Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op account /06 lukt niet?

• May 20, 2025
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Friesian

Hallo team Odido. 

Het lukt me niet om in te loggen op Mijn Odido. Graag jullie hulp.

06 sms lijkt te werken. 

Beste antwoord door Friesian

Goedemorgen ​@Friesian dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie inderdaad dat het om een oude Prepaid-aansluiting gaat. Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er een account aan gekoppeld is, maar dat het e-mailadres niet overeenkomt met het e-mailadres uit je profiel. Het e-mailadres wat momenteel gekoppeld staat aan je Prepaid is an**e-t-mo**le61@outlook.com. Klinkt dit e-mailadres bekend? Je kunt de inloggegevens opvragen met dat e-mailadres, dan moet het helemaal goedkomen! 

Mocht het niet lukken, laat het dan weten in dit topic. Dan kan ik eventueel het account voor je verwijderen, zodat je een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt instellen! 

Beste ​@Pharwin van Odido 

Het is gelukt, bedankt! 

6 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Friesian, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je kunt inloggen in je Mijn Odido account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor (fout)melding krijg je precies te zien bij het inloggen? Is het alleen in de app? Kun je proberen in te loggen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Mocht je je inloggegevens niet meer weten, kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. 

Graag wil ik met je meekijken of alles bij je abonnement voor je account goed staat ingesteld. Ik mis in je profiel alleen nog je postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Kun je die vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Friesian
  • Auteur
  • May 21, 2025

Morgen ​@Pharwin van Odido - Pharwin.

Zojuist de gevraagde gegevens ingevuld van het forum profiel. Dadelijk eerst op pad, werk aan de winkel met mijn postbike pro.

Groetjes, 

Friesian. 

Friesian
  • Auteur
  • May 21, 2025

Dit betreft een al oudere prepaid aansluiting van toen het nog T-Mobile was.

Foutmelding vanuit de Odido app.

Het opgegeven e-mailadres is niet correct of het e-mailadres komt niet overeen met je account. In het verleden kon ik gewoon inloggen met mijn 06.

Kun je proberen in te loggen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Mocht je je inloggegevens niet meer weten, kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. 

Dat lukt me dus niet. Het oude bekende e-mailadres daar lukt het niet mee.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Friesian dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie inderdaad dat het om een oude Prepaid-aansluiting gaat. Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat er een account aan gekoppeld is, maar dat het e-mailadres niet overeenkomt met het e-mailadres uit je profiel. Het e-mailadres wat momenteel gekoppeld staat aan je Prepaid is an**e-t-mo**le61@outlook.com. Klinkt dit e-mailadres bekend? Je kunt de inloggegevens opvragen met dat e-mailadres, dan moet het helemaal goedkomen! 

Mocht het niet lukken, laat het dan weten in dit topic. Dan kan ik eventueel het account voor je verwijderen, zodat je een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt instellen! 

Friesian
  • Auteur
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Beste ​@Pharwin van Odido 

Het is gelukt, bedankt! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Friesian, dat is even geleden! Superfijn om te lezen dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin! 😄