Hoi Hvers, welkom op de Community! Niet fijn dat je verbinding wegvalt, maar dat gaan we fixen. Heb je de mogelijkheid om mijn collega's van de klantenservice te bellen? Zij kunnen heel snel stap voor stap een troubleshoot met je doorlopen en mocht hier niets uitkomen, een case doorzetten naar de technische dienst. Dat is de snelste manier. Mocht je liever door mij geholpen worden dan kan dat natuurlijk ook. Ik volg dezelfde troubleshoot, echter duurt het via de Community iets langer, omdat we niet direct kunnen bellen. Stuur mij in dit laatste geval even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.
Als je voor mij ook alvast het volgende wil verzamelen van wanneer je precies ervaart dat je verbinding verliest of onstabiel is; 3 voorbeelden. Dan kunnen we straks sneller een case doorzetten (mocht dit nodig zijn):
- een datum + tijdstip
- een locatie
- bij bellen/sms - het telefoonnummer van de andere partij
Om mij een privébericht te sturen klik je hier en dan op 'Stuur bericht’. Ik zie je berichtje wel verschijnen!