Skip to main content

geen netwerk in spanje


Hoi mij partner en ik zijn vanochtend gearriveerd in Spanje maar hebben beide geen netwerk! 
 

help.  !!

Uitgelichte reactie

18 juni 2025

Hoi ​@geertjetog, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat jullie in Spanje zijn, wel zo fijn als jullie ook internet hebben. Laten we samen naar een oplossing kijken. Als opnieuw opstarten en handmatig een netwerk selecteren niet lukt, kun je dan het volgende proberen: 

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.  

Ik wil graag met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna meteen met je meekijken!

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21736 reacties
  • 15 juni 2025

Hallo ​@geertjetog 

Staan mobiele data en roaming aan?

Helpt het herstarten van de telefoon of handmatig een andere netwerkprovider selecteren?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@geertjetog 

Staan mobiele data en roaming aan?

Helpt het herstarten van de telefoon of handmatig een andere netwerkprovider selecteren?

Alles staat aan ook al 20   Uit en aan gedaan hij vind helemaal niks ik kan ook verder niks selecteren 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21736 reacties
  • 16 juni 2025

@geertjetog 

Ga in de telefoon instellingen naar mobiele netwerken, netwerkoperators, schakel automatisch uit of klik op handmatig en selecteer een andere operator.

Vul anders alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 juni 2025
Waqqas schreef:

@geertjetog 

Ga in de telefoon instellingen naar mobiele netwerken, netwerkoperators, schakel automatisch uit of klik op handmatig en selecteer een andere operator.

Vul anders alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Ook dat helaas geprobeerd en ook dat werk helaas niet, 

alles in m’n profiel is geloof ik wel ingevuld !


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@geertjetog, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat jullie in Spanje zijn, wel zo fijn als jullie ook internet hebben. Laten we samen naar een oplossing kijken. Als opnieuw opstarten en handmatig een netwerk selecteren niet lukt, kun je dan het volgende proberen: 

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.  

Ik wil graag met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna meteen met je meekijken!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen