Ik probeer mijn PUK-code op te vragen, maar kom niet verder. Mijn Odido vraagt om mijn abonnement toe te voegen, maar als ik dat doe, krijg ik de melding dat het al aan een ander account is gekoppeld. Inloggen via e-mail lukt ook niet, en bellen/chatten lukt niet. De verbinding wordt zomaar verbroken.
Volgens de community kan dit komen doordat mijn account te lang niet is gebruikt. Zou iemand kunnen checken of dat bij mij het geval is en eventueel mijn account resetten? Ik kan nu m’n simkaart niet gebruiken?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Goedemorgen @Moelb dank voor het invullen van je profielgegevens! Geen zorgen, ik heb zojuist de pin- en pukcode voor je opgevraagd en per mail naar je verstuurd. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail/spambox.
Het gekoppelde account heb ik ook verwijderd. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou alles goed moeten staan!
Laat je weten of je de mail hebt ontvangen en of het is gelukt met je account? Ik hoor het graag van je!
Hi @Moelb van harte welkom op onze Community! Allereerst, hoop ik dat je een fijn weekend hebt gehad. Wel zo fijn als je zo snel mogelijk je PUK-code kunt opvragen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je niet kunt inloggen in je Mijn Odido account, kun je ook heel gemakkelijk de PUK-code opvragen via e-mail op onze website. Je ontvangt ze dan per mail (check voor de zekerheid ook altijd je ongewenste mail/spambox).
Als dat niet werkt, kan ik het eventueel voor je opvragen en handmatig per e-mail naar je versturen. Wat betreft het inloggen: ik zie bij je abonnement nog een heel account gekoppeld staan, waar al een hele lang tijd niet mee is ingelogd. Vandaar dat je ook de melding te zien krijgt dat je abonnement al aan een ander account is gekoppeld. Geen zorgen, deze kan ik voor je verwijderen, zodat je alsnog je abonnement in je nieuwe account kunt koppelen. Om dit te kunnen doen, mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag!
Laat je ook weten of het is gelukt om het per mail op te vragen? Zo niet, dan regel ik dat ook meteen voor je!
Hi Pharwin, bedankt voor je reactie. Ik heb de laatste 4 cijfers van mijn bankrekeningnummer toegevoegd. Zou je mijn account kunnen herstellen en mij ook de pukcode handmatig per e-mail kunnen opsturen, want het lukt mij zelf niet.
Goedemorgen @Moelb dank voor het invullen van je profielgegevens! Geen zorgen, ik heb zojuist de pin- en pukcode voor je opgevraagd en per mail naar je verstuurd. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail/spambox.
Het gekoppelde account heb ik ook verwijderd. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou alles goed moeten staan!
Laat je weten of je de mail hebt ontvangen en of het is gelukt met je account? Ik hoor het graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.