Skip to main content
Beantwoord

Mijn nummer wordt niet herkend in de app

Lorenzoregeling

Hij kan mijn 06 nummer niet vinden bij het koppelen. 

Met vriendelijke groeten,

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Lorenzoregeling 7822 zijn inderdaad de juiste cijfers, dank voor het delen! Ik zie dat je ook de postcode + huisnummer in je profiel hebt aangepast, deze komen helemaal overeen. Ik heb gelijk gekeken en de reden dat je je abonnement niet kunt toevoegen, is dat je abonnement is afgesloten wegens een achterstand. Ik zie ook dat je onder bewind staat, klopt dat? Ik zie dat er een totaalbedrag van € 1016,78 openstaat bij je abonnement. Dit bedrag bestaat uit de factuur van augustus 2024 (€ 107,46), de factuur van september (€ 85,86), oktober (€ 53,51), november (€ 53,51). Omdat je je facturen al een hele lange tijd niet hebt betaald, is er nu een afkoop voor je abonnement in rekening gebracht. Dit bestaat uit 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nog open hebt staan. Deze afkoop is in rekening gebracht op de factuur van januari 2025 en betreft een bedrag van € 674,57. Daarnaast zijn er ook € 41,87 voor administratiekosten (incassokosten) in rekening gebracht, waardoor je uitkomt op een totaalbedrag van € 1016,78. 

Kun je contact opnemen met je budgetbeheerder? Zij moeten ervoor zorgen dat het bedrag zo snel mogelijk betaald moet worden. Dit kan handmatig betaald worden door het bedrag over te maken naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. 

Zodra alles betaald is, kunnen we het abonnement weer voor je activeren, zodat je 'm daarna kunt toevoegen in je account. Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Bekijk origineel

8 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Lorenzoregeling van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nummer kunt toevoegen in de app, laten samen naar een oplossing kijken! Heb je dit probleem alleen in de app of ook via de browser/laptop? Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Alleen in je profiel zie ik dat je postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Zou je de juiste postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer kunnen vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Lorenzoregeling
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Goeiemiddag ​@Pharwin van Odido Pharwin,

Ik was al een tijdje klant bij jullie en hiervoor ook bij Tele2. :)

56 22 (of 78 22)

En 1441 DP denk ik uit me hoofd maar ze zijn allebij verandert naar wat er nu op me profiel staat. ( behalve me rekening nummer die verandert over een week weer terug naar 78 22.

Met vriendelijke groeten, Lorenzo

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Goedemorgen ​@Lorenzoregeling 7822 zijn inderdaad de juiste cijfers, dank voor het delen! Ik zie dat je ook de postcode + huisnummer in je profiel hebt aangepast, deze komen helemaal overeen. Ik heb gelijk gekeken en de reden dat je je abonnement niet kunt toevoegen, is dat je abonnement is afgesloten wegens een achterstand. Ik zie ook dat je onder bewind staat, klopt dat? Ik zie dat er een totaalbedrag van € 1016,78 openstaat bij je abonnement. Dit bedrag bestaat uit de factuur van augustus 2024 (€ 107,46), de factuur van september (€ 85,86), oktober (€ 53,51), november (€ 53,51). Omdat je je facturen al een hele lange tijd niet hebt betaald, is er nu een afkoop voor je abonnement in rekening gebracht. Dit bestaat uit 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nog open hebt staan. Deze afkoop is in rekening gebracht op de factuur van januari 2025 en betreft een bedrag van € 674,57. Daarnaast zijn er ook € 41,87 voor administratiekosten (incassokosten) in rekening gebracht, waardoor je uitkomt op een totaalbedrag van € 1016,78. 

Kun je contact opnemen met je budgetbeheerder? Zij moeten ervoor zorgen dat het bedrag zo snel mogelijk betaald moet worden. Dit kan handmatig betaald worden door het bedrag over te maken naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. 

Zodra alles betaald is, kunnen we het abonnement weer voor je activeren, zodat je 'm daarna kunt toevoegen in je account. Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Lorenzoregeling
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 april 2025

Volgens mij heb ik een betalings regeling.

Ik begrijp niet dat er een afkoop is gemaakt als ik mijn abbonement nog wil behouden. Het is ook ongemakkelijk voor mij aangezien daarom en ik was afgesloten van mijn geld inkomen waardoor de achterstand is ontstaan. Is het nog mogelijk om de afkoop om te draaien?

Als het goed is hebben jullie ook iets van een betalings regeling dus.

Met vriendelijke groeten, Lorenzo

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Lorenzoregeling, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen betalingsregeling terug. Omdat er meerdere facturen niet op tijd zijn betaald, is er nu een afkoop in rekening gebracht en is je abonnement op inactief gezet. Je kan 2 dingen doen: 

• Je kunt het gehele bedrag betalen, zodat ik daarna alleen je abonnement (en niet je toestelkrediet) weer activeer of; 
  • Je kunt het bedrag betalen exclusief je toestelkrediet (wat nu als een afkoop in rekening is gebracht). Er is voor je toestelkrediet een bedrag van € 449,46 in rekening gebracht. Dit bedrag kan ik voor je vergoeden, zodat zowel je abonnement en je toestelkrediet weer worden geactiveerd en je maandelijks voor je toestelkrediet weer gaat betalen. Het totale bedrag wat openstaat is € 1016,78 - je toestelkrediet van € 449,46 = € 576,32. Dit bedrag kun je dan nu betalen en kan ik daarna je abonnement + toestelkrediet weer activeren. 

Kun je dit aan je bewindvoerder doorgeven? Het bedrag dient zo snel mogelijk te worden betaald, daarna kan ik je abonnement weer activeren. 

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Lorenzoregeling
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 april 2025

Ik heb te weten gekomen van mijn bewindvoerder dat er een betalings regeling loopt van €100,- bij flanderijn.

Waarom jullie dat niet kunnen zien dat snap ik niet...

Lorenzoregeling
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 april 2025

Fijn weekend en ook een goeiemorgen!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Lorenzoregeling ah, helder! We kunnen verder niet inzien wat er met het incassobureau is afgesproken, dat kunnen alleen zij inzien. Zodra alle betalingen in orde zijn gemaakt, zal Flanderijn het aan ons doorgeven. Vanaf dan kunnen we je abonnement weer activeren! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! Voor nu nog een heel fijn Paasweekend gewenst!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen