Maar weer eens in de pen geklommen vanwege het volgende probleem, het synchroon lopen van beeld en geluid. Je betaald iedere maand een vermogen om gebruik te mogen maken van deze diensten maar dan mag je ook verwachten dat alles werkt zoals het hoort. Knettergek wordt je ervan en ondertussen begint het al zo erg te rommelen dat we al naar andere providers aan het kijken zijn om om over te stappen. Dus Odido, graag met een bruikbare oplossing komen.
Hi
Dit is inmiddels bij ons bekend en in onderzoek. Kan je mij alsjeblieft laten weten waar je dit op ervaart? Is dat op de TV Box, Mediabox of Smart TV app?
Hi
Dit is inmiddels bij ons bekend en in onderzoek. Kan je mij alsjeblieft laten weten waar je dit op ervaart? Is dat op de TV Box, Mediabox of Smart TV app?
Hoi
Tommie, het gaat om de Amino “android” tv box.
Ik heb je de nieuwe Mediabox opgestuurd
Ik heb je de nieuwe Mediabox opgestuurd
Prima, dank je wel. Wat moet er met de andere mediabox gebeuren? Wij gaan kijken en als er wat is trekken wij weer aan de bel.
Die moet teruggestuurd worden. In de e-mail staat een werkinstructie hoe je de TV Box kan retourneren
Ik heb je de nieuwe Mediabox opgestuurd
Mediabox werkt wel maar met Netflix hapert het als je een film kijkt. Wij kijken even aan hoe het gaat. Als het zo blijft gaan wij verder zoeken.
Hoi
Ik ben erg benieuwd, ik maak mij heel graag hard voor je om dit probleem op te lossen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.