Skip to main content

Zojuist TMobile Tv geïnstalleerd en het beeld is niet compleet. Er zijn zwarte randen zichtbaar alsof het scherm op 4:3 staat. Het lijkt alsof de video zelf wel de juiste ratio heeft en gedeeltes simpelweg verborgen zijn onder de zwarte balken. Meerdere malen de beeldkwaliteit setting veranderd in de app maar niets lijkt te werken. Ook de settings op de TV zelf veranderen naar 4:3 of 16:9 geeft geen resultaat.

TV: OLED55E7N

Software Version: 06.10.30

webOS TV VERSION: 3.9.2-6270908

T-Mobile App Versie: 1.3.197

Iemand enig idee hoe dit op de lossen?

Hi @RobT89  welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, zou je allereerst de stappen in dit topic willen volgen? 

 

 

Heb je hierna nog geen volledig beeld? Laat het mij dan weten, dan help ik je verder!


@RobT89 Dit is een bekend probleem met de LG-app. Er wordt nog aan gewerkt. Misschien kun je in dit topic om een update vragen. Hopelijk is de oplossing dichtbij!


Hoi T-Mobile,

Is er inmiddels meer bekend over hoe dit probleem opgelost kan worden? Wij kampen met dezelfde zwarte randen op onze LG tv.

Groetjes


@Carolienvolleman welkom op onze Community!

Op dit moment zijn we nog druk bezig met de ontwikkelingen en verbeteringen. Houd dit topic in de gaten voor toekomstige updates hierover! Link is klikbaar.


Ook op mijn LG Oled55  smart tv 2 dikke strepen links en rechts. Hoe staan we ervoor met de nieuwe tv app van Odido? 


Hi @Patty63, welkom op onze Community!

Alle informatie, nieuws en updates over de LG TV app kun je in dit topic volgen:  

 

 


Reageer