Skip to main content

Hallo ,

Ik zou graag mijn tv box willen omruilen voor een mediabox. 

Hi @chantalthijssen, welkom op onze Community.

Ik heb de TV Box voor je omgeruild naar onze nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier zo een bericht over. Als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier!


Beste Tommie, wij zouden ook graag onze TV Box willen omruilen voor een Mediabox. Kan dit? Hoe gaat dit in zijn werk? Groeten, Loek


Hoi @LoekVe, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Jij ontvangt binnen enkele dagen de nieuwe Mediabox. De Aria TV Box mag geretourneerd worden volgens het retourproces zoals in de mail beschreven staat. Deze ontvang je binnen een uur. Veel kijkplezier toegewenst! 📺


Bedankt Jason!


Hi @chantalthijssen, welkom op onze Community.

Ik heb de TV Box voor je omgeruild naar onze nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier zo een bericht over. Als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier!

Weet je misschien wanneer de mediabox wordt geleverd? de huidige tvbox is een drama.

Mvg.

Chantal


Hi @chantalthijssen, door onze voorraad kan het zijn dat de levering iets langer duurt. Zodra hij verzonden is zul je een Treck & Trace code ontvangen. 


Hallo Tommie , ik heb inmiddels de mediabox ontvangen en geïnstalleerd, bijna alles werkt behalve een paar knoppen van de afstandsbediening waaronder Netflix en Apps knop. De radio en tv knop reageren ook niet.


Hoi @chantalthijssen, dat klopt inderdaad. Hier zijn we van op de hoogte en zijn bezig met een fix hiervoor. Hopelijk wordt dit in een volgende update opgelost! 


Reageer