Sinds de laatste update van woensdag 30 mei moet ik elke dag de beide tv’s alles van stroom halen en opnieuw opstarten. Dat zal toch niet de bedoeling zijn van updaten, dan heb ik toch veel liever de oude situatie, is er een mogelijkheid om terug te gaan?
Ik moet helaas ook elke keer de tvbox helemaal
opnieuw starten (stroom eraf en er weer op). Heel
irritant. Ik las al iets dat er dan een nieuwe box nodig is. Is dit mogelijk? Gr. Marieke
Hoi
Hoi
Als dat de oplossing is dan graag
Groetjes. Wil
Ik heb het meteen in orde gemaakt
Hallo,
Ik ben sindskort over gestapt en ben al weken bijna dagelijks aan het bellen, want ik ervaar precies ditzelfde probleem
Had hiervoor met überhaupt connecten met wifi moeite.
Monteur langsgeweest, nieuw modem, wifi versterker.nu wel oké inet.
Echter boven bij mijn tv niet en moet ik elke dag stekker eruit halen zodat hij daarna wel pakt.
Ontzettend vervelend! Moet ik ook hiervoor een nieuw kastje?
Hey
Kan je mij iets meer informatie geven hierover? Gaat het hier om de Mediabox of om de Smart Tv app? Welke melding krijg je te zien waardoor je de reboot moet uitvoeren?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.