Skip to main content
Beantwoord

Kan jaren niet inloggen na nummer wijziging

• May 5, 2025
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Nebelung

Na het wijzigen van mijn nummer kan ik niet meer inloggen vanwege de tweestapscontrole waarvan de code vestuurd word naar mijn oude telefoonnummer. Ik kan daar natuurlijk niets mee, gezien ik dat nummer ik al langer dan een jaar niet meer heb na het wijzigen van mijn nummer (gewoon bij Odido), en mijn gegevens waarschijnlijk bij een ander persoon onderhand terecht komt na al die jaren.

Ik ben al naar de shop geweest en heb al ongeveer 10x erover gebeld met elke keer de mededeling dat het nu opgelost is. Ik kan niets en ben op het punt na jaren de biezen te pakken gezien het ongemak.

Graag een oplossing. Ik heb al mijn gegevens in mijn profiel gezet.

Beste antwoord door Nebelung

Goedemiddag ​@Nebelung, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen met de juiste 2FA-methode, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je momenteel geen account gekoppeld hebt. Wel dat je account al bestaat, maar dat deze '’leeg'’ is. Dat komt omdat je abonnement nog niet gekoppeld is. Omdat er geen abonnement gekoppeld is, kan ik ook niet meekijken en de 2FA voor je wijzigen. Daarom wil ik het op een andere manier proberen. 

Ik heb zojuist je huidige account verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. De 2FA kun je dan ook opnieuw instellen. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag een screenshot van de (fout)melding en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik eventueel een ticket voor je doorzetten richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Komt helemaal goed! 

Dankjewel, het lijkt te zijn gelukt 

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@Nebelung, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen met de juiste 2FA-methode, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je momenteel geen account gekoppeld hebt. Wel dat je account al bestaat, maar dat deze '’leeg'’ is. Dat komt omdat je abonnement nog niet gekoppeld is. Omdat er geen abonnement gekoppeld is, kan ik ook niet meekijken en de 2FA voor je wijzigen. Daarom wil ik het op een andere manier proberen. 

Ik heb zojuist je huidige account verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. De 2FA kun je dan ook opnieuw instellen. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag een screenshot van de (fout)melding en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik eventueel een ticket voor je doorzetten richting onze technische dienst, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Komt helemaal goed! 

Nebelung
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • May 6, 2025

Dankjewel, het lijkt te zijn gelukt 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Nebelung fijn dat het (lijkt te zijn/is) gelukt, daar ben ik erg blij mee! Mocht je nog problemen ervaren of als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 😁