Skip to main content
  • 6,740 Topics
  • 52,717 Reacties
6740 Topics
Haperende Tv ontvangst ( continued)
Omdat het vorige topic door T-Mobile gesloten is, ga ik gewoon op vrolijke voet verder met het vervolg van de bagger service die T-Mobile levert. Met het vallen ven de bladeren valt ook de ontvangt van T-Mobile met duizelingwekkende snelheid. Ondanks het feit dat ik trouw elke nacht de tv-ontvanger uit zet omdat dat volgens de expert Sander de enige oplossing is om een probleemloos gebruik te kunnen maken van de Tv-ontvangst van T-Mobile, Desalniettemin moet ik nu dagelijks dezelfde routine doorlopen om gebruik te kunnen maken van de service waar ik geen misselijk bedrag voor betaal. De routine bestaat er uit dat ik tijdens het tv-kijken regelmatig de decoder uit zet en weer op start zodat:1. het beeld synchroon loopt met het geluid. 2. het beeld niet meerdere keren per uur op zwart slaat terwijl de uitzending wel door loopt.3. de ontvanger niet meermaals meld dat er geen verbinding is met de video server. Ik ben mij er van bewust dat dit allemaal geheel en al te wijten is aan mij en dat T-Mobile totaal geen invloed heeft op de bagger service die zij leveren. Gelukkig heb ik een usenet abonnement zodat ik tijdens de uren dat T-Mobile gewoon weigert om te leveren waarvoor ik betaal, illegaal gedownloade content kan bekijken. Dan heb ik in elk geval nog iets aan mijn TV.Het mag misschien belachelijk lijken, maar ik kan niet wachten to Ziggo de dienstverlening van T-Mobile gaat overnemen. Slechter kan het nooit worden.
Alain13
TV Anywhere Apple TV met HomePods
Ik heb drie TV’s met een Apple TV eraan en op alle drie de laatste TV Anywhere versie 1.5: LG TV - Apple TV 4K 2021 - stereo HomePods Begin Gemist werkt niet en spoelt alleen terug naar waar je de live uitzending hebt gestart Terug/vooruit spoelen werkt niet (spoelt maar een paar seconde ofzo), de tijdsbalk zie je wel terug spoelen, zelfs naar het vorige programma, maar het beeld dus niet. Geluid (volume) is veel te zacht (soms eerst een paar seconde goed, maar valt dan snel weer terug. Samsung TV - Apple TV 4K 2017 - HomePod Mini Zelfde issues als hierboven Philips TV - Apple TV HD (TV geluid) Geen van de bovengenoemde issues. @Lisa vroeg of ik wilde testen met TV geluid of dat het geluids probleem zou oplossen, dat heb ik getest: LG TV - Apple TV 4K 2021 (TV geluid) Geen issues! Samsung TV - Apple TV 4K 2017 - HomePod Mini Geen issues! Wonderbaarlijk lost het dus alle drie de issues op! Dus om de HomePods uit te sluiten heb ik aan de Philips TV een Bluetooth speaker gehangen: Philips TV - Apple TV HD - bluetooth speaker Begin Gemist werkt niet en spoelt alleen terug naar waar je de live uitzending hebt gestart Terug/vooruit spoelen werkt niet (spoelt maar een paar seconde ofzo), de tijdsbalk zie je wel terug spoelen, zelfs naar het vorige programma, maar het beeld dus niet. Geluid (volume) is veel te zacht (soms eerst een paar seconde goed, maar valt dan snel weer terug. Dus de TV Anywhere icm externe audiobron, geeft de drie bovenstaande issues. Uiteraard help ik graag bij het (hopelijk) oplossen van dit probleem. Ik heb al de Beta app via TestFlight, dus als ik iets kan testen en/of helpen dan hoor ik dat graag.

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen