 juni werkt, en ik uiteraard niet zonder signaal wil zitten.
Hallo, Een tijdje geleden had ik alles in 1 aangevraagd en een my Tmobile thuis account gemaakt. Die bestelling heb ik toen geannuleerd vanwege redenen. Maar ik wil nu weer met datzelfde account een alles in een pakket bestellen, maar als ik ingelogd ben zie ik dat nergens, en via de bestel pagina moet ik lijk wel een niet account aanmaken. Graag hulp hierbij. Met vriendelijke groet, Darryl
goedenavond!! Ik ben sinds eergisteren een nieuwe klant bij T-Mobile alles in 1 en wil gebruik maken van de overstapservice!!Maar kom ik kom in my T-Mobile thuis nergens het tabblad overstappen tegen? Doe ik iets fout?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.