Hoi @geertjetog, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat jullie in Spanje zijn, wel zo fijn als jullie ook internet hebben. Laten we samen naar een oplossing kijken. Als opnieuw opstarten en handmatig een netwerk selecteren niet lukt, kun je dan het volgende proberen:
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik wil graag met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna meteen met je meekijken!