Skip to main content

Cloudopnames terugkijken op de TV-box werkt niet goed.

als ik een programma opneem wat b.v. Om 20:00 uur begint en 1 uur duurt en om 20:30 begin ik met het terugkijken van de opname dan stopt de opname na 30 min. Je moet dan het terugkijken afsluiten, weer de opname opnieuw opzoeken en afkijken starten en dan geeft hij wel het resterende gedeelte van de opname.

Hoi @JosvR, dit probleem ontstaat doordat de TV Box denkt op het moment dat de cloudopname start technisch gezien denkt dat je aan het Terug Kijken bent wanneer je tegelijkertijd Live TV aan hebt staan. Als de opname dan op het beginpunt van de uitzending komt waar je op dat moment technisch gezien “live” zou zijn, wordt automatisch teruggeschakeld naar livebeeld en stopt de opname. Dit wordt ergens in een volgende firmware update als het goed is opgelost, maar dat zal wel pas in het nieuwe jaar worden. Wanneer je een opname gelijk wilt bekijken terwijl je Live TV volgt, kun je het beste voor Begin Gemist kiezen.


Dank je wel Jason, dan hoop ik dat de firmware upgrade snel komt in 2024. Het nadeel van via begin gemist kijken is dat je de reclames niet door kan spoelen en dat is juist de reden dat we alles opnemen 😊. Fijne feestdagen 🥂


Reageer