Skip to main content
10000 Topics
Mijn communicatie voor t-mobile thuis komt op een verkeerd e-mailadres binnen
Hallo t-mobile! Ik ben onlangs gemigreerd van tele2 naar t-mobile thuis vanwege het uitfaseren van de koper dsl verbindingen in mijn woonplaats. Ik heb nu lekker snel glasvezel internet! Alleen komt al mijn communicatie voor t-mobile thuis op een verkeerd e-mail adres binnen, namelijk op mijn oude zonnet e-mail. Dat e-mail adres gaat binnen 180 dagen verdwijnen, dus daar kan de communicatie niet aan gekoppeld blijven. Ik heb bij de overstap naar t-mobile wel mijn juiste gmail adres opgegeven. De t-mobile samenvatting en de akkoordverklaring kwamen juist op mijn gmail binnen, maar daarna kwam alle communicatie op mijn zonnet adres binnen. Ik neem aan dat dit vanwege het geautomatiseerde migratie proces komt, maar zoals gezegd moet de communicatie naar mijn gmail en niet naar mijn zonnet email. Het lukt mij niet dit gewijzigd te krijgen in mijn my t-mobile. Die staat namelijk al correct aan mijn gmail adres gekoppeld, en als ik daar opnieuw het juiste e-mail adres invul bij e-mail adres wijzigen krijg ik de melding ‘er is niets gewijzigd’, wat natuurlijk ook klopt want het gmail adres daar staat al juist. Toch komt alle communicatie van no-reply@t-mobilethuis.nl en service@t-mobile.nl op het verkeerde adres, zonnet binnen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat al mijn communicatie voortaan binnenkomt op mijn gmail adres? (Let op, dit is het gmail adres waar mijn my t-mobile aan gekoppeld zit, dit is niet hetzelfde gmail adres waar mijn forum account aan gekoppeld zit!) Ik geef graag het juiste gmail adres in privébericht :)
Glassvezel klacht
Goedemorgen beste Odido, Bij deze wil ik mijn klacht uiten over jullie zogenaamde uitstekende service. Op 2 september kwam er een monteur om het glasvezelkastje in mijn meterkast te installeren. Daar waren wij zeer tevreden over, want eindelijk kregen we glasvezel. Ik heb meerdere keren gebeld naar Odido om te vragen hoe en wanneer de aansluiting actief zou worden. Helaas waren er nog wat problemen, dus moesten we wachten. In december konden we eindelijk de aanvraag indienen. Na het bellen en aanvragen werd het echter voor twee weken stil. Opnieuw gebeld, er bleek iets fout te zijn gegaan, dus moest ik de aanvraag opnieuw doen. Toen was het weer stil. Ik gaf Odido een einddatum, anders zou ik op zoek gaan naar een andere provider. Het leek alsof ik moest bedelen voor glasvezel. Maar goed, het pakket werd eindelijk opgestuurd, en ik kon eindelijk een afspraak maken met de glasvezelmonteur. Het pakket was binnengekomen, en vanwege mijn dagelijkse werkzaamheden binnen de IT-sector weet ik zelf hoe je glasvezel moet aansluiten. Maar tot mijn verbazing was er geen data. Ik belde en vroeg of er licht door de kabel ging. De klantenservice gaf aan dat ik er niet aan moest komen en dat de monteur alles zou doen, blijkbaar dachten ze dat ik er geen verstand van had. Goed, als dat wordt gezegd, doe ik niets meer. Afgelopen zondag kwam de monteur, en zoals ik al zei, bleek het probleem te bestaan. Maar goed, gisteren is Delta langs geweest en hebben ze de kabel gepatcht. Dus, eindelijk had ik glasvezel! Ik belde naar Odido om ze te bedanken en mijn ADSL-abonnement op te zeggen, zoals mij verteld was door de Odido klantenservice in eerdere gesprekken. Vannacht om 00:48 viel de verbinding thuis helemaal weg. Glasvezel had geen verbinding meer, ADSL wel. Zoals ik al een vermoeden had, heeft Odido per ongeluk mijn glasvezelabonnement opgezegd en niet mijn ADSL. Vanochtend heb ik de klantenservice gebeld, en daar werd bevestigd dat mijn glasvezelabonnement en niet mijn ADSL-abonnement was opgezegd. De enige optie voor mij was om het opnieuw aan te vragen. Mijn vraag is, bij wie moet ik zijn om zijn handje te kussen voor een glasvezelverbinding? Of kunnen jullie een andere provider aanraden?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen