Beste,
Een tijdje geleden heb ik in de tmobile winkel een abonnement voor T-mobile thuis afgesloten.
Afgelopen donderdag heb ik bericht gekregen dat diezelfde dag om 18.00 het abonnement begon (internet, tv, telefoon).
Op de pagina van de bestelling (T-mobile thuis inloggen) staat dat het pakket, de hardware, reeds afgeleverd is, maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen (ook geen blaadje dat ik het pakket kan ophalen bij een postnl punt).
Zou er iets mis gegaan kunnen zijn?
Met vriendelijke groet,
Lars
Bladzijde 1 / 1
Hallo @LarsH
Kan het niet zo zijn dat je pakket bij de buren is? Heb je de track & trace? Dan kan je dit even nakijken.
Kan het niet zo zijn dat je pakket bij de buren is? Heb je de track & trace? Dan kan je dit even nakijken.
Hallo,
Ik heb helaas geen track-en-trace ontvangen.
Op T-mobile thuis staat ook niet zo'n code, er staat alleen een standaard bericht dat ik sinds 03-10-19 gebruik kan maken van het abonnement.
Ik heb helaas geen track-en-trace ontvangen.
Op T-mobile thuis staat ook niet zo'n code, er staat alleen een standaard bericht dat ik sinds 03-10-19 gebruik kan maken van het abonnement.
Heb je de klantenservice geïnformeerd hierover?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.