Skip to main content

Ik heb de sim qr code gescand  maar kan nu niet de sim activeren in de app

Hallo @lienvg, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat je de eSIM niet kunt activeren. Dit zou natuurlijk wel moeten. Zodra je de QR-code hebt gescand, kun je de eSIM activeren via je Mijn Odido account. Als het niet lukt in de app, probeer het altijd dan even via een browser/laptopversie om te kijken of het dan wel lukt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6068. Daarbij zie ik inderdaad een eSIM klaarstaan voor activatie. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd. De eSIM staat nu gekoppeld en is ook actief. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het daarna moeten werken!

Ik hoor het graag van je! 


Hallo @lienvg, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat je de eSIM niet kunt activeren. Dit zou natuurlijk wel moeten. Zodra je de QR-code hebt gescand, kun je de eSIM activeren via je Mijn Odido account. Als het niet lukt in de app, probeer het altijd dan even via een browser/laptopversie om te kijken of het dan wel lukt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6068. Daarbij zie ik inderdaad een eSIM klaarstaan voor activatie. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd. De eSIM staat nu gekoppeld en is ook actief. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het daarna moeten werken!

Ik hoor het graag van je! 

 

Hoi,

ik had inmiddels ook telefonisch contact opgenomen, daar konden ze me niet verder helpen. Het werd naar ict doorgestuurd. 

Maar U heeft het blijkbaar wel opgelost! Na op nieuw opstarten en het mobiel netwerk van primair naar persoonlijk veranderen werkt het nu.

bedankt

Lien


Goedemorgen Lien, superfijn dat Pharwin het wel voor je heeft opgelost en graag gedaan namens hem. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄


Reageer