Skip to main content
  • 1,292 Topics
  • 7,674 Reacties
1293 Topics
Activatie multisim met apple watch lukt niet
Het lukt mij niet om de multisim te activeren op mijn nieuwe Apple 15 Pro. Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd waarbij ik gekozen heb voor deze telefoon. Ik heb een apple watch se GPS + Cellular (type A2725). Ik had een multisim abonnement bij Odido aangemaakt maar deze heb ik inmiddels weer opgezegd omdat ik deze niet geactiveerd kreeg met mijn apple watch. Ik had alle stappen gevolgd maar bij mobiel netwerk kon ik ‘ configureer mobiel netwerk’ niet aanklikken en daaronder staat de melding: je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL. Dit heb ik ondertussen al meermaals gedaan maar zij geven telkens aan dat ze ook niet weten wat het probleem is en mij dus niet verder kunnen helpen. Ik ben vervolgens naar een Odido winkel gegaan in de hoop dat zij het probleem kunnen vinden. Zij hebben een nieuwe simkaart geprobeerd en alles opnieuw gekoppeld/gereset etc. maar zij komen ook niet verder. Wat ze wel kunnen zien is dat mijn provider nog op Tele2 staat. De klantenservice bij Odido houdt vol dat dit niet het probleem is omdat ik volgens hun wel met mijn abonnement/provider (na verlenging abonnement vorige week) onder Odido val. Dit is wel belangrijk aangezien Tele2 geen ondersteuning biedt voor multisim apple watch en Odido wel. Ik blijf het te toevallig vinden dat mijn provider nog op Tele2 staat na verlenging abonnement en mijn multisim niet geactiveerd krijg met mijn apple watch. Graag hoor ik of dit inderdaad het probleem is zoals ik denk of dat er iets anders aan de hand is waardoor het niet werkt.
sim gedeactiveerd, multisim apple watch werkt niet
Ik heb vandaag een Apple Watch SE cellular gekocht bij mediamarkt. Ik kan geen mobiele internetverbinding maken want ik krijg de volgende melding in de Watch app: Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL. Ik heb hier vandaag 6(!) keer over moeten bellen. Tijdens de gesprekken is er de eerste keer een multisim voor me aangevraagd, maar toen ik daar na een uur nog geen bericht van had heb ik teruggebeld. Tijdens het tweede gesprek is die bestelling geannuleerd want ik zou een dualsim nodig hebben. Die deed het ook niet. Vervolgens is mij verteld dat ik toch wel een esim nodig had en dat ik die zelf kon bestellen. Dat gedaan, maar toen kreeg ik bovenstaande melding dus wéér gebeld. Tijdens een van deze telefoongesprekken is er blijkbaar iets misgegaan want mijn sim voor mijn primaire tel.nr is verwijderd. Een andere e-sim is nu wel ineens geactiveerd, maar de Watch doet het daarop ook niet. Doordat de primaire sim is verwijderd kan ik nu niet meer bellen, tenzij dat over wifi of internet gedaan wordt via bijv whatsapp via de nieuwe e-sim. Gevolg: een Apple Watch zonder internet en een internetbundel die zo goed als leeg is omdat ik niet meer normaal kan bellen en extra kosten want ik moet extra internet kopen. Watch is niet in het buitenland gekocht, ik heb een hello abonnement en geen oud tele2 abonnement en een iPhone 15 Max pro. Zowel toestel als Watch zijn geupdate. Hoe nu verder?

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen