Skip to main content

Zojuist in Den Haag een NLALERT verstuurd vanwege een brand in Rijswijk maar deze kwam niet aan op alle Odido telefoons, wel op de andere netwerken.

 

Werk aan de winkel! (zeker met zulke belangrijke meldingen die nu alle Odido klanten missen)

Er kan een verschil in gebied zijn omdat zendmasten op verschillende plekken staan. NLALERT wordt namelijk per mast gestuurd naar de devices die zijn geregistreerd zijn op die mast.


Er kan een verschil in gebied zijn omdat zendmasten op verschillende plekken staan. NLALERT wordt namelijk per mast gestuurd naar de devices die zijn geregistreerd zijn op die mast.

Dat kan, maar is dat ook zo? Als je een NL Alert doet voor heel Den Haag en ik en andere collega;s met Odido krijgen hem niet is dat wel gek. En ik ben nu middenin Den Haag…

 

Op dit moment komt er weer een Alert waarbij de melding is ingetrokken, die krijgen de Odido telefoons ook niet.

 

Ik heb liever da Odido er in duikt en het ook onderzoekt ipv de kop in het zand methode en “misschien komt het door...” of “waarschijnlijk zus en zo”. Aardig dat je wilt helpen maar ik wil een reactie van Odido en niet iemand die iets suggereert (hoe goed bedoelt dan ook).


Afgelopen zondag heb ik ook geen alerts ontvangen (regio Den Bosch) terwijl mijn werktelefoon (niet Odido) ze wel heeft ontvangen. 

Ik denk dat er toch even naar gekeken moet worden..


Hallo @Mark-DenHaag  en @Boumans84 ,

Dit topic is er waarschijnlijk tussen door geglipt. Heb dit net onder de aandacht van de moderators gebracht. Als het goed is krijgen jullie vanzelf een reactie van hen in dit topic


Hi allemaal,

Bedankt voor het melden. Ik heb dit ook doorgezet en het blijkt om een storing te gaan. Onze netwerkspecialisten zijn druk bezig met het onderzoeken en oplossen van deze issue zodat jullie in de toekomst gewoon een melding krijgen. 

Mochten jullie dit weer ervaren, laat het dan vooral weten dan kunnen wij de voorbeelden ook doorzetten naar de netwerk afdeling. 


Yes, dat is mooi om te lezen en fijn dat het onderzocht en gefixed gaat worden.

Goed om te weten dat het om een storing ging en dat het erkend is (dat wil soms ook niet het geval zijn, dat het erkend wordt).. 

ik had al bij meer mensen navraag gedaan en die bleken ook geen melding te hebben gehad van jullie.. 

 

maar goed laten we hopen dat voor de volgende melding is opgelost. 
voor nu alvast bedankt voor het snelle handelen.

 

gr.


In hoeverre is dit nu ook echt opgelost. Ik wordt teruggebeld dat het door is gezet naar de verkeerde afdeling (daar was bijna 3 weken voor nodig)  en nu hopelijk naar de juiste...


Reageer