Skip to main content

Al jaren tele-2 abonnement en nooit problemen. Nu heb ik thuis (en in mijn woonwijk) slecht tot geen bereik. Dekkingskaart geeft goed aan. Gewoon telefoongesprek voeren niet mogelijk. De beller aan de andere kant van de lijn hoort mij niet of haperend.

Op andere locaties heb ik wel goed bereik binnen (3 tot zelfs 4 streepjes)

Diverse malen geprobeerd contact te zoeken met Odido maar lukt niet. 

Hi @nononsens 

Goed dat je dit meld. We willen er natuurlijk voor zorgen dat je optimaal gebruik kan maken van netwerk. Je kan op onze dekkingskaart een melding maken en dan gaan onze netwerk specialisten dit verder onderzoeken. Als je klikt op Meld een probleem dan gaan zij dit verder oppakken en je van een oplossing voorzien. We hopen je dan snel weer te voorzien van het netwerk dat je gewend bent van ons. 


Dat heb ik al meerdere keren gedaan met het verzoek terug te bellen. Er is wel op 1 dag 2x gebeld maar toen was ik bezig en kon niet opnemen.

Tot op heden niet weer terug gebeld en nog steeds slecht bereik.


Hi @nononsens 

ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie. 


Hallo Hajar,

Het gaat dus over 2 problemen. Slecht mobiel bereik en de (on)mogelijkheid van het koppelen in de app van mijn internet abonnement. Doe ik iets verkeerd met koppelen in de app?

Mvg,

Karin


Reageer