Skip to main content
  • 1,423 Topics
  • 8,411 Reacties
1424 Topics
Internetbundel gekocht maar geen internet: XL22 werkt niet in Mexico
Hallo community, Ik ben momenteel in Mexico en heb hier een probleem met mijn internetverbinding. Ik heb gisteren de XL22-bundel aangeschaft via 1280, maar sindsdien heb ik geen internet meer, terwijl ik wel afhankelijk ben van internet om bereikbaar te blijven tijdens het reizen. In de Odido-app zie ik dat het bedrag is afgeschreven, maar dat ik géén data meer heb. Als ik opnieuw probeer een bundel te activeren, krijg ik de melding: “Op dit moment kunnen we deze bundel niet activeren als je huidige bundel 100% verbruikt is. Bestel hem dan opnieuw. Succes Odido.” Dat heb ik geprobeerd, maar het werkt niet. Ik zit nu zonder internet en kan alleen wifi gebruiken. Ik heb alle instellingen gecontroleerd (roaming aan, geen blokkades, geen openstaande rekeningen). Ook heb ik tot vier keer toe de chatbot doorlopen, maar kom steeds bij dezelfde stappen uit en word niet doorverbonden met een medewerker. Als ik probeer te bellen naar +31 6 2400 1200, krijg ik te horen dat er een lange wachtrij is en dat ik op een andere manier contact moet opnemen. Maar via de app kom ik ook niet verder. Het is heel frustrerend omdat ik extra kosten heb gemaakt voor de bundel, maar geen service krijg én niet bereikbaar ben tijdens mijn reis. Ik heb dit probleem dringend opgelost nodig. Heeft iemand dit ook meegemaakt? En weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk opgelost krijg? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Odido en Apple Watch compatibiliteit
Beste klantenservice, Status: nog niet opgelost of behandeld Ten eerste, dank voor het lezen of in behandeling nemen van dit bericht, ik wens je of u een fijne week toe! Ten tweede wil ik benoemen dat dit bericht is bedoeld ter attentie van de Odido klantenservice. Ik ben me ervan bewust dat dit een community forum is en plaatst dit dan ook publiekelijk zodat andere gebruikers en potentiële kopers of gebruikers van een Apple Watch die hetzelfde gebruik voor ogen hebben als ik zich ook bewust zijn van de situatie. Ik heb eind Maart een Apple Watch aangeschaft zodat ik niet altijd de telefoon mee hoef wanneer ik de deur uit ga. Direct na aanschaf bleek dat dit makkelijker gezegd is als gedaan, de simkaart wilde namelijk niet activeren. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met Odido en ze gaven inderdaad aan dat er activatie problemen waren, daarnaast zag ik hier ook meerdere topics over sim problemen met de Apple Watch. Inmiddels is er een wel een actieve internet verbinding, echter is deze verre van betrouwbaar. Gesprekken komen niet altijd binnen en kunnen niet altijd gemaakt worden wanneer de gekoppelde iPhone uitgeschakeld is of in vliegtuigmodus staat. Wanneer een gesprek wel tot stand komt is deze ook niet altijd stabiel, soms zit er een klik in. Wanneer de watch wordt gebruikt in combinatie met de iPhone is deze wel stabiel gezien de iPhone de verbinding dan volledig afhandelt De klantenservice heeft meerdere malen aangegeven dat ik gebeld zou worden als de problemen verholpen zijn echter ben ik hier nooit over gebeld, het kan zijn dat de problemen nog steeds spelen maar daarin verwacht je na zo'n 6 weken toch ook enige vorm van communicatie of compensatie. Ik verzoek de klantenservice vriendelijk om meer duidelijkheid te geven over de huidige stand van zaken met betrekking tot Odido’s compatibiliteit met de Apple Watch. Ik sta er ook voor open de Apple Watch te activeren met een secundair telefoonnummer mocht dit beter werken en ontvang hier graag advies in. Voor de helderheid: Mijn doel bij het gebruik van de Apple Watch is om de deur uit te kunnen zonder telefoon, terwijl ik nog wel “telefonisch” en via tekst bereikbaar ben en kan betalen via NFC. Ik hoop met dit bericht de attentie van een manager of technisch verantwoordelijke te krijgen en meer inzicht te krijgen en creëren in de huidige stand van zaken voor mijzelf, en voor andere gebruikers die tegen gelijksoortige problemen aanlopen. Mocht je dit probleem herkennen, laat het dan ook weten in de reacties, of door middel van een “duimpje” op dit bericht voor meer inzicht in de omvang van het probleem. Ik pas de status regel in de intro van dit bericht met genoegen aan zodra er meer duidelijkheid is, een moderator mag dit ook doen. Met vriendelijke groet,

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen