Skip to main content

Maar weer eens in de pen geklommen vanwege het volgende probleem, het synchroon lopen van beeld en geluid. Je betaald iedere maand een vermogen om gebruik te mogen maken van deze diensten maar dan mag je ook verwachten dat alles werkt zoals het hoort. Knettergek wordt je ervan en ondertussen begint het al zo erg te rommelen dat we al naar andere providers aan het kijken zijn om om over te stappen. Dus Odido, graag met een bruikbare oplossing komen.

Hi @Odiug, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inmiddels bij ons bekend en in onderzoek. Kan je mij alsjeblieft laten weten waar je dit op ervaart? Is dat op de TV Box, Mediabox of Smart TV app?  


Hi @Odiug, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inmiddels bij ons bekend en in onderzoek. Kan je mij alsjeblieft laten weten waar je dit op ervaart? Is dat op de TV Box, Mediabox of Smart TV app?  

Hoi

Tommie, het gaat om de Amino “android” tv box.


Ik heb je de nieuwe Mediabox opgestuurd @Odiug. Hopelijk is het hiermee opgelost. Zo niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan zet ik het voor je door. 


Ik heb je de nieuwe Mediabox opgestuurd @Odiug. Hopelijk is het hiermee opgelost. Zo niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan zet ik het voor je door. 

Prima, dank je wel. Wat moet er met de andere mediabox gebeuren? Wij gaan kijken en als er wat is trekken wij weer aan de bel.


Die moet teruggestuurd worden. In de e-mail staat een werkinstructie hoe je de TV Box kan retourneren @Odiug


Ik heb je de nieuwe Mediabox opgestuurd @Odiug. Hopelijk is het hiermee opgelost. Zo niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan zet ik het voor je door. 

Mediabox werkt wel maar met Netflix hapert het als je een film kijkt. Wij kijken even aan hoe het gaat. Als het zo blijft gaan wij verder zoeken.


Hoi @Odiug, fijn dat je dit meldt, ik sleutel graag voor je aan de Mediabox! Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om Neflix opnieuw te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik neem ook aan dat je dit probleem niet ervaart als je Netflix streamt of cast naar je TV, dus buiten de Mediabox om? Welk type en model TV heb je?

Ik ben erg benieuwd, ik maak mij heel graag hard voor je om dit probleem op te lossen!


Reageer