Geachte mdw, doch lezer op dit forum, deze Community.
Ik voel me niet serieus genomen, doch krijg ik het gevoel alsof mijn probleem, dat netjes geformuleerd en gemeld is, word weggewuifd alsof het er niet toe doet. Ik vind dit best choquerend, temeer omdat ook mijn vorige topic word genegeerd; thans daar lijkt het op, gezien betrokken ‘moderator’ wel blijft reageren op andere topics, behalve op de mijne. Tevens is het aangevinkt als ‘Opgelost, Beste antwoord’ waar ik het ook niet mee eens ben. Ik wend mij tot deze Community, omdat ik één probleem heb, dan verwacht ik ook netjes en adequaat geholpen te worden door medewerkers, ‘moderators’ van Odido.
Ik sta werkelijk waar perplex, en ben dit zeker niet gewend van T-Mobile, derhalve ben ik zeer zeker ook niet tevreden hoe alles is verlopen; inzake de migratie naar Odido en de opgeleverde problemen hierdoor. Ik heb hier tenslotte niet om gevraagd, idem alle overige klanten met vergelijkbare issue(s).
Het is dat ik nu inmiddels, door toedoen van een andere Odido klant, terecht ben gekomen bij een mdw. met kennis doch kunde, welke wel inzet toont en moeite neemt om het probleem opgelost te krijgen!
Even een terugblik op mijn vorige topic: