Skip to main content
  • 1,363 Topics
  • 8,065 Reacties
1364 Topics
Ik kan wel huilen
Hallo allemaal, na vele maanden wachten was het zover de monteur van Guidon kwam eindelijk alles aansluiten . uiteraard heb ik me hier super op verheugd . maar helaas blijkt het niet te werken omdat er iets met pon is . maar volgens de monteur zou dit maar kleinigheidje zijn en zou het snel moeten werken . Nou werkt nog steeds niet . Dit is gewoon zware teleurstelling. maar dat is niet alles , sorry moet frustratie even kwijt ik had ook mobile abbo afgesloten . Dat werkt prima behalve internet dan , die werkt alleen als ik Chrome browser op me iPhone 11 Pro Max gebruik . Zeer vervelend dat je gedwongen word zo om Chrome te gebruiken wat ik liever niet wil. verder krijg je dan steeds leuk e-mail dat ik account moet maken in de app. uiteraard heb ik dit gedaan maar werkte het niet , na contact gehad zou het dag later moeten werken maar nog steeds krijg ik de melding dat gegevens niet bekend zijn . Weer gebeld of ja laat ik kort houden heb erna nog 3x voor gebeld en je raad het al werkt nog steeds niet . En volgens de medewerker moet ik niet zo moeilijk doen dat ik me facturen niet kan inzien . Verder zou ik nog iets horen over het internet op me telefoon maar uiteraard ook niks meer van gehoord. En als bonus werkt de abbo in een ander telefoon niet , dan krijg je geen verbinding. Ook niet als je handmatig probeert. Frustreert gigantisch dat ik nog steeds geen account kan aanmaken en dus geen gebruik ervan kan maken , en ik kan wel huilen dat tv en internet nog steeds niet doet. tot nu toe is Odido zware teleurstelling met stress gratis erbij .
Tele2 - Odido: geen bundel USA meer?
Hoi, Ik ben nu in California, USA. Waar ik voorheen (4x eerder in de afgelopen 12 maanden) met tele2 altijd een sms kreeg om een bundel te kopen (laatste keer in mei 2023) krijg ik nu (2 november 2023) helemaal geen sms om een bundel te kopen. Zoals we weten is Tele2 nu Odido. Het netwerk verbindt me wel met AT&T. Maar ik krijg geen welkomst-sms met tarieven en bundel opties, zoals ik dat wel altijd bij Tele2 kreeg. Ik heb ook een sms met GROEN L gestuurd naar 1280 (zoals ik dat voorheen deed) en hierop ook nog steeds niks gehoord, gekregen of kunnen internetten via bundel. Met handmatig instellen t-mobile USA en AT-T krijg ik de melding dat ik wel aangemeld ben op netwerk, maar ik heb nog steeds geen bundel ontvangen 1) werkt het sowieso niet meer voor oud-Tele2 gebruikers in de USA? 2) ik heb nu sms GROEN L verstuurd, is niks mee gebeurd. Als ik nu in NL aankom wordt het geld dan toch afgeschreven? Ps. Heb dit bericht ook bij ander topic over Tele2 USA geschreven, maar er kwam geen antwoord, misschien omdat het topic van iemand anders was. Excuses voor de doublure Dit is de sms die ik altijd voorheen (mei 2023) kreeg; en nu dus niet: Welcome in the United States of America! Can you smell the freedom? Voordelig internetten kan hier met een GROENE Verre Landen Bundel. Sms naar 1280: GROEN XS (150MB voor EUR 6), GROEN S (350MB voor EUR 10), GROEN M (1000MB voor EUR 20) of GROEN L (2000MB voor EUR 30). Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig. Zonder bundel betaal je EUR 0,10 per MB. Je dataroaming buitenbundellimiet staat standaard op EUR 10 per maand (=100MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten. Bellen (lokaal of naar Nederland) kost EUR 1,75 per minuut en gebeld worden EUR 1,27 per minuut. Sms'en kost EUR 0,75 per bericht. Een fijn verblijf! Tele2 Voor ik deze trip naar de USA ging heb ik op 31 oktober 2023 de tarieven opgevraagd bij Odido en ik kreeg deze sms: Voordelig internetten kan hier met een GROENE Verre Landen Bundel. Sms naar 1280: GROEN XS (150MB voor EUR 6), GROEN S (350MB voor EUR 10), GROEN M (1000MB voor EUR 20) of GROEN L (2000MB voor EUR 30). Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig. Zonder bundel betaal je EUR 0,10 per MB. Je dataroaming buitenbundellimiet staat standaard op EUR 10 per maand (=100MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten. Bellen (lokaal of naar Nederland) kost EUR 1,75 per minuut en gebeld worden EUR 1,27 per minuut. Sms'en kost EUR 0,75 per bericht.Tot gauw, Odido

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen