Skip to main content

Beste Odido,

Ik ben al klant van jullie, maar zag dat ik momenteel meer betaal dan de Black Friday deal welke jullie hebben lopen. Dat is natuurlijk een beetje vreemd…
Graag verleng ik mijn abonnement voor 2 jaar mét de BF korting + Ring Outdoor camera.

Ik heb vandaag al 2x proberen te bellen met jullie; 1x 20 minuten in de wacht gestaan en 1x bijna 60 minuten. “We proberen je zo snel mogelijk te helpen” is nonsens. Sluit die telefoonlijn gewoon af als jullie toch niet opnemen…. dat scheelt iedereen een hoop frustratie!

Ik wordt graag teruggebeld of gemaild om e.e.a. te bespreken. Ik heb jullie inmiddels ook een mail gestuurd via jullie contactformulier.

Mvg,

Hoi ​@kkiers 

De blackfriday korting is alleen voor nieuwe aansluitingen. Bestaande klanten krijgen ook wel een korting bij verlengen, maar die is anders/minder. Het specifieke aanbod voor bestaande klanten staat niet online, maar is alleen telefonisch op te vragen. Dan even op een ander moment bellen.

Dank voor je bericht Eric.

Ik ben al jaren lid bij Odido. Ik begrijp dat het dus voordeliger is voor mij om mijn abonnement op te zeggen en dan weer te laten aansluiten? Toch een gekke manier van werken, lijkt mij….

Bellen is waardeloos; Ik heb geen idee hoe lang de wachttijd is of hoeveel klanten er nog vóór mij in de rij staan. Echt ontzettend slecht ingericht door Odido.

Reageer