Alles over het mobiele netwerk van Odido!
Recent actief
Ik ben in het buitenland (verenigd koninkrijk)maar als mensen mij bellen blijft het aan hun kant stil maar komt het gesprek wel binnen het is zo irritant hoe los ik dit op degene die mij belt zit bij T-mobile
Beste, hierbij mijn klacht na diverse (pogingen) contactmomenten telefonische klantenservice en T-shopwinkeltje, Tot voor kort 10+ jaar tevreden T-Mobile klant. Wonende en werkzaam omgeving Amsterdam Buitenveldert.Sinds half april inkomende en uitgaande gesprekken niet te verstaan.Verbinding dermate dramatisch dat het meerdere oproepen kost om door het keuzemenu van de telefonische klantenservice heen te worstelen zonder dat de verbinding wegvalt. 18 april:Telefonische klantenservice: “Sorry meneer Consultant in een Joggingpak, de verbinding is zo slecht dat ik u niet meer kan verstaan... Nu hoor ik u helemaal niet meer, probeert u het via de chat excuses...”Ik verplaats mij naar T-shop Gelderlandplein:“Er zit wel een barst in uw scherm en u gebruikt een ouder toestel. Onze nieuwe toestellen hebben een betere antenne.”- “Barst zit er meer dan 4 jaar, nooit problemen, ik weet zeker dat er sinds kort iets mis is met jullie netwerk. Ik kan van de een op de andere dag niet meer telefoneren
Beste, Ik ervaar al enige tijd bij slechte weersomstandigheden, zoals zware regenbui en onweer, een slechte 4G dekking. Het internet valt dan terug van 4G naar 3G of helemaal niets meer.Ik heb dit overal in Nederland, op dit moment ben ik in Limburg met zware regenval en heb nauwelijks mobiel internet. Ik meld dit nu dan ook via de wifi, dat gaat uiteraard wel goed.Ligt dit aan T-Mobile? Via kennissen die bij andere providers zitten delen mijn ervaring van het wegvallen van 4G niet met hun provider. Of ligt het dan aan mijn toestel, ietwat gedateerd een S9+, maar dat zou ik toch wel vreemd vinden. Groet RSMA
Hallo, Ik ben voor 3 weken in Amerika en tot dusver : - kan niet uitgaand bellen- alleen bellen met whatsapp- data bundels a 24.99 vliegen erdoor Nu zie ik ineens dat mijn kosten deze maand circa 1150 bedragen. Ik kan niet bellen met klantenservice en in het kostenoverzicht zie ik niets behalve databundels. Voor bellen alles geprobeerd wat ik tegen kwam in forum maar niets help. Heb een Motorola Edge g40Kan iemand helpen? Dank je wel Rolf Bax
Gisteren via belsimpel esim besteld. gelijk die QR code in gescand maar ik kan via tmobile niet activeren.ik krijg twee opties activeren via sms en via idin maar als ik op verder klik gebeurt er vrijwel niks. ligt het aan mij of is er een storing die al jaren lang duurt. als ik naar de reacties kijk zie ik dat de probleem vorige jaar ook was.groetjesHoke
Vraag: ik ervaar sinds enkele dagen veel verbindingsproblemen met mijn Pixel 6Pro-toestel. In het buitenland was ik dit weekend helemaal niet telefonisch bereikbaar en kon ik ook niet uitbellen. Mijn fysieke sim-kaart in de Pixel 6Pro (KPN-sim) werkte wel probleemloos. Ook de data-verbinding via T-mobile werkte goed, alleen bellen ging niet.Terug in Nederland hou ik deze problemen: ik kan wel bellen, maar de verbinding valt regelmatig stil en daarna helemaal weg.Alles al geprobeerd, op één ding na: het verwijderen van de T-mobile Esim, en hem opnieuw toevoegen. Maar ik ben een beetje bang dat ik hiermee een fout maak en helemaal mijn sim kwijtraak. De vraag is dus: kan ik gewoon mijn huidige Esim wissen en een nieuwe toevoegen? Welke stappen moet ik dan nemen?
Hello T-mobile,I have tried resetting my password and once I click on ‘hier’ in the email for the reset, it takes me to the same page again to re-type mu Username. It continues like that in an endless loop basically. Is there any other way to reset the password?Kind regards,Mihailo
Ben in het bezit van een pre-paid toestel Fysic FM-7500. Sinds kort kan ik niet meer bellen/gebeld worden of SMSjes verzenden. In het scherm staat “noodsituatie'. Ik heb via internet opgewaardeerd, maar er gebuerd niets. Heeft dit te maken met de toestellen die niet meer werken op T-mobile pre-paid? Maar dit merk toestel stond niet in de lijst met toestellen die T-mobile bekend heeft gemaakt.Hoe nu verder?
Klopt het dat in het algemeen bij mobiele zendmasten: bovenste antennes zijn van KPN (Koninklijke PTT Nederland) dan Vodafone (Voice Data Fone) en de onderste laag van T-Mobile (Telecom Mobile) zijn? Foto: zendmast Noorderhogeweg 1 in Drachten.
Goedendag, afgelopen weekend zijn wij in de VS aangekomen voor een verblijf van 3 weken en hebben zowel mijn partner als ik een travel en surf pas voor t-mobile abonnee houders aangeschaft voor 20 euro. Het resultaat is zeer teleurstellend. De verbinding is slecht, super traag en daardoor is internet nauwelijks te gebruiken. Dit terwijl we voor onze dochter een t-mobile USA sim kaart gekocht die het wel heel goed doet. Dus vergelijkbare omstandigheden maar een heel verschillend resultaat. BIj de instellingen hebben we roaming natuurlijk aan en ook de instelling inzake 4GLTE hebben we aangepast. We hebben ook geen blokkades in de instellingen voor gebruik in de VS. Die suggesties via de community en de chatbot lossen helaas niets op. Ook T-mobile USA zegt ons niet te kunnen helpen en verwijst ons naar T-mobile NL. Het zou bijzonder fijn zijn als we hiermee geholpen kunnen worden. We voelen ons nu behoorlijk bekocht. Ik gebruik een honor 8x, mijn partner een Samsung A41.Via de T-mobile a
Hotspot aan (Samsung Ultra) verbonden met laptop, dan wordt ik gebeld en hupsa de internet verbinding verbroken.Ik begrijp dat internet en bellen tegelijk via één frequentie niet mogelijk is, maar hoe kan ik mijn toestel zo instellen dat ik bijv. Internet op 4G en gebeld wordt op 3G of dat zodra ik 4G internet gebruik dat dit automatisch gebeurd?Wie heeft de oplossing?
T-Mobile is gestopt met de ondersteuning van het 2G-netwerk. 2G stopt per 1 juni 2023 😥 Niet leuk! 👎 Waarom?🙋🏻
Mijn eerste dag bij t mobile begint niet goed. Kan mijn esim niet activeren. iets met het esim profiel. Heb al uitgevonden dat de klantenservice waarschijnlijk een eid nummer moet updaten. Maar de klantenservice is onbereikbaar. De chatbot laat me aan mijn lot over. Alle medewerkers bezet al een uur lang. Kan ze ook niet bellen want ik heb geen bereik meer. Wat een aanfluiting. Hoe nu verder?
Vanavond om 00:15 heeft mijn man mij geprobeerd te bellen. De telefoon ging een paar keer over en werd vervolgens tot zijn verbazing door iemand anders opgenomen. Deze dame sprak geen Nederlands en riep eerst ‘Alo alo’ en begon daarna in een andere, voor hem onbekende taal te spreken. Mijn man heeft opgehangen. Toen hij 5 minuten later thuis kwam vertelde hij wat er was gebeurd. Ik had geen gemiste oproep of notificatie van een gemiste oproep. Vervolgens heeft hij mij nogmaals gebeld en ging mijn telefoon gewoon over. Wij zijn momenteel in Italië en maken dus gebruik van het lokale netwerk. We vinden dit beide een vreemd verhaal, wat kan er gebeurd zijn en vooral kan het kwaad?
Nadat ik me betaling had voltooid zou de blokkade die op me simkaart actief is opgeheven worden echter is dit nogsteeds niet gebeurt en zit ik sinds 21-07-2023 om 12:56 te wachten zodat die blokkade verdwijnt ik heb al meerdere keren mijn toestel aan en uit gedaan maar niks werkt en is de genoemde bedrag die vanuit t-mobile kwam ook volledig betaald (het is betaald via iDeal) zou graag willen dat iemand mij helpt om dit op te lossen
Goeiemiddag, ik heb gister een nieuw nummer aangevraagd. We zijn nu ~24 uur verder, maar mijn oude nummer is nog actief. Ik had begrepen dat het binnen 24 uur opgepakt werd door "het systeem".
Hoi,Ik heb een 10 euro prepaid kaart gekocht. Er staat dat ik 5 euro na mijn registratie krijg. Nu heb ik geregistreerd maar ik mis nog 5 euro tegoed. En bovendien doet mijn data het zowiezo niet.
Hi,Wat me erg opvalt is dat T-mobile volledig bereik laat zien op drukke plaatsen/evenement zoals de vierdaagsefeesten, maar dat er bijvoorbeeld geen doorkomen aan is met whatsapp. Echter zie ik bij andere die een andere provider hebben, dat het vaak wel lukt. 5G heb ik al geactiveerd, maar dit lost het niet op, sterker nog, het schakelt eerder terug naar 4G. Ik wil erg graag weten waarom dit zo is, en of dit gaat veranderen? Groet
Hello, I bought my iPhone 12promax in the United States when I was traveling, but now I am back in China and cannot access the mobile data network. I hope you can help me. My phone has a Sim card restriction
Hi! I bought the simcard last 2 months ago but I dont have any signal right from the beginning of it, went to the shop and told them about the problem and they said sometimes I need to wait 2 months before it could be active, and now I received an email that I have the contract yet the simcard has still no signal. whats the possible thing to do? could I cancel the said contract since the simcard has no service? thank you
Ik heb geen Data in frankrijk
Ik heb het volgendewanneer iemand mij belt en ik neem niet op neemt een ander persoon op met de naan Stijn net of er een door schakeling plaats vind
Ik wil onbeperkt internetten via de mobiele app, maar ik kan maximaal 15 gb data kiezen, hoe kan ik mijn nummer upgraden naar onbeperkt internet?
Hi all,Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de snelheden zijn in Mbps die bij het 5G van T-Mobile horen. Via de Speedtest app kom ik namelijk niet boven de 100 Mbps download uit.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.