Skip to main content

Vandaag heb ik, als nieuwe klant, een nieuwe mediabox ontvangen. Initieel leek alles te werken maar al snel moest ik de afstandsbediening opnieuw koppelen met de mediabox. Hierbij liep de box vast.

Heb alles ge-reset maar niets hielp.

De telefonische ondersteuning van Odido was niet bekend met dit probleem. Wel krijg ik per omgaande een nieuwe afstandsbediening toegestuurd.
Ik las pas later in dit forum dat resetten wordt afgeraden. Tevens dat dit probleem al langer speelt en er blijkbaar nog geen oplossing voor is. Waarom deze box dan toch wordt  uitgeleverd?

Momenteel zit ik zonder een werkende TV.

Hopelijk laat de nieuwe afstandsbediening alles weer werken, maar heeft iemand nog een advies, zeker daar ik meerdere malen heb gereset?

Alvast bedankt 

Wim

Hoi @Wim T., met een nieuwe afstandsbediening kan je zeker weer volop genieten van de Mediabox! De afstandsbediening heeft een hoop mooie functies, maar hierdoor kan er ook meer mis mee gaan bij een reset. Wij werken er heel hard aan om dit effectiever op te lossen. Op dit moment is vervanging de enige optie en daarom proberen wij zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening bij je thuis te krijgen. Wellicht dat je al op de hoogte was, maar hopelijk is de Odido Online TV voor mobiele apparaten of de Odido TV app voor smart-tv's nog een mooie tussentijdse oplossing voor je.

Ondertussen gaan wij ervoor zorgen dat de afstandsbediening zo snel mogelijk jouw kant op komt, ik zie je graag weer snel volledig genieten! 😃


Bedankt voor uw reactie.

Dan kan ik hem op dezelfde manier koppelen als in de handleiding staat vermeld?

 


Hoi @Wim T., dat kan zeer zeker! Let er wel op dat je vorige ab niet ontkoppelt want dat kan nadelig uitpakken voor de Mediabox. 

Dit topic gaat nu op slot.