
Onze TV box werkt vanaf het begin af aan (bijna een half jaar!) voor geen meter. Af en toe zijn er geen problemen, maar bijna áltijd krijgen wij de melding dat er geen internet is in beeld. Alles is aangesloten door een monteur van Odido. Ik heb een foto bijgevoegd met de melding die wij krijgen. Ik ben helemaal niet van het zeuren of klagen, maar nu ben ik er wel echt goed klaar mee. Na bijna 10 keer contact te hebben gehad met Odido en nog geen oplossing doe ik het via hier. Ik wil vanuit Odido binnen een week een oplossing, anders hoop ik dat iemand anders van dit forum de gouden tip heeft. Ik ben helemaal niet van het dreigen met overstappen of wat dan ook, want alles buiten dit is perfect bij Odido. Maar dit begint nu zó irritant en vervelend te worden dat als ik binnen een week geen oplossing heb, wel ga overstappen! Ik heb al meerdere malen contact gehad met Odido. Altijd op afstand doen jullie/zij iets met het TV boxje. Updaten, opnieuw opstarten, weet ik het allemaal. Niks werkt!