Skip to main content
Beantwoord

Ander account gekoppeld

  • 29 maart 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Goedemorgen, 

Wanneer ik mijn telefoon nummer toe wil voegen aan mijn odido account krijg ik de melding dat mijn nummer al is toegevoegd aan een ander account. Ik heb alleen geen idee welk e-mail adres/ account dat is, kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Laura, van harte welkom op de Community en goed dat je Mijn Odido wil gebruiken. Altijd handig! Heb je 1 of meerdere mobiele abonnementen bij ons? En heb je ook Internet + TV die je probeert te koppelen? Of gaat het echt om 1 mobiel abonnement? Zet je je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik met alle plezier met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld. Laat je het me weten als je je profiel hebt aangevuld? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Laura, van harte welkom op de Community en goed dat je Mijn Odido wil gebruiken. Altijd handig! Heb je 1 of meerdere mobiele abonnementen bij ons? En heb je ook Internet + TV die je probeert te koppelen? Of gaat het echt om 1 mobiel abonnement? Zet je je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik met alle plezier met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld. Laat je het me weten als je je profiel hebt aangevuld? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen