Skip to main content
8313 Topics
Negatieve BKR code verwijderen
Beste Odido, Ik schrijf u met een dringend verzoek ,omdat ik momenteel vastloop met mijn Hypotheekaanvragen door een negatieve registratie bij BKR Dit is voor mij een heel stressvolle situatie,en ik hoop dat u hiermee kan helpen. Bij GSMWeb.nl had ik in April 2023 mij abonnement aangevraagd waar op het contract gestart zonder geen een bevestigen van het contract start datum te krijgen, kort daarna een na dat ik uit mijn vakantie thuis kwam krijg ik een betaling factuur aal een tijd verzonden ,terwijl ik helemaal geen toestel en geen bevestiging van het contract thuis had gekregen .Na een telefonisch gesprek krijg ik van GSM te horen dat ik eerst moet betalen en alles zal goed komen zonder geen registratie en het was gelijk betaald. Maar in die tijd was ik aal door Odido bij BKR- geregistreerd met een code A als achterstand betaler.Na het verwerken van de betaling is dat betaling gebrek bij BKR hersteld en de codering na een telefonisch gesprek met Odido is gegarandeerd dat alle coderingen zullen verwijderd worden maar het is van A codering naar H codering omgezet blijkbaar dat H codering blijft nog steeds bij BKR staan dit had ik allemaal geen zicht op uit het vertrouwen op Odido medewerking .Bovendien dat gebeurde allemaal terwijl ik mijn toestel pas in Augustus 2023 had gekregen.Na een telefonisch gesprek met Odido klantenservice vandaag en gisteren werd ik aangereden om u te schrijven en mijn situatie uit te leggen.Hiermee ben ik hoopvol dat u de codering H bij BKR registratie kan met spoed laten verwijderen want ik zit in het punt waar ik en mijn man en onze drie kinderen dat hypotheek versterking op te wachten om onze benodigdheden voor een nieuwe ruim huis waar te kunnen maken.Hierbij stuur ik een kopie van mijn betaling bewijs in Juni 2023 en GSM en de gewisselde mails tussen mij en GSM over het toon nog niet gearriveerde toestel in Augustus 2023.Bovendien het toestel is helemaal afbetaald. Ik ben ook een vaste klant bij jullie sinds 2018 en ik hen nooit problemen gehad. Daarom wil ik u vriendelijk maar dringend verzoeken om mijn situatie te heroverwegen en de negatieve BKR-registratie te verwijderen. Ik wil graag dat mijn hypotheek wordt goedgekeurd en hoop dat u mij hierin kunt helpen. Als u meer informatie nodig heeft, sta ik uiteraard klaar om die te geven. Ik hoop op uw begrip en een positieve Het telefoonnummer waar om ging is XXX Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Marwa Elsayed XXX [Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]
Wegvallende mobiele data
Hoi, Ik heb sinds de overstap naar Odido problemen met mijn mobiele data op mijn OnePlus 6T. In stedelijke gebieden heb ik eigenlijk niet zo veel problemen, maar ze komen naar voren zodra ik ga rijden. Muziek streaming valt weg en komt soms pas terug na een random lange tijd (tussen 5 min en 25 minuten) Echter blijft ik wel gewoon bereik houden volgens mijn telefoon, alleen data valt weg. Ik zie nog wel 4g staan, maar wel met een uitroepteken. Bellen kan ik nog wel. In eerste instantie dacht ik aan de APN instellingen. Deze heb ik gereset, andere APN settings geprobeerd (ook een oplossing die ik zag langs komen voor de OnePlus Nord) Echter heeft dit niet geholpen. Tevens heb ik mijn telefoon gereset, tussen custom rom en de officiële rom gewisseld, maar heeft niet geholpen. Ook een simkaart van mijn werk in mijn telefoon (ook Odido) geeft precies hetzelfde probleem. Het lijkt dus helaas aan mijn telefoon te liggen. Echter had ik dit voor ik naar Odido ging en vroeger bij t-mobile nooit het probleem. Toch denk ik dat het met de compatibiliteit met het netwerk te maken heeft, want het enige wat is veranderd is de Provider en de mogelijkheid tot het 5G netwerk i.p.v. 4G of LTE. Echter zijn mij gekke dingen opgevallen: Elke rit van en naar werk valt de verbinding precies weg tussen Kampen en Noordeinde. Vliegtuigstand aan en uit doen helpt niet Herstarten helpt niet. Wat wel werkt, is het alsnog wisselen tussen APN's. Het maakt niet uit welk APN ik kies, de verbinding komt direct terug. Dan denk ik, het ligt aan de APN en ik laat hem op de betreffende APN staan. Echter treed op de andere APN het probleem dan op de terugweg weer op. Als ik dit niet doe, heb ik pas rond Elburg en zwolle automatisch weer verbinding. Dit is ook op andere plekken zo op de snelweg bijvoorbeeld. Nu is dat natuurlijk niet te doen als ik aan het rijden ben. Kan het zijn dat er sinds de uitrol van 5G compatibiliteit problemen zijn ontstaan met sommige toestellen? En is het ook mogelijk om in mijn abbonement iets om te zetten zodat het wel weer compatible is? Iets van 5G uitzetten voor mijn simkaart? Een andere simkaart heeft niet geholpen. Mijn simkaart in een 5g toestel van werk( Samsung a55) geeft dan weer geen probleem. Ik hoor gaag van jullie. Alvast bedankt!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen