Beantwoord

poorttekort in de wijkcentrale

  • 23 September 2019
  • 1 reactie
  • 472 Bekeken

Op 16 augustus heb ik een alles in 1 pakket afgesloten met overstapservice. Na de 14 dagen bedenktijd zou ik gebeld worden door guidion voor een afspraak met een monteur maar na 3 weken had ik guidion zelf maar gebeld aangezien ik niets hoorde. Toen zei guidion dat ze nog niets van mij hadden binnen gekregen dus dat ik geen afspraak kon maken met een monteur.
Ik heb toen meerdere keren gebeld met de klantenservice van t mobile om na te vragen waarom ik geen afspraak kon maken en wat er nou precies mis is. Ik kreeg steeds te horen dat de order op 'on hold' staat en dat ze niet snappen waarom het niet gewoon doorloopt. Uiteindelijk heb ik bij de 4e keer iemand aan de lijn gehad die mij kon vertellen waarom de order niet doorloopt, namelijk omdat er een 'poorttekort' is in de wijkcentrale.
Op 22 september zei een medewerker van de klantenservice dat op maandag 23 september een nieuwe poort geplaatst zou worden en dat ik daarna automatisch bericht zou krijgen van guidion. Ik heb vanavond (23 sept) weer gebeld en de medewerker van de klantenservice kon niet terugvinden dat ik contact heb gehad met een collega van haar op de 22ste en ze kon ook niet vinden dat er die dag een nieuwe poort was geplaatst. Er stonden wel wat dingen in het systeem maar ze wist niet wat het betekende en kon me dus niet verder helpen. Ik vraag me nu af wat ik hiermee moet? Ik wil klant worden maar het kan niet. Wie kan mij vertellen bij wie ik moet zijn om dit op te lossen? De netwerkbeheerder 'kpn netwerk nl' geeft aan dat er gewoon een verbinding is die op gereed staat en dat het ligt aan de apparatuur van t mobile in de wijkcentrale.
icon

Beste antwoord door Brian 4 October 2019, 12:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @plugvincent, excuses voor de vertraging! We proberen je zo snel mogelijk aan te sluiten en op dit moment zie ik een datum staan van 16-10-2019. We hebben je huidige provider hierover geïnformeerd dus in de tussentijd kan je hier gewoon gebruik van blijven maken.

Reageer