Onze tv box Entone loopt voortdurend vast. Steeds weer komt de melding 'er iets mis gegaan, druk op ok'. Reset van boxen en modem verandert niets.
Hebben jullie tips of een oplossing voor dit probleem?
Onze tv box Entone loopt voortdurend vast. Steeds weer komt de melding 'er iets mis gegaan, druk op ok'. Reset van boxen en modem verandert niets.
Hebben jullie tips of een oplossing voor dit probleem?
Hallo
Als ik het zo inschat, heb je nog een “oud” type tv box. Als je, je klantnummer in je profiel wil zetten, als je dat nog niet hebt. Dan kan een moderator alvast nakijken of dit daadwerkelijk het geval is en kan dan de box eventueel om laten ruilen. Mag ik ook gelijk vragen welke modem/router je hebt?
Moderators lezen hier mee en reageren vanzelf als dit nodig is.
Je klantnummer invullen: Klik op je naam → bewerkt profiel → klantnummer → eventueel geboortejaar en de rest → opslaan Deze informatie is alleen in te zien door jou of de moderators(medewerkers van Odido)
Hallo
Klantnummer is bij ze bekend.
Modem is een Draytek Vigor2132FVn.
Hallo
Ik begrijp dat Odido je klantnummer kent, maar als je dit invult kan de moderator je sneller helpen.
Als hij reageert op dit topic is dit het eerste waar ze naar vragen, om dit in te vullen in je profiel.
Dit zijn inderdaad al oude beestjes, denk dat ze beiden vervangen dienen te worden
Hoi
Het modem zal ik meteen omruilen voor je zodat je de Zyxel thuis krijgt. Omdat het om Glasvezel gaat, ontvang je naast de Zyxel ook een mediaconverter. Beide apparaten dienen door een gediplomeerde monteur geïnstalleerd te worden omdat de appratuur zo gevoelig is. Je ontvang straks een afspraaktool per sms en e-mail zodat je een datum kunt afstemmen met Guidion. Succes!
Beste
Dan klopt het in jullie administratie nog niet, want dat was in mei ook al onduidelijk.
We hebben hier twee tv boxen. De ene is de Entone Kamai die nu een probleem heeft. En in mei is inderdaad de andere vervangen door de Aria 610X.
Is het dan niet verstandiger om ze allebei te laten vervangen?
En de mediaconvertor komt bij het modem in de meterkast?
Overigens krijg ik nu een mail dat er nieuwe apparatuur wordt opgestuurd zonder monteur. Hoe zit het nu?
16.02 als nog krijg ik een mail met monteur.
Hi
Op dit moment betaal je voor één TV Box, de Amino. Ik kan deze wel vervangen voor de nieuwe Mediabox maar als je dan nog een Mediabox erbij wilt zul je meer gaan betalen.
Bese Tommie,
Ik betaal maandelijks 5 euro extra voor een extra TV box en standaard zit er één in het standaard abonnement.
Als deze extra tv box blijft werken nadat de andere TV box is vervangen dan is het geen probleem. Dan kan die gewoon blijven.
Wat is er nu extra en nieuw aan de nieuwe box die komt dat er er ook een monteur moet komen?
Hoi
Wat betreft de monteur: wij sturen de monteur bij je langs voor de installatie van het nieuwe modem en de Media Converter. Omdat de glasvezelkabels voor de Media Converter erg fragiel zijn zorgen wij er graag voor dat de monteur dit goed voor je kan installeren zodat de verbinding stabiel is. Voor het omwisselen van een TV Box zou je enkel de huidige stekkers om moeten wisselen.
Geef het gerust aan als je nog graag een tweede TV Box wil toevoegen aan je abonnement, ik regel dit graag voor je!
Beste
Dit is Interactieve TV abonnement (inclusief een gratis TV box) en betaal maandelijks ook 5 euro extra voor de tweede tv box.
De box die in mei is vervangen is die van de extra TV box (slaapkamer) en de eerste tv box (woonkamer) die geeft nu problemen. Dus deze kwam niet extra, maar verving 1 van de 2 boxen die we vanaf het begin hebben.
Zie ook het printscreen uit het contract.
Hoi
Als ik daarom twee vervangende Mediaboxen jouw kant op stuur zal je abonnement hierdoor € 5,- per maand duurder wordt simpelweg omdat je vanaf juli 2022 niet meer voor een tweede TV Box hebt hoeven betalen. Ik neem aan dat je hier niet op tegen bent aangezien je bereid bent om € 5,- te betalen voor de tweede Mediabox, maar het liefst vraag ik toch nog voor de zekerheid na of je het met deze toevoeging eens bent.
Een mooie meevaller: op dit moment heb je ook nog de oude Vodafone glasvezelsnelheid die door de inflatiecorrecties door de jaren heen duurder is dan de de snelheden die wij je nu kunnen aanbieden. Zo kan je € 3,18 per maand minder betalen door naar de hogere en nieuwe minimum internetsnelheid te gaan. Je kan dit eenvoudig wijzigen in je Mijn Odido account: Internetsnelheid wijzigen.
Ik hoor het graag, ik zie je graag snel van de nieuwe Mediaboxen genieten!
Wat een puinhoop moet ik eerlijk zeggen. Daar we al langer ontevreden zijn en het nu (ondanks een jaar voordeel) weer duurder wordt gaan we overstappen naar een goedkopere provider.
Dank voor de hulp, dit topic kan gesloten worden. Afspraak is inmiddels al geannuleerd.
Dit topic gaat nu op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.