Alles over het mobiele netwerk van Odido!
Recent actief
Mijn mobiele gegevens werkt niet als WiFi uitgeschakeld is. Ik gebruik prepaid
*stuck in a loopHello,I accidentally deleted my eSim, I’ve tried re-downloading a new one from my Odido account but it’s impossible to activate eSim when using the iDin method to verify.When using iDin to identify myself, I can successfully login to my bank and proceed, but when redirected back to Odido, it just takes me back to my profile and the eSim is never activated.Would someone be able to help me?
According to T-Mobile's website, VoWiFi is not supported while abroad. Is this an impediment only T-Mobile faces? Paying 1 euro/minute to receive a call or 2.29 euro/minute to make a call while this could go for free via WiFi seems to me to be ignorance on the matter, poor customer service focus or plain greediness. Is there any movements inside T-Mobile to change this in the near future? This has been happening for quite some time as I can see online... :(
Sinds gisteren geen netwerk in Vroomshoop. Buiten dorp wel bereik. Volgens storing is er niks. Graag oplossing want de app geeft aan dat ik moet bellen. Vrij lastig zonder netwerk. Mijn vrouw heeft precies het zelfde.
Hoe is de probleem opgelost? Kan nog steeds geen gebruik maken van diensten, bellen en gebeld worden
Hoi 5G dekking in Grathem is abominabel.Ooit gekozen voor T-Mobile door de goede dekking in mijn wooplaats…Moet ik nu een andere provider kiezen?
Hallo Ik wil een factuur inzien maar dat kan niet omdat het inloggen niet werkt door 2 staps verificatie, die code kan ik niet krijgen omdat ik geen service meer heb. Dit is al een maand zo en wil dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Beste,Ik krijg de melding "er is een fout opgetreden. Controleer uw Sim-kaart of netwerkverbinding en probeer het opnieuw. Ik heb ##21#telefoonnummer en ##002# geprobeerd maar geen succes. Als ik deze uitvoer, krijg ik de melding "gesprek doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.
Hallo sinds ik heb opgezegd mijn abbonnement bij t mobile per 29-11 -2023 krijg ik vaak de melding niet aangemeld bij netwerk en ongeldige simkaart bij smartphone willen jullie er iets aan repareren en nakijken dat het weer goed werkt kom aub met een goede oplossing als jullie mij gewoon behandelen kom ik misschien in de toekomst nog een keer met alles van tv internet vaste telefoon en mobiel met alles bij jullie het probleem betreft mobiel bellen
Mijn dochter is een paar weken geleden vertrokken naar de USA voor bijna een jaar. Speciaal daarvoor hebben we haar abonnement geupgrade naar Unlimited Plus. Dit heeft de eerste twee weken prima gewerkt maar sinds een paar dagen heeft ze helemaal geen bereik meer? Haar iPhone toont alleen het SOS icoon. Ze zit op een vaste plek dus is niet aan het rondreizen oid. Als ze controleert op haar account is haar abonnement gewoon betaald en heeft ze nog heel veel data over in haar bundel. Roaming staat ook gewoon aan. Help! Het is zowel voor ons als voor haar echt belangrijk dat ze goed bereikbaar is. Eerst dacht ik aan een tijdelijke storing maar deze situatie is nu al 2 dagen zo… Als informatie voor de helpdesk, haar nummer eindigt op *307 en haar abonnement staat ook op mijn naam. Zie mijn profiel.
Hoi!Ik ben in belgie en heb geen service, heb van alles geprobeerd. Dataroaming aan/uit , telefoon aan/uit
In de helpdesk-knel!Mijn Amerikaanse vrouw zit in de VS, heeft toegang tot Digid (Nederlandse sms) nodig om dringend met de Nederlandse overheid te kunnen communiceren, maar kan niet bij Digid omdat haar Odido belabonnement momenteel niet werkt in de VS. Ze heeft eerder deze maand een bericht gekregen dat er sprake zou zijn van ‘onredelijk verbruik’ maar dat lijkt onzinnig. Dit omdat ze naast haar Nederlandse Odido abonnement een Amerikaans T-mobile abonnement heeft om dekking te hebben bij bezoek aan zowel Amerikaanse als Europese familie.Gisteren en vandaag stelt de Odido telefonische helpdesk automatisch vragen en verbreekt vervolgens de verbinding, de Odido online chatbot biedt een circulaire verwijzing naar zowel de inbelhelpdesk (die automatisch ophangt) als naar de Odido online ‘community’ (waar ik nu deze vraag stel met onzekerheid over de responsetijd). En toen ik zojuist de receptie van het Odido hoofdkantoor belde werd er niet opgenomen, en werd de verbinding automatisch ver
Geachte, Ik heb een Pixel 8 waar een fysieke sim van Odido inzit.. Nu wil ik overstappen naar een eSim.Zijn hier nog haken en ogen aan verbonden? Ik bedoel… Ik log in met mijn account, ik vraag een eSim aan, scan de QR code, activeer de sim en klaar?Dien ik de fysieke sim eerst nog te verwijderen?
Sinds vandaag kan mijn mobiel geen enkel netwerk meer vinden. Bellen via wifi/whatsapp lukt nog wel. Ik kan ook niet bellen via andere aanbieders zoals KPN en Vodafone. Ik ben bekend met de landelijke storing van vandaag, echter mijn vrouw kan wel via Odido mobiel bellen en ik niet.De locatie maakt geen verschil dus ik vermoed dat er iets anders aan de hand is. Ik heb een abonnement via mijn werk (Hogeschool Utrecht). Graag ontvang ik advies om dit probleem op te lossen.Zou het kunnen zijn dat de sim stuk is?Hoor het graag.
Geen internet in Spanje net Travel & surf pas gekocht
Op mijn galaxy s23+ laad x(twitter) niet goed via het odido platform. Op zowel de glasvezel als via de mobiele verbinding. Via de conculegas van Vodafone werkt het wel direct. Tevens als ik via norton een vpn aanzet doet hij het ook direct. Het lijkt wel een proxyserver die loopt te bokken of iets, die ik omzijl als ik de vpn gebruik. Dit maakt ook niet uit op welke locatie ik dit doe.
Hallo, Als ik mijn eSim wil activeren kom ik op een pagina uit die op slot is. Mij oude simkaart is al gedeactiveerd, waardoor ik dus niet bereikbaar ben. Ik heb geen eSim ontvangen via de mail. Kan dit (snel) opgelost worden?
Ik ben overgestapt naar Odido van Vodafone. Sinds gisteren is mijn nummer overgezet.Echter heb ik nu zowel geen telefoon als internet bereik meer.Ik wil hier graag hulp bij, maar Izzy komt er niet uit en jullie klantenservice is alleen telefonisch bereikbaar, maar daar heb ik niks aan want ik heb geen bereik….Mijn vraag is, hoe krijg ik weer bereik met mijn telefoon?Ik heb dus geen telefoon noch internet bereik.Ik heb de e-sim die ik van Odido heb gekregen ook geprobeerd, maar dat is een ander nummer.
Ik ben op reis en ben mijn Nederlandse SIM kwijt. Ik wil die nu blokkeren, maar kan alleen inloggen met een SMS. Die kan ik logischerwijs niet ontvangen omdat ik mijn sim kwijt ben. Odido is onbereikbaar via de chat en de chatbot is ook van geen enkele hulp. Mijn vriendin heeft daarnaast ook al gebeld vanuit NL maar wordt gewoon van de lijn af gegooid. Echt belachelijk dit. Hoe kan ik een nieuwe sim bestellen?????
Heb buiten geen bereik op mijn eigen netwerk, gaat over op het netwerk van de buren. Kpn.Wat is jullie oplossing hiervoor?Zie graag jullie reactie per mail.Vr.gr.
I have super slow speeds on my phone.The phone is brand new Pixel 7 Pro.I am getting 8-12 Mbps on 5g and 4-6 Mbps on 4G in my area. Before I moved from KPN I was getting 80+ Mbps per second in my area.In another areas I am getting maximum of 20 Mbps. That is not normal speeds. And when using 5G my internet keeps starting and stopping. I had the phone fully troubleshoot from Google service and we tried everything and changed all the settings.In some cases I am getting 5 Mbps on 5G My fiance has the same phone and same apps settings but on KPN and she is getting 100+ Mbps
Hoi, ik heb Sim only aangevraagd bij tmobile en ik had hiervoor een abonnement met telefoon bij tmobile kan ik direct de nieuwe simkaart gebruiken? Of moet ik wachten tot het einde van t huidige contract??
Mobiel is er nog geen enkele IPv6 ondersteuning.Het niet toegankelijk maken van een deel van het internet is volgens de wet verboden, maar toch kan ik alle IPv6 diensten niet bereiken.Lijkt me toch handig als jullie IPv6 eens uit gaan rollen.
Beste T-Mobile,Met veel enthousiasme las ik op https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland over de mogelijkheid om 5G te kunnen gebruiken op het Telekom netwerk van Duitsland via de T-Mobile nederland simkaart.Aangezien ik een enthousiasteling ben over de nieuwe snelheden en dit eens een keer in de praktijk wil zien (dus niet in een lab omgeving), vroeg ik me af of dit mogelijk is.Dus dat je dus echte hoge snelheden zou kunnen zien in Duitsland via het Telekom netwerk, om alvast een voor voorproefje te nemen wat we starks kunnen verwachten in Nederland als we mogelijk pas in 2023 de 3,5 GHz geveild gaan worden.In Duitsland is al volop snel mobiel 5G internet mogelijk op 3,5 Ghz en 2,1 Ghz.Of zijn er wel beperkingen omdat het gaat om roaming?Groeten,Robert Kousbroek
Ik ben doof !!!Ik heb een mobiel Samsung S 22+ met Sim Only van Odido.Sim Only heb ik van 15 GB .Op 25 April ga ik naar Milaan in Italie voor 5 dagen, dus kom terug op 30 April.Moet ik roaming aanzetten of niet ? Gebruik voor Internet, Google Map, email aan het bekijken /versturen enz..en ook logisch WhatsApp Pierre
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.