Skip to main content
8073 Topics
Verlengen telefoon abbonement met telefoon
Hallo, Gisteren geprobeerd mijn gsm abbonementen te verlengen, bij de ene gsm ging het vlot alles was binnen 2 mim geregeld , echter de andere ging "heel" wat mis, eerst leek alles goed te gaan, tot ik de thuiskoppieheffing op eind wou betalen toen kreeg ik ineens error dus dacht dat het mislukt was en probeerde opnieuw te verlengen en dat ging niet , kreeg toen mail met bevestiging en ideal link wou ik dus alsnog betalen ook toen is er iets fout gegaan want via jullie site bank opgegeven em dan word je door gestuurd naar andere site daar kwam het bedrag en niet en kon ik dus ook niet betalen , nogmaals proberem dus maar moest een uur wachten prima, na een uur opnieuw geprobeerd em betaling vam de koppieheffing is toen eindelijk gelukt , maar nu volgens de chatbot is de bestelling goedgekeurt en heb idd ook gewoon bevestiging gehad per mail dat na de betaling de gsm verstuurd word prima denk ik maar dan kijk ik op jullie site ,namenlijk op volgende link https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus , geeft die ineens aan dat de bestelling geannuleerd is wtf wat is dit voor gezeik .... Dus alles is betaald en toch is die geannuleerd en ik weet van niets.... Gaat om bestelling 216492349 . de andere bestelling 216493485 is wel goed gegaan. Waarom gaat het bij de bestelling eindigend op 85 wel goed en de bestelling eindigend 49 zoveel fout?? En word de gsm voor bestelling 49 mu wel of niet verstuurd kom er effe niet meer uit nu wil graag weten hoe het nu zit. Mvg Machel hofman
Urgente klacht: Onopgelost eSIM-probleem met ernstige gevolgen
Geachte heer/mevrouw, Hierbij wil ik een officiële klacht indienen over de gang van zaken rondom de verlenging van mijn Odido-abonnement en de overstap naar een nieuwe telefoon, een iPhone 15 Pro Max. Op 01-07-2024 ontving ik een bericht van Odido met een aanbod om mijn abonnement te verlengen. Ik besloot hierop in te gaan, omdat ik mijn oude telefoon aan mijn dochter wilde geven. Mijn oude telefoon had geen fysieke simkaart, maar een eSIM. Tijdens het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe iPhone bleek de eSIM echter niet mee over te gaan. Ik ben toen naar de Odido-winkel in Purmerend gegaan, waar een medewerker probeerde een nieuwe eSIM te activeren.Dit lukte helaas niet. Om mij toch van telefonie en internet te voorzien, kreeg ik een prepaid simkaart met 10GB data.Tevens werd er een ticket aangemaakt om het probleem met de eSIM zo snel mogelijk op te lossen. Ondanks meerdere bezoeken aan de winkel (twee keer) en meer dan tien telefoontjes naar de klantenservice, is mijn probleem na een week nog steeds niet opgelost. Ik ben zeer ontevreden over de service van Odido en het gebrek aan serieuze aandacht voor mijn klacht. Door dit probleem heb ik een week lang geen toegang gehad tot mijn accounts op WhatsApp en andere apps, wat ook gevolgen heeft gehad voor mijn werk. Ik overweeg daarom om al mijn diensten bij Odido, inclusief glasvezel en televisie,op te zeggen. Ik verzoek u dringend om mijn klacht met spoed in behandeling te nemen en het probleem met mijn eSIM op te lossen. Maryam Met vriendelijke groet,

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen