Skip to main content
10000 Topics
Facturen kloppen niet
Dag, ben ik weer. Ik zie dat de factuur klaar staat voor maart. Direct wat vragen; Ik heb in december 4,35 teveel gefactureerd gekregen. Dit was toen een onterechte inflatievergoeding aldus jullie. Dit wordt dan verrekend met februari. Althans, dat staat er. Maar die factuur is ineens pleite? De factuur van januari, daar staat 35 euro op. Want; kosten voor een 2e tv box (we hebben de tv box omgeruild voor de mediabox, kortom, die 2e box is nooit gebruikt geweest). Dus ook die 35 klopte niet. Dit moet gewoon 30 euro zijn. De factuur van februari kan ik dus niet zien, omdat deze dus niet meer in het systeem staat. Nu zie ik dat de factuur voor maart ook klaar staat (althans, in het dashboard, bij facturen staat ie niet). In het dashboard staat dat deze factuur van maart EUR 23,07. Ik weet niet hoe jullie nu weer bij dat bedrag komen, maar als de verrekening van december en januari in die van maart verwerkt zou zijn, zou maart: 30 - 4,35 - 5 = 20,65 zijn. Omdat de administratie bij jullie al maanden niet klopt, zal ik 't maar even voor jullie op een rijtje zetten; November 2023; 31,93 (incl 1 dag van oktober nog)December 2023; 34,35Januari: 35,00Februari: 30,00Maart: 20,65April: 30,-Mei: 30,-Juni: 30,-Juli: 60,-Augustus: 60,-September: 60,-Oktober: ± 58 (1 maand min 1 dag). Ik zou heel graag zien als dit nu eindelijk eens goed rechtgezet wordt. Oh; en ik heb al vaak de chat geraadpleegd, maar er is nooit een adviseur beschikbaar, maar daar kom je pas achter nadat je 200 opties op ‘ja/nee’ klikt. Beetje hetzelfde als jullie telefoonmenu. De enige manier om jullie te bereiken is dit forum. Dat lijkt me voor zo'n grote provider niet echt de bedoeling toch?
Wat een waardeloos bedrijf ik wil van mijn contract af
Sinds begin januari problemen met Odidio. Internet werkt niet meer. Nieuwe modem gekregen, van T-56 naar T-54. Na anderhalve week weer geen internet. Internet lampje op de modem blijft rood.Odido weer gebeld, ze gingen het doorspelen naar de KPN. Die zouden mij een bericht sturen, niks meer van gehoord voor een week.Naar resetten van het glasvevel zwarte wanddoosje werkte het weer voor een week. Weer gebeld, krijg nu spoed maar we zijn alweer 2 dagen verder, en resetten helpt nu ook niet meer. tevens kwam ik erachter dat ik geen 1Gb binnenkrijg maar 100Mbit. Ik vraag me af of ik mijn contract kan annuleren, aangezien ze niet de sneldheid leveren waarvoor ik betaal. ik las net een mail ze hebben kennelijk weer een meting gedaan toen het net weer werkte, dus morgen weer bellen weer een doorverwijzing naar de technische dienst weer wachten. De monteur is afgelopen zondag langs geweest, en de meette ook maar 100 Mbit.Heeft een kabel vervangen tussen ONT en Modem, en het werkte.Helaas maar een half uur en toen was de monteur weer weg. Gisteren 11 feb, weer gebeld. Kreeg meteen een mail (zie screenshot) screenshot mail Vandaag niks gehoord, net gebeld. Ik kreeg te horen dat ze niks van die mail weten. Ik kan gewoon weer 5 werkdagen wachten.Gelukkig heb ik gisteren een aangetekende ingebrekestelling brief verstuurd.Jullie krijgen nog 2 weken, en dan zeg ik mn contract op. Ook al loopt deze tot augustus dit jaar.Dit lijkt mij meer dan redelijk…. IK BEN HELMAAL KLAAR MET DIT BEDRIJF !
Regelmatig problemen met thuisnetwerk na vervanging modem
Een aantal jaren geleden heb ik, terwijl ik nog het oude modem van T-Mobile gebruikte, een setje van 3 wifi versterkers gekocht (TP-Link Deco M9 Plus). Een daarvan had ik gekoppeld aan mijn modem, terwijl de andere twee op de eerste verdieping geplaatst zijn. Ik heb destijds gewoon de basis installatie gedaan en dit werkte voor mijn gevoel correct. Twee jaar geleden heeft men in verband met zonnepanelen een kabel vanuit het modem (niet de M9 versterker) naar de zolder getrokken. Daar heb ik vervolgens met behulp van een switch mijn zonnepanelen en inmiddels een NAS aangehangen. De devices hangen dus rechtstreeks aan het modem. Alle telefoons, televisies etc. maken via wifi connectie met de M9 devices, maar mijn televisie maakt nog via een draad en zo'n tv kastje verbinding met het modem voor het tv signaal. Met deze setup blijk ik in staat te zijn om met apps connectie te krijgen van alle telefoons en de wifi op de tv's naar de NAS. Ik merkte daar zelden problemen mee. Ook met een laptop gekoppeld aan de switch op zolder werkte zonder problemen. Nu is een paar maanden geleden door inmiddels Odido mijn modem vervangen door een Zyxel T-56 modem. Nadat dit modem overigens op een amateuristische wijze is opgehangen aan mijn muur, leek alles nog te werken. Ik merk echter dat ik steeds vaker problemen heb met mijn connecties. Regelmatig blijkt het wifi signaal van de M9 devices opeens weg te zijn en ben ik opeens geconnect direct aan mijn modem via mijn telefoon of tv. Vanavond kreeg ik tijdens het afspelen van een film opeens meldingen dat het wifi signaal niet sterk genoeg zou zijn en na het resetten van mijn router en het M9 netwerk, blijk ik nu helemaal geen enkel device op de switch boven te kunnen bereiken. Ik heb een hetzelfde issue een paar weken terug ook gehad en toen bleek opeens het probleem zichzelf opgelost te hebben. Nu ben ik best een leek wat betreft netwerken, dus ik ben op zoek naar hulp, die mij kan vertellen hoe mijn netwerk opgezet zou moeten zijn en waar op dit moment de fout zit en wat deze problemen veroorzaakt. Wie kan mij hiermee helpen? Met vriendelijke groeten, Ronald van Gogh
More than one week without internet
I am writing to express my extreme frustration regarding the ongoing internet outage at my residence. It has now been over a week since my house has been without internet service. Despite multiple attempts to resolve the issue, the problem persists, and I am thoroughly dissatisfied with the level of service provided. During the initial visit from your technician, it was abundantly clear that insufficient effort was made to diagnose the problem. The technician merely glanced at the Huawei modem and failed to conduct any meaningful tests on the device or the accompanying cables. This lack of thoroughness is unacceptable, especially considering the inconvenience and disruption it has caused to my daily life. Why is it that while my neighbors enjoy uninterrupted internet service, my house, situated between theirs, remains without connectivity? Could it be that the issue lies beyond the Huawei modem, which supposedly should have been thoroughly tested? Furthermore, the dismissive attitude displayed by your customer service representatives only exacerbates the situation. Despite numerous follow-up calls, I have received nothing but vague assurances and excuses. The inability to provide a concrete timeline for resolution is unacceptable, particularly given the critical nature of internet access in today's world. I am appalled by the lack of urgency and professionalism demonstrated by Odido in handling this matter. As a paying customer, I expect better treatment and prompt resolution of issues. It is imperative that you prioritize resolving this matter immediately and provide compensation for the extended period of service disruption as mandated by consumer protection laws. I demand a comprehensive response outlining the steps Odido intends to take to rectify this situation and restore my internet service without further delay. Failure to address this matter satisfactorily will compel me to escalate my complaint through all available channels until a resolution is achieved. Sincerely, A.C.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen