Skip to main content
Beantwoord

Vertraagde oplevering

  • 27 September 2019
  • 2 reacties
  • 393 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
ik probeer al sinds 6 sept t mobile thuis te krijgen
tot nu toe lukt dat niet
vandaag is de monteur geweest
die lukte het ook niet
het zou aan KPN liggen
de lijn is niet op mijn adres aangesloten
maar wrsl iemand anders zijn adres
maar ik krijg nu weleen mail dat ik vanaf 11 sept mag gaan betalen
want ik zou per die datum internet hebben
niet dus
wat nu ??

Beste antwoord door Hidden.nld

Hallo @renetmo1

de monteur heeft het probleem door gezet. waarschijnlijk word hierdoor ook de lijn opgeleverd.
Je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen voor een niet werkende verbinding. Als je hier meld wanneer het wel werkt dan kan een moderator controleren of de start datum klopt. en eventueel de dagen dat je geen gebruik heb kunnen maken van de dienst crediteren op je volgende factuur.
Bekijk origineel

2 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3591 reacties
  • Antwoord
  • 27 september 2019
Hallo @renetmo1

de monteur heeft het probleem door gezet. waarschijnlijk word hierdoor ook de lijn opgeleverd.
Je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen voor een niet werkende verbinding. Als je hier meld wanneer het wel werkt dan kan een moderator controleren of de start datum klopt. en eventueel de dagen dat je geen gebruik heb kunnen maken van de dienst crediteren op je volgende factuur.

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 oktober 2019
vrijdag is monteur van KPN geweest en die heeft iets gedaan in de schakelkast en we hebben nu dus internet. en nu ben ik dus benieuwd naar de eerste rekening. ik wacht af

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen