Beste T-mobile.
Tot mijn verbazing zag ik op mijn laatste factuur dat er installatiekosten zijn gehanteerd terwijl verhuizen gratis zou zijn... Dus geen installatiekosten. Kan dit opgelost worden?
Daarnaast viel het mij op dat er meerdere fouten zijn gemaakt bij mijn verhuizing. Zo had ik ineens een duurder pakket van 200 mbps, terwijl ik voorheen 100mbps had.
Dat laatste heb ik ondertussen zelf opgelost.
Ik ontvang graag reactie.
Mvg,
Haris
Bladzijde 1 / 1
Hey @harism ,
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat alles netjes is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat alles netjes is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.