Alles over het mobiele netwerk van Odido!
Recent actief
iOS18 komt eraan. Werkt RCS (op het Odido netwerk) dan ook?
Ik heb nog steeds geen internet in buiteland(Duitsland). Bij de Odido winkel geweest in NL en nieuwe simkaart besteld. De medewerker gaf aan dat jullie in Duitsland en België problemen hebben en ik netwerk handmatig moet selecteren maar dat werkt ook niet. In de app aan de chatbot gevraagd of ik een blokkade heb en die geeft aan van niet. Ik had wel nog 1 betaling van een regeling openstaan. Deze nu maar betaald. Kan dit worden opgelost! Erg vervelend!
Goedemiddag, ik kwam gister erachter dat ik een blokkade had waardoor ik niet kon bellen of internetten. Deze heb ik inmiddels voldaan (IDEAL). Na de afgesproken 4 uur kan ik nog steeds niet internetten of bellen.. opnieuw starten wilt ook niet helpen. Aangezien ik de klantenservice niet kan bellen, probeer ik het via hier. Graag hoor ik hoe dit verholpen kan worden. Alvast bedankt!!
GoedendagIk kwam er achter dat ik een blokkade had omdat ik niet meer bereikbaar waa. Heb geen sms of iets gehad er over, in ds tussentijd lag ik in het ziekenhuis. Afijn heb wat openstond betaald en zou binnen 2 uur weer moeten kunnen bellen. Echter ben ik inmiddels bijna 6 uur verder en kan nog ateeds niet bellen. Ik heb betaald via ideal, pmdat dat het snelste gaat. Ook in mijn account staat dat alles is betaald. Telefoon alle meerdere malsn opnieuw opgestart.Zou graag weten waarom de belofte van 2 uur niet gedaan wordt ,en wanneer ik kan verwachten dat mijn telefoon het weer doet zoals het zoh moeten doem. Dank je wel alvast
Beste community,Ik zit met een groot raadsel en hoop dat iemand dit herkent of dat een moderator dit kan uitzoeken. Mijn nieuwe bundel van 20 GB ging op 1 mei in en op 2 mei rond 19:00 uur kreeg ik de melding dat mijn volledige 20 GB aan data op is.Dit is om de volgende redenen heel vreemd:• Ik was op 1 mei en 2 mei thuis: Ik was verbonden met mijn eigen wifi-netwerk.• Mobiele data stond uit: Ik zet mijn mobiele internet standaard uit als ik thuis ben.• Geen streaming op dit toestel: Ik gebruik een oude telefoon voor streamen en zware apps; mijn iphone 16 pro met de actieve eSIM gebruik ik daar niet voor.• Gek gedrag in de App: Wanneer ik in de Mijn Odido-app mijn dataverbruik probeer te bekijken, springt het vierkantje met de resterende data heel raar heen en weer. Het lijkt wel een technische glitch.Contact met de helpdesk:Ik heb al contact gehad met de klantenservice. Het advies was om een nieuwe simkaart te halen in de winkel. Echter, ik gebruik een eSIM. Hoe kan ik dit het beste o
Ik zit in het buitenland en helaas zonder service. Ik heb alle ideeën als geprobeerd van de chatbot. Van aan en uitzetten van mijn telefoon, handmatig proberen te verbinden met data. Ik heb op dit moment geen blokkade of achterstallige betalingen openstaan. Ik kan niet bellen met de klantenservice, omdat ik dus geen service heb. Kan iemand mij helpen a.u.b.
Ik heb geen bereik of internet in Duitsland. Ik zag dat dit kan komen door een betaalregeling. Toch wil ik deze blokkade er zsm af. Ik kan nu helemaal niks
Ik heb een Samsung A51 die niet automatisch wil verbinden met mijn ODIDO wifi netwerk. Op vakantie in elk hotel en bij mijn kinderen thuis verbind hij automatisch met wifi bij terugkomst. Echter thuis met mijn ODIDO netwerk niet.Ik heb alle WPA2/WPA3 instellingen geprobeerd met het opnieuw opstarten van de router. Geen resultaat. Nu ook de optie wifi 6 uitzetten geprobeerd. Geen resultaat. Zijn er nog andere opties die ik kan proberen?
Ik ervaar de laatste dagen wat problemen met het mobiele netwerk op mijn iPhone 16 Pro (helemaal up-to-date).Als ik bijvoorbeeld in de auto zit (CarPlay) geeft Waze aan offline te zijn, Apple kaarten laat geen plattegrond zien, maar Google Maps weer wel en Spotify speelt wel muziek af (geen offline playlist), maar toont geen album covers.Wanneer ik Gmail open en Pull to refresh blijft die maar laden. Safari laadt niets en Google-app laadt wel het nieuws, maar geen pagina’s als ik zelf een website invoer. Eigenlijk werkt er maar weinig.Ik heb m’n netwerkinstellingen al gereset en vliegtuigstand minimaal 30 seconde uitgehad en weer aangezet.Wat kan dit zijn?
I keep getting scam calls from a number from UAE starting with +971 anyway I can block these calls coming from this phone calls coming from these Numbers ?
Hallo, ik heb geen internet of mobiele netwerk in Duitsland.
Zodra ik de grens over ga (belgië, Duitsland, Frankrijk, enz.) Heb ik geen verbinding. Het is nog nooit mij gelukt om verbinding in het buitenland te krijgen.Ik heb geen blokkades staanMijn roaming staat aan.Ik heb de netwerkinstellingen gereset en het werkt nog steeds maar niet. Wat nu?
Beste Odido,Ik ervaar momenteel een groot probleem met mijn simkaart en hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.Er staat blijkbaar een blokkade op mijn simkaart in het buitenland, waardoor ik geen gebruik kan maken van mijn abonnement (geen internet en geen service). Dit terwijl ik wél gewoon betaal:- €50 per maand via een betalingsregeling - €63,50 voor mijn huidige abonnement Samen betaal ik dus ruim €110 per maand, terwijl ik hier momenteel niets voor terugkrijg. Dit voelt voor mij echt niet correct.Ik ben zelfs al naar een fysieke winkel geweest waar de blokkade verwijderd zou zijn, maar nu blijkt dat deze er toch weer op staat. Dit is ontzettend frustrerend.Mijn vraag:Kunnen jullie deze blokkade per direct definitief verwijderen, zodat ik gewoon gebruik kan maken van mijn abonnement in het buitenland?Daarnaast ontvang ik graag een duidelijke uitleg:Waarom zit deze blokkade er nog steeds op, ondanks dat ik betaal en er al actie is ondernomen in de winkel?Ik hoop dat dit
Elke keer als ik naar een vreemd land kom, werkt het internet niet, het gebeurt de hele tijd, ik kom alleen naar het land, de verbinding en het internet zijn verbroken, en ik kan er niets aan doen, ik begrijp niet wat er aan de hand is, het abonnement, ik betaal maandelijkse , help me alsjeblieft dit probleem op te lossen.
Ik heb gister een mail gekregen dan er een blokkade op mijn sim zit vanwege een achterstand. Deze heb ik betaald. Vannochtend nogsteeds de blokkade. De factuur maar betaald die in mei betaald moet worden. Dus er staan geen facturen meer open. Telefoon opnieuw gestart maar de blokkade blijft staan
Hi Odido team,I am currently traveling in Belgium and France with my husband and I have had no mobile data since we arrived. Yesterday we called Odido customer service and the agent told us that roaming was activated from your side — but nothing has changed and I still cannot connect to anything. When my husband helped me check the available carriers manually on my phone, every single network showed as "forbidden" — BASE 4G, BASE 2G, Orange B 4G, Orange B 2G, Proximus 4G, Proximus 2G, and all the others. We even took a screenshot of it. This makes me think there is a roaming barring placed on my SIM, because this is clearly not something we can fix from our side. We have already tried everything we could think of:- Data roaming and mobile data are both switched ON- We tried manually selecting every available network — all say forbidden- Restarted the phone multiple times- Toggled airplane mode on and off I am writing this from my husband's phone using the hotel WiFi because I have no c
Hoi, Ik zit momenteel in het buitenland en heb geen bereik om te bellen.Ik heb een betalingsregeling lopen en betaal deze volgens afspraak. Alleen is mijn buitenlandgebruik (roaming/bellen) geblokkeerd, waardoor ik nu geen verbinding heb.Omdat ik de komende twee weken in het buitenland verblijf, wil ik vragen of deze blokkade (tijdelijk) opgeheven kan worden. Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik kreeg een mailtje dat mijn aansluiting is geblokkeerd. En mijn achterstand moest betalen, nou heb ik dat gedaan via ideal en kreeg ik een mailtje dat binnen 4 uur de aansluiting zou worden gedeblokkeerd, ik ben nu 6 uur verder ik heb mijn telefoon herstart en van alles geprobeerd om weer internet te krijgen. Maar niks lukt en ik heb nog steeds geen internet. Zou mijn simkaart kunnen worden gedeblokkeerd alsjeblieft.
Ik heb mijn aflossing van mijn verkoop telefoon in termijnen gedaan. Hierdoor geen internet in buitenland. Zojuist de 236 betaald. Gelieve de blokkade eraf te halen zodat ik weer internet kan gebruiken in Spanje. Alvast bedanktMvgTamara
Goedemorgen, Ik heb mijn rekening afgelopen donderdag via iDEAL betaald, maar ben nog steeds geblokkeerd in het buitenland. Kan deze blokkade worden opgeheven?
Sinds een paar weken heb ik als ik mobiel bel tijdens het gesprek een seconde uitval. Odido gebeld. E sim vervangen, netwerkinstellingen opnieuw gedaan. Nu blijkt dat de 2 zendmasten bij mijn huis in onderhoud zijn al een geruime tijd. TU Delft en bedrijven terrein Ruiven. Bellen wordt steeds dramatischer of het vervelende af. Heb een eigen bedrijf kan geen normaal telefoon gesprek voeren. Paar keer klantenservice gebeld. Kunnen er niets mee alleen bevestiging dat de zendmasten storingen geven. Ook heb ik 4G. Wie kan mij vertellen wanneer de zendmasten weer goed functioneren.
Inhabe been trying to use my connection outside Netherland ( Germany and Italy) but i was not able to get ride of no service and never connected. Tried everything but no luck. I do not have any due invoices.
Ik heb vandaag een internetbundel geactiveerd voor Servië, 6Gb. Vandaag een paar berichtjes gestuurd en met google maps rondgelopen, en krijg net (terwijl de telefoon uit op tafel lag) een bericht dat al 80% op is. Dit kan niet, mijn collega met dezelfde bundel en evenveel internetgebruik heeft slechts 300Mb gebruikt. Volgens de odido app heb ik nog maar 700Mb van de 6000 over. Dit kan niet en ik kan niet zien wat mijn verbruik vandaag is geweest. Wat kan ik doen? Ik gebruik op normale dagen slechts 300Mb, soms een uitschieter als ik series kijk naar 1Gb, maar 5Gb gebruikt op een dag dat ik hem amper heb aangeraakt kan niet…
Hello Do you know if there Is some update for the Zte G5 max mc7530?Thank you!Ciao
Ik heb een blokkade op mijn simkaart nadat ik al om 15:00 mijn achterstand heb betaald . Ik heb betaald via iDEAL echter heb ik nog steeds een blokkade . Ik heb al geprobeerd mijn telefoon opnieuw op te starten. Ik kan niet met klantenservice bellen door de blokkade wat nu
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.