Skip to main content

 

Beste Odido

ik probeer al weken door te geven dat er een loop zit in jullie website maar kom er maar niet door.

Daarnaast wil ik graag aangeven dat het heel vervelend is dat je in de chatbot niet kunt 'plakken' en ook geen screenshot kunt bijvoegen.

Als ik op https://www.odido.nl/netwerk/storing de dekking na ga en besluit een probleem te melden, moet ik in tweeztapsverificatie inloggen en kom da op deze site:

https://www.odido.nl/netwerkklacht?latitude=51.879165331112766&longitude=5.143994580500797&locationDescription=4155%20Gellicum&zipcode=4155

 

Echter, in plaats van je melding te kunnen doen, verwijst de pagina terug naar de initiele pagina waar je de dekking zou moeten checken.

Best beetje irritant.. Helaas!

En deze melding kan ik dus ook niet doen via de chat in de app. Want de bot noch de medewerker lijkt t te snappen. En ik kan geen screenshot of url plakken.

Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen :-)

Zowel in de functionaliteit van de chat-functie in de app, als de mogelijkheid om een netwerk-melding te kunnnen doen (en het netwerk verbeteren ;-))

Dank!

Hi @JoleinSchorel 

Allereerst excuses voor de latere reactie. Het lijkt erop dat je topic in een ander subforum terecht was gekomen. En wat jammer dat het niet lukt om een melding te maken op onze dekkingskaart. Heb je ook andere browsers geprobeerd? Is het inmiddels wel gelukt?  Anders help ik je graag verder. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook aangeven waar je problemen ervaart en waar het precies om gaat. Als je ook voorbeelden met datum en tijdstip hebt dan kunnen onze netwerk specialisten dit verder onderzoeken. 

Wat betreft de chatbot op dit moment zjj er problemen waarbij het script niet goed wordt ingeladen op sommige pagina's. Onze chatbot specialisten werken er hard aan om dit op te lossen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet als ik nog een dekkingsklacht voor je moet indienen. 


Hi @JoleinSchorel 

Allereerst excuses voor de latere reactie. Het lijkt erop dat je topic in een ander subforum terecht was gekomen. En wat jammer dat het niet lukt om een melding te maken op onze dekkingskaart. Heb je ook andere browsers geprobeerd? Is het inmiddels wel gelukt?  Anders help ik je graag verder. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook aangeven waar je problemen ervaart en waar het precies om gaat. Als je ook voorbeelden met datum en tijdstip hebt dan kunnen onze netwerk specialisten dit verder onderzoeken. 

Wat betreft de chatbot op dit moment zjj er problemen waarbij het script niet goed wordt ingeladen op sommige pagina's. Onze chatbot specialisten werken er hard aan om dit op te lossen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet als ik nog een dekkingsklacht voor je moet indienen. 

Ik zit gewoon op mijn computer in Edge, op mijn telefoon (Samsung S10+) in Chrome. Helaas kom ik niet uit de loophole.


Hi @JoleinSchorel 

Allereerst excuses voor de latere reactie. Het lijkt erop dat je topic in een ander subforum terecht was gekomen. En wat jammer dat het niet lukt om een melding te maken op onze dekkingskaart. Heb je ook andere browsers geprobeerd? Is het inmiddels wel gelukt?  Anders help ik je graag verder. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook aangeven waar je problemen ervaart en waar het precies om gaat. Als je ook voorbeelden met datum en tijdstip hebt dan kunnen onze netwerk specialisten dit verder onderzoeken. 

Wat betreft de chatbot op dit moment zjj er problemen waarbij het script niet goed wordt ingeladen op sommige pagina's. Onze chatbot specialisten werken er hard aan om dit op te lossen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet als ik nog een dekkingsklacht voor je moet indienen. 

Ik zit gewoon op mijn computer in Edge, op mijn telefoon (Samsung S10+) in Chrome. Helaas kom ik niet uit de loophole.

Ik ben je een privebericht aan het sturen hoor, maar op een of andere manier blijft die ook hangen… het gaat lekker ;-)
(NB het ligt niet aan mijn internetverbinding hoor, dat ik bekabelde glasvezel via jullie en andere websites doen het wel gewoon)


Hi @JoleinSchorel 

Ik heb gereageerd op je bericht die is wel aangekomen. Ik hoor graag van je met de extra informatie die ik nodig heb om een case aan te maken. 


Reageer