Skip to main content

zeer slecht 4g/5g netwerk

Ik ervaar sinds een langere periode een zeer slecht bereik op zowel het 4g als 5g netwerk probleem bij het gebruik van het mobiele odido netwerk. 

Zowel thuis/ op het werk/ als in meerdere plaatsen in NL. (Beekbergen/Maarn/westland).

Ik probeer vaak over te schakelen op wifi om de problemen te omzeilen maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin. 

Het bereik van 4g en 5g is altijd 1 a 0 streepjes op mijn telefoon. Dit was in mijn oude telefoon a53 als in mijn huidige telefoon s23 hetzelfde. 

Zouden jullie een check kunnen doen? 

Grappige is dat het mijn vriendin precies hetzelfde heeft. Aan de telefoons ligt het niet. Wat na de sim in mijn werktelefoon te hebben geplaatst is het nog steeds hetzelfde.

Uitgelichte reactie

22 juni 2025

Je zou eens naar dit help topic kunnen gaan en daar de instructies volgen: 

6 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 juni 2025

Screenshot van vanochtend maar zo kan ik er iedere dag wel een aantal maken. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 juni 2025

Nu in een grote stad wel goed bereik. 

Gaat er dus kennelijk om dat odido een slechte dekking heeft. 

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 513 reacties
  • 21 juni 2025

Nu heb je weer een topic in het Klik en Klaar forum geplaatst maar ik neem aan dat je dit in een forum voor mobiel gebruik wilt plaatsen….

Heb je overigens van de Odido dekkingskaart gehoord? Daar kan je zien wat de de te verwachtte dekkings is https://www.odido.nl/netwerk/dekking

Ik gebruik Odido ook voor mijn mobiel en eigenlijk zelden slecht bereik. Misschien eens je phone eens laten nakijken of het hoesje ervanaf halen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 juni 2025

@walter.v.l 

Heb nog wel u link gebruikt. 

Uiteraard heb ik bij diverse telefoons het hoesje verwijderd. Ik mijn optiek kan het alleen aan de simkaart liggen maar dit zou dan exact hetzelfde moeten zijn bij mn vriendin. Sterker nog als ik mijn werk sim (vodafone) in mijn prive tel doe is er niets aan de hand.

Die dekkingskaart was mij bekend maar slaat nergens op althans bij ons niet. Redde we die dekking maar. 

Ik ga nogmaals kijken of ik het topic in het juiste deel van het forum krijg. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 juni 2025

Dit screenshot is van een uur geleden op mn woonadres.

Zal er later ook een aantal plaatsen met mn werksim mocht dat nodig zijn.

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 513 reacties
  • 22 juni 2025

Je zou eens naar dit help topic kunnen gaan en daar de instructies volgen: 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen