sim gedeactiveerd, multisim apple watch werkt niet Ik heb vandaag een Apple Watch SE cellular gekocht bij mediamarkt. Ik kan geen mobiele internetverbinding maken want ik krijg de volgende melding in de Watch app: Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL. Ik heb hier vandaag 6(!) keer over moeten bellen. Tijdens de gesprekken is er de eerste keer een multisim voor me aangevraagd, maar toen ik daar na een uur nog geen bericht van had heb ik teruggebeld. Tijdens het tweede gesprek is die bestelling geannuleerd want ik zou een dualsim nodig hebben. Die deed het ook niet. Vervolgens is mij verteld dat ik toch wel een esim nodig had en dat ik die zelf kon bestellen. Dat gedaan, maar toen kreeg ik bovenstaande melding dus wéér gebeld. Tijdens een van deze telefoongesprekken is er blijkbaar iets misgegaan want mijn sim voor mijn primaire tel.nr is verwijderd. Een andere e-sim is nu wel ineens geactiveerd, maar de Watch doet het daarop ook niet. Doordat de primaire sim is verwijderd kan ik nu niet meer bellen, tenzij dat over wifi of internet gedaan wordt via bijv whatsapp via de nieuwe e-sim. Gevolg: een Apple Watch zonder internet en een internetbundel die zo goed als leeg is omdat ik niet meer normaal kan bellen en extra kosten want ik moet extra internet kopen. Watch is niet in het buitenland gekocht, ik heb een hello abonnement en geen oud tele2 abonnement en een iPhone 15 Max pro. Zowel toestel als Watch zijn geupdate. Hoe nu verder?