Skip to main content
  • 6,689 Topics
  • 52,381 Reacties
6689 Topics
Ziggo Sport gratis beschikbaar tijdens GP Zandvoort
Goed nieuws: vanaf donderdagochtend 2 september rond 09:00 uur tot en met maandag 6 september zijn alle zenders van Ziggo Sport Totaal gratis beschikbaar voor onze TV-gebruikers, dit geldt ook voor de TV Anywhere app. Kijk vanaf morgen naar kanalen 160 tot en met 165 voor alle sportplezier! Alle zenders van Ziggo Sport Totaal worden opengezet, voor alle fans van de Formule 1 is dit natuurlijk heerlijk! Je kunt naast Racing, ook nog genieten van Select, Voetbal, Golf, Docu en Tennis. Na maar liefst 36 jaar keert de Dutch Grand Prix weer terug in Zandvoort, des te meer reden om die TV aan te zetten en mee te brullen met de uitzinnige Oranjefans. Are you ready to roar?! Check hieronder ook meteen de programmering, zo heb je gelijk inzichtelijk wanneer je wat kunt verwachten en weet je precies hoe laat je voor de buis gekluisterd kunt zitten: Tip: de zenders zijn ook zichtbaar in de TV Anywhere app. Ziggo: Formule 1 programmering: Donderdag 2 september: Extra Formule 1 Café (op locatie) 22.30 - 00.00 Vrijdag 3 september: Vrije training 1 (studio op locatie) 11.00 - 13.00 Vrije training 2 (studio op locatie) 14.30 - 16.30 Formule 1 Café (op locatie) 22.30 - 00.00 Zaterdag 4 september: Vrije training 3 (studio op locatie) 11.30 - 13.30 Kwalificatie (studio op locatie) 14.00 - 17.00 Zondag 5 september: Race (studio op locatie): 13.00 - 18.00 Maandag 6 september: Extra Formule 1 Café (gewoon in Hilversum) 22.30 - 23.30 Overige aandachtspunten: Voetbalpraatprogramma Rondo op zondagavond om 19.50 uur met onder meer Wytse van der Goot, Marco van Basten en Ruud Gullit. Volop WK 2022 kwalificatievoetbal met onder meer het live schakelprogramma WK Kwalificatie Switch EK Volleybal mannen met uiteraard alle duels van Oranje live (en eventueel nog de dames als ze de halve finales halen) Verder topgolf en raceklassen NASCAR, Formule 3, Porsche Super Cup, DTM en W Series, mountainbike, de beste sportdocu’s en nog veel meer.
Gratis tips voor de Samsung app
Beste T-Mobile, Jarenlang waren wij klant bij Ziggo en daar gebruikten we op onze Samsung TV de Ziggo televisie app. Nu hebben we de T-Mobile app. De eerste versie zo te zien. Daar valt wel het een en ander aan te verbeteren! Hierbij dus wat gratis tips waar je klanten blij mee maakt. Vermeld er even bij dat als je de zender up/down knop indrukt op de One Remote, je in het app menu terecht komt. Dan hoef je geen uitgebreide afstandsbediening te gaan kopen! Diverse mensen klagen op dit forum dat de app af en toe vraagt om opnieuw opgestart te worden. Dat is irritant en nergens voor nodig. Ik heb gezien dat er een fix aan zit te komen maar tot nu toe niets. Los dit even op! Als je bij de Ziggo App in het TV menu omhoog drukt krijg je, zoals dat op deze TV bij alle apps gebeurt, verschillende mogelijkheden, zoals de gids en opnemen. Voeg dat gerust even toe aan de T-Mobile app. Wij hebben een USB harddisk aan onze TV hangen. Bij Ziggo kun je daarmee alles wat je wilt opnemen. Ik heb wel gezien dat jullie een betaalde opnamefunctie hebben maar dat slaat in dit geval natuurlijk nergens op. Graag dus het opnemen op een lokale harde schijf activeren! Dan wordt de tweede versie van de app al een stuk acceptabeler. Scores tot nu toe: snelheid internet fantastisch. Stabiliteit internet: beter dan Ziggo maar nog niet honderd procent. Snelheid zappen op TV: veel beter dan Ziggo. Beschikbare zenders in HD: minder dan Ziggo. TV op andere devices: uitstekend. TV app voor Samsung: moet nog veel aan gebeuren. Dank!
ESPN wijzigingen per 1 augustus 2021
Per 1 augustus 2021 verandert het ESPN pakket, we zetten de wijzigingen graag voor je op een rij! Er blijft één gratis ESPN kanaal daar worden nu ook internationale voetbalwedstrijden uitgezonden, te zien op kanaal 150 ESPN Eredivisie vervalt voor nieuwe klanten ESPN Compleet krijgt vier kanalen waar Nederlandse en internationale sportevenementen worden uitgezonden (Nederlandse voetbal competities, National Football League, National Hockey League, Mayor League Baseball) De prijs van ESPN Compleet wordt verlaagd van € 12,50 per maand naar € 10 per maand ESPN kanaal 5 en kanaal 6 komen te vervallen Ik heb ESPN Eredivisie. Wat verandert er voor mij? Als je nu ESPN Eredivisie gratis ontvangt, blijft het abonnement hetzelfde. Je ontvangt ESPN 1, 2 en 3 voor € 7,50 per maand. Je behoud dit pakket zolang ESPN Eredivisie actief blijft. Zet je ESPN Eredivisie uit, dan kun je in de toekomst alleen nog maar het ESPN Compleet pakket afsluiten. Ik heb ESPN Compleet. Wat verandert er voor mij? Als je nu ESPN Compleet hebt, veranderen er een paar dingen. Kanaal 5 en kanaal 6 komen te vervallen en de prijs wordt verlaagd van € 12,50 per maand naar € 10 per maand. Ik heb Klantvoordeel waarbij ik ESPN Eredivisie gratis ontvang. Wat gebeurt er met mijn korting? Als je nu ESPN Eredivisie gratis ontvangt met de TV voucher, blijft het abonnement hetzelfde. Je ontvangt ESPN 1, 2 en 3 ter waarde van de TV voucher van € 7,50. Je behoud dit pakket zolang ESPN Eredivisie actief blijft. Zet je ESPN Eredivisie uit, dan kun je in de toekomst alleen nog maar het ESPN Compleet pakket afsluiten. Ik heb Klantvoordeel waarbij ik ESPN Compleet ontvang voor € 5 per maand. Wat gebeurt er met mijn korting? Als je nu ESPN Compleet voor € 5 per maand ontvangt met de TV voucher ter waarde van € 7,50, zul je vanaf nu nog maar € 2,50 per maand voor het ESPN Compleet pakket hoeven te betalen. Ik wil graag ESPN Compleet toevoegen aan mijn TV abonnement, hoe doe ik dit? Je kunt ESPN Compleet gemakkelijk zelf toevoegen aan het TV abonnement via de My T-Mobile Thuis pagina!

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen