Skip to main content

Ik heb een mijn odido account aangemaakt en nu wil ik mijn abonnement koppelen. Zodra ik mijn gegevens heb ingevuld krijg ik de melding dat er geen abonnement is gevonden met mijn gegevens.

Ik kan in mijn account verder ook niets zien of wijzigen. Ik wil graag checken of mijn gegevens overeenkomen met de gegevens op de factuur die ik van jullie ontvang maar dit kan dus ook niet.

Hi ​@Ruud Dofferhoff, welkom op onze Community!

Gaat het om het 06 nummer in je profiel? Die lijkt op een andere naam te staan dan Internet + Tv. De voorletters van het mobiele abonnement zijn Q.J. en bij Internet + Tv is het H. Hierdoor kun je de koppeling niet maken. Kan je hier wat meer uitleg over geven? Als het op een andere naam staat kun je het beste een 2e account maken, anders moet er een contractovername plaatsvinden.

Hoi,

het gaat niet om dit mobiele nummer. Ik probeer voor mijn ouders het abonnement (tv+internet) te koppelen. Dit staat idd op H. ook de naam op de factuur is H.

Aha dat geeft wat meer duidelijkheid ​@Ruud Dofferhoff, zou je het abonnement (06 nummer(s)) waar je het mee wilt koppelen bij: Info voor moderator willen zetten? Dan kan ik dat controleren!

Reageer