Beste Odido
ik probeer al weken door te geven dat er een loop zit in jullie website maar kom er maar niet door.
Daarnaast wil ik graag aangeven dat het heel vervelend is dat je in de chatbot niet kunt 'plakken' en ook geen screenshot kunt bijvoegen.
Als ik op https://www.odido.nl/netwerk/storing de dekking na ga en besluit een probleem te melden, moet ik in tweeztapsverificatie inloggen en kom da op deze site:
Echter, in plaats van je melding te kunnen doen, verwijst de pagina terug naar de initiele pagina waar je de dekking zou moeten checken.
Best beetje irritant.. Helaas!
En deze melding kan ik dus ook niet doen via de chat in de app. Want de bot noch de medewerker lijkt t te snappen. En ik kan geen screenshot of url plakken.
Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen :-)
Zowel in de functionaliteit van de chat-functie in de app, als de mogelijkheid om een netwerk-melding te kunnnen doen (en het netwerk verbeteren ;-))
Dank!