Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Ik weet mijn inloggegevens niet meer en als ik die opvraag wordt deze opgestuurd naar een mailbox waar ik geen toegang meer toe heb. Kunnen jullie mij mijn inloggegevens opsturen? dank je wel
Na het wijzigen van mijn nummer kan ik niet meer inloggen vanwege de tweestapscontrole waarvan de code vestuurd word naar mijn oude telefoonnummer. Ik kan daar natuurlijk niets mee, gezien ik dat nummer ik al langer dan een jaar niet meer heb na het wijzigen van mijn nummer (gewoon bij Odido), en mijn gegevens waarschijnlijk bij een ander persoon onderhand terecht komt na al die jaren.Ik ben al naar de shop geweest en heb al ongeveer 10x erover gebeld met elke keer de mededeling dat het nu opgelost is. Ik kan niets en ben op het punt na jaren de biezen te pakken gezien het ongemak.Graag een oplossing. Ik heb al mijn gegevens in mijn profiel gezet.
Ik kan niet inloggen op mijn account op de app of website. Ik heb een password reset uitgevoerd en krijg nu bij inloggen een 2FA code verzoek maar heb dit nooit ingesteld dus kan geen code ingeven. Als ik de iDiN optie gebruik opent deze mijn bank app, verstuurt gegevens maar redirect me dan weer naar het inlog scherm waar het riedeltje opnieuw begint. Kan de authenticatie omgezet worden naar SMS?
Goedendag, Ik heb sinds Januari 2025 toen we zijn overgestapt naar Odido diverse keren geprobeerd om 2 Ben sim only te koppelen voor klantvoordeel. Ik krijg tot heden de melding dat de nummers geen Odido nummers zijn. Ik loop al 3/4 maanden het klantvoordeel mis. Kan iemand hierin helpen of het klantvoordeel activeren?Ik hoor graag van jullie.
Ik wil graag mijn mobiele account en mijn Internet account samenvoegen. De juiste e-mail is die van het mobiele abonnement. Ik klik op abonnement toevoegen, Internet, hij herkent op het adres dat abonnement en laat het juiste (andere) e-mail adres zien, ik krijg de code, ik vul de code in en dan krijg ik al 3 maanden “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.” Ik probeer dit al daadwerkelijk meer dan 3 maanden, dus ik denk niet dat later nog eens proberen veel gaat helpen. Is er een andere manier om dit op te lossen?
Kan iemand mij helpen om mijn oude telefoon 2 abonnement te koppelen aan odido?Het lukt me niet.Ben op het moment in het buitenland dus bellen naar de klantenservice is erg duur.
Hi, I was able to reinstate my account but now when I try to associate my subscription to my account I get an error in the last step when I am typing the code sent to my email. After pressing Continue I get the following error: "Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”.Can you please check? Thanks.
Ik wil graag mijn boekhouding doen. Wanneer ik facturen download via de app zijn de pdf bestanden foutief. Wanneer ik ze open via de website krijg ik: “sorry er ging iets mis’
Goedemorgen, Wanneer ik mijn telefoon nummer toe wil voegen aan mijn odido account krijg ik de melding dat mijn nummer al is toegevoegd aan een ander account. Ik heb alleen geen idee welk e-mail adres/ account dat is, kunnen jullie mij helpen?
Ik krijg de foutmelding dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander account, echter heb ik geen idee wel account dit kan zijn.
Na meer dan een uur (en 9 gesprekken met klantenservice/technische dienst etc) maar deze weg… Ik ontvang GEEN sms van jullie met verificatiecode voor inloggen in het mijn odido account. Ontvang wel gewoon sms-en van andere partijen / heb simkaart in andere tel gestopt en gekeken of dat werkte / mobiele data al een keer aan en uit gezet etc etc. Heb ondertussen 10+ pogingen ondernomen. Vervolgens heb ik ook een nieuw account moeten aanmaken om hier een bericht te posten omdat mijn normale accountgegevens niet werden herkend.Ben er wat klaar mee.Graag jullie actie / reactie. Mvg
Hallo iedereen en excuses voor mijn foutjes in het Nederlands (ik ben nog aan het leren).Ik heb een mobiel en een glasvezel abonnement in hetzelfde adres met Odido.Maar for some unknown reason, de glasvezel abonnement niet zichtbaar in de app (of in mijn odido website). Ik heb geprobeerd het opnieuw toe te voegen maar de app zei dat:“Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.” Can anyone help? 😭😭
Ik probeer mijn PUK-code op te vragen, maar kom niet verder. Mijn Odido vraagt om mijn abonnement toe te voegen, maar als ik dat doe, krijg ik de melding dat het al aan een ander account is gekoppeld. Inloggen via e-mail lukt ook niet, en bellen/chatten lukt niet. De verbinding wordt zomaar verbroken. Volgens de community kan dit komen doordat mijn account te lang niet is gebruikt. Zou iemand kunnen checken of dat bij mij het geval is en eventueel mijn account resetten? Ik kan nu m’n simkaart niet gebruiken?
Hij kan mijn 06 nummer niet vinden bij het koppelen. Met vriendelijke groeten,
In de Odido App staat een abonnement voor mij klaar. In het dashbord staat deze al klaar voor mij om toe te voegen. Als ik op ‘ja, graag’ klik, krijg ik een foutmelding. Hoe kan ik deze wel aan mijn account toevoegen?
wij hebben met 4 personen in huis odido mobiel de ene zoon in mijn contract met eigen nummer en mijn andere zoon bij mijn vrouw.nu met de samen unlimited is mijn vrouw dmv een nieuw abonnement en nummerbehoud aan mijn account toegevoegd alleen bleef mijn zoon over die heb ik ontkoppeld in de app en wilde ik daarna ook toevoegen aan mijn account maar dat lukt niet.hij blijft zeggen dat het account gekoppeld is terwijl ik hem niet meer kan zien in het oude account van mijn vrouw dus is wel succesvol verwijdert.maar nu wil ik ook graag mijn zoon toevoegen iemand die een oplossing heeft bij voorbaat dank
Hoi,ik probeer steeds mijn internet abonnement te koppelen in de app aan mijn mobiele abonnement. Echter geeft hij aan dat het adres niet klopt. Dit klopt wel degelijk. nog een andere vraag: ik heb het internet abonnement opgezegd en klik en klaar internet besteld per volgende maand, alleen staat in de mail dat er eerder opgezegd terwijl het abonnement nog niet afgelopen is, dit is volgens mij niet het geval. is het ook mogelijk dat Veilig online eerder ingaat? Mijn eigen virusscanner loopt af voordat Veilig online start. Alvast bedankt voor de hulp. Met vriendelijke groet, Evelien Brouwers
Hello,I have placed mobile subscription order to switch to Odido. I am already a customer with internet. Could you update my initials and surname asA.S. ErkenCustomer service not helping they are just hanging the call.
Ik heb een telefoon- en internetabonnement, ik heb het bankrekeningnummer in het telefoonabonnement zonder problemen gewijzigd (de kosten worden op de 2e van de nieuwe maand afgeschreven), maar ik wil hetzelfde doen om het bankrekeningnummer in het internetabonnement te wijzigen, maar dan krijg ik steeds de melding dat er een foutmelding is. Ik heb geprobeerd het te veranderen in de applicatie en op de www-site
Lukt niet om bestaand mobiel abonnement te koppelen, ivm is gekoppeld aan ander (oud t-mobile) account Mijn twee oudsten hebben beide een mobiel, waarvan ik het nummer niet kan koppelen aan mijn odido account, omdat beide al zijn gekoppeld aan een ander account. Waarschijnlijk is dit het oude t-mobile account van vroeger. Graag hulp, daar de jongste van de twee zijn pukcode nodig is om de simkaart te unlocken. Alvast bedankt!
I haven’t been able to login via app or website anymore I used to have an account connected with my mobile subscription and log in with it is perfectly fine. I’ve tried to send link to change password but it never received. How can I get my account back? Thanks!
Goedenavond,Ik wil een abonnement toevoegen aan mijn account. Bij toevoegen van account vraagt Odido om het invoeren van een beveiligingscode. Deze beveiligingscode wordt gestuurd naar een @tele2.nl emailadres. Dit emailadres bestaat niet meer, en ik heb daar ook geen toegang toe.Graag krijg ik hulp zodat ik dit email adres kan wijzigen, zodat ik een beveiligingscode ontvang. Ik heb deze bovendien ook nodig om een verhuizing door te geven. Groet,
Ik heb hetzelfde (veelvoorkomende) probleem met het toevoegen van mijn nieuwe abonnementen. Op reacties in andere topics is niet gereageerd, dus daarom via deze weg. Kan een van de mods de workaround in werking stellen voor mij?
Helaas is mijn telefoon gisteravond gestolen. Ik wil de simkaart blokkeren maar kan niet inloggen op mijn odido zonder sms-verificatie. Enige andere optie is via de bank, maar daar heb ik dus ook mijn mobiel voor nodig :/Is er een manier om met email-verificatie in te loggen op mijn odido? Anders moet ik vanavond bij hotel proberen te bellen (ben in het buitenland op het moment.
Goedemiddag,Het koppelen van mijn internet abonnement lukt niet in mijn Odido omgeving waar mijn mobiel abonnement te zien is. Hij geeft een foutmelding.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.