Skip to main content
Beantwoord

Accounts samenvoegen

• is een Master Poster
  • 19 reacties

Ik wil graag mijn mobiele account en mijn Internet account samenvoegen. De juiste e-mail is die van het mobiele abonnement. Ik klik op abonnement toevoegen, Internet, hij herkent op het adres dat abonnement en laat het juiste (andere) e-mail adres zien, ik krijg de code, ik vul de code in en dan krijg ik al 3 maanden “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.”

Ik probeer dit al daadwerkelijk meer dan 3 maanden, dus ik denk niet dat later nog eens proberen veel gaat helpen. Is er een andere manier om dit op te lossen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@SANbuca dank voor het versturen van de kopie, ik heb 'm in goede orde ontvangen! Ik heb direct de naam voor je aangepast bij je Internet + TV abonnement, deze komt nu overeen met wat er bij je mobiele abonnement vermeld staat. Je kunt vanaf nu je abonnement toevoegen aan je bestaande account! Ik snap dat het veel werk is, maar ik kan en mag niet zomaar de gegevens bij je abonnement wijzigen, vandaar dat ik eerst de kopie moest ontvangen. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). 

Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

8 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@SANbuca ik begrijp heel goed dat je beide abonnementen in 1 account wilt samenvoegen, laten we samen naar een oplossing kijken! Om ze beide in 1 account te kunnen samenvoegen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Is dat ook het geval? Ik wil graag met je meekijken of de gegevens goed staat ingesteld en of er bijzonderheden te zien zijn met het koppelen. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 26 maart 2025

Hi ​@Pharwin van Odido Ik heb beide accounts even bekeken en ik zie al wat het probleem is, op 1 account (die van het Internet) zijn de voorletters niet hetzelfde als bij die van Mobiel (die 2 voorletters zijn de juiste). Ik kan dit echter zelf niet aanpassen.

Ik heb het profiel geüpdatet, zodat je kunt kijken.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@SANbuca geen probleem, dat kan ik voor je aanpassen! Echter, zie ik dat alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer nog ontbreken in je profiel. Zou je die voor mij nog kunnen invullen en een reactie geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en ook voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 27 maart 2025

@Pharwin van Odido Ook gedaan, dank je

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@SANbuca dank voor het invullen van de juiste gegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat bij je mobiele abonnement de initalen A.M. vermeld staan en bij je Internet + TV abonnement de initaal S. Vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Dit kan ik voor je wijzigen en om dit te kunnen doen, heb ik wel een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID.

Laat je weten wanneer je 'm hebt verstuurd? Dan kan ik daarna de naam voor je aanpassen, zodat je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 28 maart 2025

Klopt, dat noemde ik al als reden inderdaad. Kopie ID is verstuurd. ​@Pharwin van Odido 

Moet wel opmerken dat het wel veel werk is om dit voor elkaar te krijgen. Omdat ik eerst verplicht werd om 2 accounts aan te maken, omdat ik 2x internet had op een ander adres (oude en nieuwe) wat ook al niet gemakkelijk kon. Maar daarna krijg ik dus invoices op een ‘wegwerp’ e-mail. Maar goed, dat is meer feedback, daar kun jij ook weinig aan veranderen denk ik :) Bedankt voor de hulp in ieder geval.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Hi ​@SANbuca dank voor het versturen van de kopie, ik heb 'm in goede orde ontvangen! Ik heb direct de naam voor je aangepast bij je Internet + TV abonnement, deze komt nu overeen met wat er bij je mobiele abonnement vermeld staat. Je kunt vanaf nu je abonnement toevoegen aan je bestaande account! Ik snap dat het veel werk is, maar ik kan en mag niet zomaar de gegevens bij je abonnement wijzigen, vandaar dat ik eerst de kopie moest ontvangen. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 28 maart 2025

Hi ​@Pharwin van Odido ik krijg precies dezelfde foutmelding als hiervoor. Ik heb het screenshot toegevoegd. Dit is was op een laptop met Chrome Browser. Daarna geprobeerd op iPhone in Safari en daar krijg ik dezelfde melding. Is het anders niet mogelijk om op beide accounts gewoon hetzelfde e-mail adres te gebruiken? Dat zou al genoeg oplossen denk ik.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen